Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miki #17918:

Historicka poznamka: Podla mojich vedomosti tam nikdy vedenie neviselo na stoziaroch, odjakziva bolo zavesene na budovach. Takze tolko k hostorii.
Co sa odbocky smerom na Safko tyka, tak ta asi ostane povodna, totiz ten usek ktory tam ostal bol uz pri rekonstrukcii nabrezia opraveny. Mozno sa ale spravi tiez - z dovodu odtlmenia? Uvidime.
Reply on: martiner #17917:
Aj ja som pocul nieco o dobovych stoziaroch....nechajme sa prekvapit co urobia s tou odbockou na Safko 😛
Reply on: Ferro #17916:
ci budu rekonstruovat aj tie na Safko netusim, ale viem ze vedenie bude nove. Vraj na dobovych stoziaroch a nie na budach ako doteraz.
Dnes som sa tam bol pozriet (na Mostovej), vyzera to asi tak ako na tej fotke, zaujali ma akurat dve veci. Kolaje od vyhybky pri Redute (Safko/Novy most) boli vytrhane az po nabrezie iba na odbocke na Novy most, v odbocke na Safko ostali tam. Budu rekonstruovat aj tie? Dalej som si vsimol, ze aj vrchne vedenie je het, bude tiez nove?
Reply on: MarekG #17914:

Bud rad, ze to nerobi DPB! Hadam nevies, ako by to dopadlo? Zvary elektrodami, v oblukoch ziadne prevysenie ani rozsirenie, hlucna trat, neodpruzena, sfusovana.
Uplne som zasol nad obratiskom Komisarky, kde nebolo ani rozsirenie, ani prevysenie. Alebo ako mi chces vysvetlit, ze v obluku je na vonkajsej kolajnici sfrezovana hlava a na vnutornej tiez hlava, nemala by byt vyfrezovana opornica; t.j. na druhej strane zlabu? Kazda tramvaj v tom obluku piska a skripe...
http://www.hnonline.sk/index.php?p=k00000_detail&article[id]=13085980&article[ar
ea_id]=10026460
nieco o rekonstrukcii Mostova..

btw preco robi rekonstrukcia firma Railways (vid link)?
to si DPB ani toto nedokaze urobit sam?
Reply on: Martin Fundárek #17912:

Mozno je to niekde na internete, skus mrknut www.bratislava.sk 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Turbo #17881:
Keď máš takú zábavnú zápisnicu, zoskenuj ju (alebo daj niekmu zoskenovať) a zverejni, nech sa pobavíme všetci. Však to hádam nie je tajné.
Muhehe.
Vždycky se dobře bavím tím, že ti největší nacionalisté mají největší problémy s gramatikou a se svým jazykem.
Na nejakej T3 som si vsimol tie nove oranzove oznacovace listkov , zaujal ma ten display-alfanumericky, je krpaty slabo citatelny . Je vobec podsvieteny? A co ma zarazilo je na nom akysi americky datum teda MESIAC-DEN-ROK co moze byt dost metuce ; snad ,ale oznacuju spravne teda DEN-MESIAC-ROK :-I
d3k0, COLOR> ja som to nebol. 😉 Naposledy som xcel zmazat novinku o docasnom zruseni Ribezlovej, lebo vtedy uz bola obnovena a kym som sa nalogoval uz bola prec. 🙂
Reply on: d3k0 #17907:
No to hej, ale dufam, ze som to nebol ja hehe... 😃 Uz si konecne s5, takze sa ti ozvem...
Reply on: COLOR #17906:
To by som aj ja rad vedel, ze kto to zmazal :-)))
Mily philipe, mas pravdu, na internete to naozaj nie je - u nas to bolo ale neviem ktory kolega to dal dole, a na DPB to asi ani nikdy nebolo. Aj tak mam pocit, ze ak nie zajtra, tak uz o par dni bude zastavka obnovena. Otazka znie: Admini, kto to zmazal??? 🙂
dopravny podnik vie o vselicom informovat len trebars nie o tom ze docasne presunulo zastavku 53 na trnavskom myte o min 100m blizsie k zimnemu stadionu.clovek o tom nevedel a zbytocne sa previezol smerom na zastavku ku Slovanu.to je tak za tazko o tom aspon informovat na internete?
#17900 Riko:
Pre vsetky mesta s MHD by som preferoval zastavky s jednym cestnym prudom a sirokou zastavkou, pricom uvedeny prud by bol spolocny pre ED, TD, AD a individualnu dopravu. Posledne menovana by mala byt v centre mesta a jej sirsom okoli co najviac redukovana aj za cenu tvorenia sa kolon. Uvedena zastavka sa vo forme akejsi "lastovicky" vybudovala v Brne (Klusackova).
Vladimír, Riko, Miki: a nemusíš behať ani do Ostravy stačí sa pozrieť na Šafko 🙂 V skutočnosti je pre Rika najbližšie zastávka Viedenského typu a zachádzanie busov na elinové zastávky vo Viedni 😃

Inak už sme tu túto tému rozoberali, teda čo sa týka zachádzania na elinové zastávky. Ja som spomínal Nový most (70), Molecova, Pri kríži (smer DNV, Lamač etc.) a Trnavské mýto. Na Trnavskom by sa tušim ešte tento rok mal robiť výsek pre busy + technológia cetteprint, tak to už môžu peniaze vraziť do spoločnej zastávky pre eliny a 78, 39 a Avion smer od zimáku a pre 78 smer na zimák. Sledoval som si aj semafory a tie to dovolujú.

Re #17897 Turbo: To nie je zlý nápad, čo takto to dať na papier a poslať primátorovi. Alebo by to stačilo len ako mail.
Reply on: Riko #17900:
Nemusíš behať ani do Mníchova, stačí sa pozrieť toť do Ostravy a uvidíš ako na zastávku električky zachádza od okraja cesty trolejbus!!! Všetko sa dá, keď sa chce.
Zastavky su vec magistratu. Aj nosny system bude schvalovat samosprava. Rychlejsie ako kolajnice v Petrzalke sa da vylepsit doprava takymito upravami a presunmi zastavok. Netreba miliardy a vramci celkoveho projektu sa v 0 etape vyriesia taketo veci. Navrhy su.
Alebo su tieto zastavky pamiatky z Rakusko - Uhorska ... ? 🙂 🙂
Reply on: Turbo #17899:

ona sa ta zastavka odlišuje len výškou, že je v úrovni prvého schodu, alebo aj niečim iným?
v Prahe na Vodičkovej pri Václaváku, kde na ulici nie je miesto na ostrovček je zastávka robená tak, že na úseku zastávky je cesta pre IGK zvýšená na úroveň chodníka a tým pádom aj zastávky, čiže slúži to na "bezbariérový" prechod z chodníka na zastávku a zároveň ako retardér pre autá.

P.S. v Mníchove som videl že autobusy prichádzali na tú istú zastávku ako mali eliny, čiže odpojil sa z asfaltky, prešiel na kolajnice a na električkovej zastávke zastal, inak ideálne riešenie na cestách kde sa nedá vybudovať zastávkova nika pre busy, aby sa za busom netvorili kolony

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.