btw. ludia pozdravujeme momentalne zo Ziliny. Navsteva tunajsieho DP sa nam mimoriadne vydarila, riaditel si obcas prezera iMHD, ale nepaci sa mu komunisticke usporiadanie straok hehe... Inak parada. Clanky budu!
keď sa tam pôjdeš kuknúť tak sa pozri ako pripravili tú novú križovatku do budúcna, ked by mali rozširovať celú Rožňavskú o jeden jazdný pruh pre každý smer, takže by tam malo byť 2x3 pruhy.
Som zvedavý či na to mysleli.
Nie, to je tam iba preto, keby nahodou senzor nezachytil tramvaj. V ramci unifikacie tam dali to tlacidlo. Povodne tam boli tiez, iba iak vyzerali. Dufam, ze ta preferencia bude fungovat tak ako ma. Po praci sa tam pojdem kuknut. Ale asi az okolo 18:00. Kto pojde so mnou?
zaujimave su tie tyce na ktorych su umiestnene semafory pre elektricku (tie pri krizovani Vajnorskej) - su na nich tlacidla pre chodcov, akurat tam ziadny prechod nie je a ani nebude asi vodic elektricky bude musiet vystupit a stlacit tlacidlo
Turbo: Dnes poobede maju testovat tu novu krizovatku pri Zlatych pieskoch. Chcelo by to im ist vysvetlit nejake veci o preferencii elektriciek (teda pokial to nebude v poriadku).
Ja sa nehadam len aby to naozaj nejakeho typka nenapadlo a da ich tam lebo sa mu to bude pacit...tak ako tie hodiny co su tam ktore postavili asi 2-3 metre od ich povodnej pozicie hoci je tam este origos podstavec
Historicka poznamka: Podla mojich vedomosti tam nikdy vedenie neviselo na stoziaroch, odjakziva bolo zavesene na budovach. Takze tolko k hostorii.
Co sa odbocky smerom na Safko tyka, tak ta asi ostane povodna, totiz ten usek ktory tam ostal bol uz pri rekonstrukcii nabrezia opraveny. Mozno sa ale spravi tiez - z dovodu odtlmenia? Uvidime.
Dnes som sa tam bol pozriet (na Mostovej), vyzera to asi tak ako na tej fotke, zaujali ma akurat dve veci. Kolaje od vyhybky pri Redute (Safko/Novy most) boli vytrhane az po nabrezie iba na odbocke na Novy most, v odbocke na Safko ostali tam. Budu rekonstruovat aj tie? Dalej som si vsimol, ze aj vrchne vedenie je het, bude tiez nove?
Bud rad, ze to nerobi DPB! Hadam nevies, ako by to dopadlo? Zvary elektrodami, v oblukoch ziadne prevysenie ani rozsirenie, hlucna trat, neodpruzena, sfusovana.
Uplne som zasol nad obratiskom Komisarky, kde nebolo ani rozsirenie, ani prevysenie. Alebo ako mi chces vysvetlit, ze v obluku je na vonkajsej kolajnici sfrezovana hlava a na vnutornej tiez hlava, nemala by byt vyfrezovana opornica; t.j. na druhej strane zlabu? Kazda tramvaj v tom obluku piska a skripe...
Martin Fundárek