Vcera sa pri Poluse nieco stalo s 7717 (aspon myslim ze to bola ona), z dialky som videl, ze vodic nechal vystupit ludi, medzicasom uz za nim boli tri supravy, a jednoducho odisiel...???
A nevie niekto co bolo v utorok niekde na Kolarku? Stala tam nejaka B732 s tabulkou X, vedla auto Dopravne nehody, ale ta B732 tam stala dobru polhodinku a nic... A na 180 bol nejaky Ik280...
Ad 7054: berte do rezervy mierne halucinacie, profesori tlacia, kedze sa blizi koniec sk. roka, dnes som ju videl aj z pravej strany a este stale tam ma ten rovny plech so stopami po nejakej nalepke :->
Andy: vodici trolejbusov su na tom rozne, su tam pevne zadelene vozy s vodicmi a su tam aj vodici ktori lietaju medzi vozmi. Pokial si ale dobre pamatam, tak to vyzera asi tak, ze vodic ma zvycajne jeden voz a obcas beha aj s inym, napriklad ked ma 5 sluzieb na 15TRkach na hrobonke a zvysok robi 14TRky na Trnavke (ako robil jeden moj znamy - mal pridelenu 14TRku:-))
ALL: please neposielajte to s diakritikou, dost blbo sa to cita ked su tam kadeake stvorceky a podobne haluze.... D~
Dovolím si upresniť informáciu, ktorú spomenul Majkl. Dnes približne od 14:05 do 16:15 hod. nepremávali električky smerom do Dúbravky, pravdepodobne pre nejakú poruchu na hornej výhybke, ale neviem presne čo sa tam stalo, lebo od 14:20 do 14:50 nepremávali elktričky ani do Karlovej Vsi, stáli pri dolnom kalifornane. Náhradné vozidlá premávali z rôznych liniek: 34-2804, 2940; 83-2937; tieto premávali iba jedno kolo, potom sa vrátili na svoje trate; ďalej to bol záložný voz 2011; 21-1512; 30-3184; 93-4837; 71-2923; 74-2818; a vozeň 2825 pravdepodobne z linky 74, ale to neviem určite. Všetky električky ako to býva zvykom sa v takýchto prípadoch sa otáčali v Karlovej Vsi okrem 4 vozov ( dve 5 a po jednej 1 a 12 ). Chcem pochváliť vodiča vozňa 2825, ktorý bol ochotný počkať na dobiehajúcich ľudí aj 2 minútky, to je dnes pomaly vzácnosťou.
Janka: Cislo na udrzbu zastavkovych tercikov je 59503287. Vylepovanie CP zabezpecuje niekto iny, to cislo neviem najst (ale najdem ho).
Wacky: Ako si to vedel? Dnes nejazdili 2 hodiny elektricky kvoli tomu, ze neco sa stalo hornemu kalifornanu pri juvente.
Dietatko: Ak je 7785-6 s reklamou na Prodive potapacov, je to jasne, ten vodic (Kropi) je znama firma.
KLF: Skús mrknúť trochu hlbšie do histórie, alebo si to daj vyhľadať.
13sk: Novoplany - boli tri, už sú len dva, pretože jednému odišiel motor.
Žrebec: Oki, verím, že týmto konečne všetky problémy skončili. Keby bol ešte dáky problém, tak mailni.
Bon-Ču: 51 a plná? To som videl raz v živote
tulenique: Transparenty: o tom sa tu už písalo tuším trikrát - niečo o tom v tomto fóre určite nájdeš. 7303 začne premávať až po skúšobných 30000 km. Na veľkosti príspevku nezáleží
Andy: Na Račku je taká malá zastávka a tak zle urobený prechod pre chodcov, že každá električka, čo tade prefrčí tak rýchlo, ohrozuje ľudí - najmä ak je plná zastávka.
7819 + 7820 už jazdí s opraveným lakom na linke 4
7701 je už vo Zvolene
Ďalšia T3 na zrušenie je 7715 - asi koncom roka pôjde na modernizáciu
7943 + 7944 má nové zberače Lekov
1702 jazdí na 191!
3702 bude opravená čoskoro...
6606 by mala byť hotová budúci týždeň
7104 má už opravený lak po nehode
7108 bola včera na linke 9!
A velmi sa mi paci, ako si vodici skrasluju kabinku... to som siel 1803 a v kabine polepene same obrazky. Pozeram co to je, a to boli fotky z jej buracky. Mozno si potom davaju pozor...
Inac ako je to s vodicmi v trolejbusoch?
Jeden vodic vystrieda vsetky vozidla a linky? Alebo ma kazdy tu jednu a jedno vozidlo? Ja to nechapem...
Povedzte u niekto tomu vodicovi co furt v 202 vypiskuje nech to kroti...
Inac tie transparenty boli niekedy take, ze sa na nich vseljako posuval text, menil sa, vypisovali zastavky kade sa prechadza a teraz... Teraz ani len spodny riadok nefunguje
no,,,
Včera som stál o cca. 20:00 na račku a vidím ako sa do Krasnan valí Citypoint. Pred račko v rýchlosti cca 50 kmh stiahol oba pantografy, predunej kroživatkou a ako išiel okolo nás tak pantografy v rýchlosti cca 40 kmh dvihol a kotloval dalej. Akože tá zastávka bola dosť plná!, a že by aspoň zazvonil? niééé to ho netrápi.
d3k0: už to mám hotové, ale 8 fotiek musím dodatočne nascannovať, lebo JPEG marker bol vadný.
tulenique:
mas pravdu, kedysi v 80-tych rokoch bolo hlasenie zastavok...a nielen v elektrickach, ale aj v autobusoch...este si na to celkom dobre pamatam, ta zvucka na konci kazdeho hlasenia sa mi strasne lubila :)) Vtedy to bolo zo zaznamu z kazety a bolo to ale dost poruchove, preto to asi skoncilo...ale bolo to fajn :))
Modernizovane K2 a T3 maju hlasice zastavok, ale myslim ze tie prve K2Sky co boli mali hlasice take ako su na T6A5 7947 az 7956, ktore funguju len na tlacitko "Hlasenie zastavok" a nedokazu spolupracovat ako periferia informacneho systemu...takze v tom je mensi problem. Uz si presne nepamatam ako je to s tymi poslednymi modernizaciami, ze aky je tam hlasic. Inak su to digitalne elektronicke hlasice... Len asi na tych T6A5kach sa budu musiet vymenit za take co dokazu spolupracovat s IS Buse...
No a neviem ako je to s tymi Ik415/435, lebo pokial si dobre pamatam tak nikde som ziadne reproduktory nevidel...
that's all co ma napadlo :))
Uuuuuf, davno sa nestalo aby od 13.00 az do teraz nebol ziaden prispevok, ale tak co uz...(alebo zlyhala dajaka technika?)
ale k veci
ad plyn: K tomu ze sa plynofikuju karosy sa ani vyjadrovat nebudem, xem aby zostalo toto forum bez nadavok.....ale ako je to s tymi novymi busmi co sa maju dodavat. Budu na plyn????
ad SOR s automatikou: no konecne.......preco az teraz???
ad vyhlasovanie: Budu casom vyhlasovat zastavky aj modernizovane elektricky K2S a T3S??? su na to vobec pripravene?
ako je to s vyhlasovanim zastavok v autobusoch? funguje to uz, alebo aspon dakedy bude?
zda sa mi ze som pocul ze SORy by to mali rozbehat....a co tak nove IKARUSY (412, ci nebodaj 415/435)?
ako to vlastne funguje je to digitalne, ci dajaky mangnetak, kt. je spustany palub.pocitacom v istom okamihu????
Neviem ci bluznim, alebo ci co, ale zda sa mi ze v takych rokoch 1986-1988 vyhlasovali zastavky niektore elektricky typu K2 a T3, ale mozno sa mi to len snivalo. ;-))
Transparenty: Povedzte, dokedy nebude fungovat spodny riadok bocnych transparentov na busoch??? To sa boja na Olejkarskej s tym cokolvek urobit, aby nahodou nepokazili aj ten horny riadok???
Spectre>>>Tak by si mohol dat niake info o SOR 0.5
Myslim technicke parametre a tak...Jak som pozeral nakres 1.5 /sci-fi/ ,dufam, ze to nebudu minusove hodnoty:-)
Neviem ,aky je stav na 49. Ja zase viem ,ze 51 byva vytazena v rannej spicke. Pre 41 je to uplne idealne vozidlo /podla mojich skusenisti/.
Tiez si myslim, ze 7.5-ky by sa hodili na niektore
linky...
Dietatko
mas pravdu, kedysi v 80-tych rokoch bolo hlasenie zastavok...a nielen v elektrickach, ale aj v autobusoch...este si na to celkom dobre pamatam, ta zvucka na konci kazdeho hlasenia sa mi strasne lubila :)) Vtedy to bolo zo zaznamu z kazety a bolo to ale dost poruchove, preto to asi skoncilo...ale bolo to fajn :))
Modernizovane K2 a T3 maju hlasice zastavok, ale myslim ze tie prve K2Sky co boli mali hlasice take ako su na T6A5 7947 az 7956, ktore funguju len na tlacitko "Hlasenie zastavok" a nedokazu spolupracovat ako periferia informacneho systemu...takze v tom je mensi problem. Uz si presne nepamatam ako je to s tymi poslednymi modernizaciami, ze aky je tam hlasic. Inak su to digitalne elektronicke hlasice... Len asi na tych T6A5kach sa budu musiet vymenit za take co dokazu spolupracovat s IS Buse...
No a neviem ako je to s tymi Ik415/435, lebo pokial si dobre pamatam tak nikde som ziadne reproduktory nevidel...
that's all co ma napadlo :))