Reply on: si #17066:
preboha! Ty si si asi nikdy necital dokumentaciu ku Karose, planiky udrzby a opis konstrukcie. Ja ti nebudem dokazovat tu zvratenost tu vo fore, pretoze to je opis tak na jednu knihu. Avsak mala rada - skus si precitat napr. knizocku "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe" a zistis, ake su hlavne koncepcne vady toho autobusu - na to nemusis byt ani strojar. Jednoducho konstrukcia toho autobusu je do oci bijuci nezmysel. Myslim, ze ti, ktori poznaju konstrukciu Karos lepsie a maju ju s cim porovnat mi daju za pravdu.
J
Je mi jasné, že pri získavaní vodíka je potreba viac energie ako jej je treba. No aj tie ropné veže musí niečo pohánať a mám pocit, že tie pumpy ťahá el. energia.
Jo. Doprava bez emisií, to by mal byť náš cieľ.
Len tak na pobavenie, v austrálii sa podarilo prepraviť žabu na vdzialenosť pár metrov pomocou teleportu. O tom čítal známi (nebolo to vo NČ ani nič podobné), takže možno raz sa budú vytrhávať koľaje a troleje a budeme cestovať úplne inak. "TRANSPORT" :-))) Žaba prežila.