Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomas #16890:
Shitaro je zivsie??? HAHAHAHAHAHA. Ja som sa vozil s obidvomi a na Shitare je jasne citit to, ze to ma ZUBATU FEKALIU ZF! Uplne debilne to radi a do kopca to na plny knedlik ide neplynule. So Solarisom sa to neda porovnavat. To mi hovoril aj vodic (O.), co jazdil na oboch, takze neviem, ako si na to dosiel.
Reply on: Miso #16887:
Vsak prave, len tu sa vytvorila ista sfanatizovana zaujmova skupina, ktora zacala byt proti dosadzaniu transparentov na T6 a okrem ineho mali hrozne v laske tento kozenkovity serbel a chceli z neho urobit historicak. Jak keby jedno historicke vozidlo z tej serie nestacilo (navyse Kachna, ts ts ts ts). Modernizaciu na K2S schvalujem, aspon sa ten smradlavy serbel stane prijatelnejsi pre cestujucich, bude zrat menej prudu a nebude kurit od zrychlovaca! 🙂
Reply on: Spectre #16889:
Shitaro a SOLARIS...V tom je malicky rozdiel....Shitaro je zivsie a tichsie.....Ale to sa iba vtedy da zistit ked s tym jazdis:-P
Reply on: Kami #16884:
Ty si myslis, ze to je dajaky specialny vybuchovaci motor???? Blbost. To, ze zacne horet je otazka netesnosti napr. na cerpadle. Ti, co kradnu naftu by o tom vedeli rozpravat romany. MANy su najlepsie motory, co tu mame. (btw. Solaris mal tiez man, dokonca len 191kW a tahal ovela lepsie, ako shitara a shityhnisy - takze tisice kilowattov, ktore tu bude m@rtin ospevovat su kravina. Dolezite su ine parametre, vykon je iba vypocitana hodnota - nie namerana!)
Pani rajsky plyn je oxid dusny (N20).. to nikdy nebude ekologicke!
😎
Reply on: Spectre #16883:
Bude z nej asi K2S. A ? je to normalny postup pri vozidlach typu K2. 7053 nie je nicim vynimocna, z podobnych kusov sa uz K2S spravili. A vid Andyho prispevok #8947 na DISPECERSKOM fore, kde ma maly komentar, ale plne pravdivy.
Vladimir: No ked to urcili podla motorov Liaz tak uspora mohla byt v extremnom pripade az 10 l. 🙂
Spectre: Súčasné naše B961-ky majú prevodovky VOITH trojstupňové, ale je predpoklad, že tie, ktoré prídu tohto roku budú mať už prevodovky štvorstupňové. Motor IVECO + dobre nastavená prevodovka = aj úspora PHM. B961-kám sa dokonca už upravovala norma na spotrebu, pretože vodiči mali doslova abnormálne úspory (= privysoké odmeny :)). Pôvodná norma bola stanovená podľa Karos B941E.

Sorry, ale čo sa stane so 7053 naozaj netuším 😉 🙂 🙂 😛
Takze sme sa dohodli. 🙂

Spectre: k motorom MAN mam osobne averziu. Okrem subjektivnych dovodov su aj objektivne. Vysokootackove v TAMoch maju dobre vlastnosti, ale okrem hlucnosti dost vybuchuju. Nizkootackove okrem maju okrem nie najlepsich vlastnosti aj nie najvyhodnejsi servis (do plynu su preto vhodnejsie 741 MAN)
Neviem ako sa osvedcia Iveca Cursor (Karosa, nakladne Iveco ), ci Tector (SOR euro3), minuly rok este nemali na vychode diagnosticky pristroj.
Nová téma - čo hovoríte na to, čo sa stane so 7053???
Reply on: Vladimír #16876:
V tomto s tebou musim suhlasit, a som rad, ze sa konecne ozval normalny nazor nestranneho cloveka. Uz ma ta diskusia Turbo vs. m@rtin tiez trochu unavovala 🙂

Inak, ked by sme aj teraz naskrabali prachy napr. na 100 Solarisov (aky to luxus), tak by sa potom dalsie vozy nekupovali dalsich 10 rokov, co by DPB splacal dlh 🙂

Aj ked teda ja som skor proti Karose, keby teraz dosli B961 ako nove vozy, bol by som rad, pretoze lepsie byt realista a kupit VP, ako snivat o NP a nemat nic.
Reply on: Kami #16878:
Ja netvrdim, ze stare ramy K9xx vyzeraju zle. Cele je to ale o tom, ze K9xx, o ktorych ty hovoris nikdy nejazdili v BA 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reply on: Papyr #16879:
Samozrejme, to ze trochu napadne snehovy poprasok a hned je z toho kalamita je predovsetkym vina mesta. Ja som len skonstatoval, ze Tambusy to zvladaju najlepsie, co je neodskriepitelny fakt. Samozrejme, moderna Karosa s prevodovkou VOITH a systemom ASR by si iste lepsie poradila, ako 12rocna B741, o tom sa nehadam, lebo je to tak. Na tom, ze maju Tambusy take dobre jazdne vlastnosti sa okrem konstrukcie podiela aj kvalitna automaticka prevodovka. Aj nove Karosy maju VOITHku. Vies aku Karosu by som bral? So stvorstupnovou VOITHkou a motorom MAN, cca. 210-230 kW. To by bol autobus celkom na urovni 🙂
Reply on: Spectre #16865:
K tej manevrovatelnosti na snehu - no to si napisal tak, akoby mimo Blavy nikde nesnezilo! Naopak, vy NEVIETE, co je to sneh. U vas nasnezi prvy 3-5cm poprasok a hovorite tomu kalamita. U nas nasnezi za noc 40 cm a hovorime tomu snezenie. A Karosy to zvladnu tak, ako aj ostatne vozy.
Spectre: prevodovku som si neskusal, neviem kto by ma pustil za volant. Len jeden vodic co jazdil na SM a 731 si novu 932 nastudoval a poctivo radil 1ku. A nemal s tym problem, jazdil tuho.

Ide prave o tie paneliky. Neveris ze ich dokazali dostatocne upravit? To rovno mozem povedat ze vydrzia tolko co na SM! Su v updatoch fotky havarovanych SM a nie je to prijemny pohlad.
Vie tu niekto ako vyzeraju ramy najstarsich K900 pri podrobnych prehliadkach? Myslim praskliny, deformacie a pod.
No.... sa sám čudujem, že koľko chýb som v jednom príspevku narobil. Asi som ešte zničený z tej blokovky. Ale veď vy mi aj tak rozumiete 🙂
Spectre: Mne je jasné, že Karosa nie je dokonalá, a tiež, že "údržba" DPB spraví vrak aj z Mercedesu.
Celé moje snaženie sa sleduje len to, že Karosu chápem ako DOČASNÚ pomoc, kým budú k dispozícii prachy na výlučne moderné NP vozidlá.
Kydanie na Karosu ma neštve preto, že by som ju ktovieako miloval, ale šokuje ma predstava nákupovania samých NP vozidiel (to by ste boli asi jediné mesto v postkomunistických krajinách navôkol, ktoré na to má). V situácii keď bratislavské autobusy predstavujú často ohrozenie cestujúcich (teraz vám tuším horel Tambus nedávnp, alebo čo...) tu čítam rezolútne vyhlásenia, že radšej kúpime menej, ale NP autobusov a zatiaľ budeme zúfalo zápasiť so stavom starých Vrakos.
Nové vozidlo, i keď VP, je vždy, vždy, VŽDY v porovnaní s prevádzkou starého ekonomickejšia a jednoduchšia.
Pri pohľade na fotogalériu bratislavských vozidiel mi hrdinské vyhlásenie, že "radšej nič ako Karosu" pripadajú - poviem to slušne - čudné.

Toto je môj názor. Podľa možnosťí by som sa sa už k téme nerád vracal.
A to ani nehovorim o tom, ze na papieri na zastavke je uvedene ze su to spoje na Rajsku, a pritom su na Cintorinsku... V poslednom case tam DPB vypisuje kraviny..
Jak minule, ze "Na linke 1 budu premavat spriahnute supravy." - to je totalna kravina, vsak supravy na 1 chodia aj normalne, a este k tomu tam napisali, ze spriahnute...
Jak som sa minule potesil, ze DPB dostal rozum, a namiesto celodennej vyluky na Hodzovom bude len nocna vyluka, tak ma nasrala jedna vec. Preco bude dotknuta linka 202? Normalne chodia tie dva posledne odchody po Cintorinsku a idu do vozovne po 29. augusta. Preco ich skratili po AS Mlynske nivy? Nebolo by normalnejsie poslat tu 202 az na Rajsku, otocit ju a potom ju cez Karadzicovu poslat do vozovne tak ako pojde z ASMN?
Ale zato si pozrieme otacanie trolejbusov na Kollarovom namesti.. 🙂
Reply on: Kami #16870:
To rozbiehanie na 1ke je blbost. Iste, je to lepsie pre ten bus, ale skusal si si to??? Vies, ako tam ta jednotka ide tazko narvat. A predstav si jazdit tak 8 hodin v meste. Nic moc...:-(

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.