Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
co je to "rozraďovacia vyhybka"?
je to ten typ, co je na Obchodnej?

ake ma vyhody? (okrem toho, ze tato konkretna bola zriadena po smrtelnej nehode, ak sa nemylim)
totiz vraj bude i na mostovej...
(alebo jesenskeho?)

dik vopred za info.

Mesto sa príliš prispôsobuje modernej dobe
Reply on: COLOR #17929:

No jasne! Hehe. 😉
Reply on: Turbo #17926:
Ja, Mike, DuPe, Spectre a Andy urcite prideme! 🙂

btw. ludia pozdravujeme momentalne zo Ziliny. Navsteva tunajsieho DP sa nam mimoriadne vydarila, riaditel si obcas prezera iMHD, ale nepaci sa mu komunisticke usporiadanie straok hehe... Inak parada. Clanky budu!
Reply on: Turbo #17926:

keď sa tam pôjdeš kuknúť tak sa pozri ako pripravili tú novú križovatku do budúcna, ked by mali rozširovať celú Rožňavskú o jeden jazdný pruh pre každý smer, takže by tam malo byť 2x3 pruhy.
Som zvedavý či na to mysleli.
Reply on: Turbo #17926:
si neviem predstavit ako senzor nezachyti elinu... velka je dostatocne, ibazeby sa uhla na cestu (v BA sa stava aj take) 🙂
Reply on: TEBeCe #17925:

Nie, to je tam iba preto, keby nahodou senzor nezachytil tramvaj. V ramci unifikacie tam dali to tlacidlo. Povodne tam boli tiez, iba iak vyzerali. 🙂 Dufam, ze ta preferencia bude fungovat tak ako ma. Po praci sa tam pojdem kuknut. Ale asi az okolo 18:00. Kto pojde so mnou? 🙂
Reply on: Ferro #17924:
zaujimave su tie tyce na ktorych su umiestnene semafory pre elektricku (tie pri krizovani Vajnorskej) - su na nich tlacidla pre chodcov, akurat tam ziadny prechod nie je a ani nebude 🙂 asi vodic elektricky bude musiet vystupit a stlacit tlacidlo 🙂 🙂 🙂
Turbo: Dnes poobede maju testovat tu novu krizovatku pri Zlatych pieskoch. Chcelo by to im ist vysvetlit nejake veci o preferencii elektriciek 🙂 (teda pokial to nebude v poriadku).
Reply on: Turbo #17922:

Kua, zle som skopiroval link. Ale aj tak tam nic moc nieje.. 🙂
Reply on: Martin Fundárek #17921:

Nic to, ani ja som to nenasiel. Jedine co som v kratkom case nasiel je toto:

Na radnici začali odborné rozhovory k nosnému systému MHD

Okrem toho som nasiel aj tieto zaujimave veci:
Bla Bla o Ikaruse 412


Ján Holčík - kontrola v DPB a.s. vo veci VOS (pneumatiky) - zaujimave, ze Harvančík z KDH hlasoval proti... 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Turbo #17913:
Veni, vidi, v rici (prišiel som, pozrel som, nenašiel som):-).
Reply on: Turbo #17919:
Ja sa nehadam 🙂 len aby to naozaj nejakeho typka nenapadlo a da ich tam lebo sa mu to bude pacit...tak ako tie hodiny co su tam ktore postavili asi 2-3 metre od ich povodnej pozicie hoci je tam este origos podstavec 😛
Reply on: Miki #17918:

Historicka poznamka: Podla mojich vedomosti tam nikdy vedenie neviselo na stoziaroch, odjakziva bolo zavesene na budovach. Takze tolko k hostorii.
Co sa odbocky smerom na Safko tyka, tak ta asi ostane povodna, totiz ten usek ktory tam ostal bol uz pri rekonstrukcii nabrezia opraveny. Mozno sa ale spravi tiez - z dovodu odtlmenia? Uvidime.
Reply on: martiner #17917:
Aj ja som pocul nieco o dobovych stoziaroch....nechajme sa prekvapit co urobia s tou odbockou na Safko 😛
Reply on: Ferro #17916:
ci budu rekonstruovat aj tie na Safko netusim, ale viem ze vedenie bude nove. Vraj na dobovych stoziaroch a nie na budach ako doteraz.
Dnes som sa tam bol pozriet (na Mostovej), vyzera to asi tak ako na tej fotke, zaujali ma akurat dve veci. Kolaje od vyhybky pri Redute (Safko/Novy most) boli vytrhane az po nabrezie iba na odbocke na Novy most, v odbocke na Safko ostali tam. Budu rekonstruovat aj tie? Dalej som si vsimol, ze aj vrchne vedenie je het, bude tiez nove?
Reply on: MarekG #17914:

Bud rad, ze to nerobi DPB! Hadam nevies, ako by to dopadlo? Zvary elektrodami, v oblukoch ziadne prevysenie ani rozsirenie, hlucna trat, neodpruzena, sfusovana.
Uplne som zasol nad obratiskom Komisarky, kde nebolo ani rozsirenie, ani prevysenie. Alebo ako mi chces vysvetlit, ze v obluku je na vonkajsej kolajnici sfrezovana hlava a na vnutornej tiez hlava, nemala by byt vyfrezovana opornica; t.j. na druhej strane zlabu? Kazda tramvaj v tom obluku piska a skripe...
http://www.hnonline.sk/index.php?p=k00000_detail&article[id]=13085980&article[ar
ea_id]=10026460
nieco o rekonstrukcii Mostova..

btw preco robi rekonstrukcia firma Railways (vid link)?
to si DPB ani toto nedokaze urobit sam?
Reply on: Martin Fundárek #17912:

Mozno je to niekde na internete, skus mrknut www.bratislava.sk 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.