Reply on: Turbo #16779:
Ale isteze, klbova Karosa (aj 961) ma zadok tak tazky, ze by sa po odrezani klbu skutocne prepadol. Aj tie miesta na sedenie medzi poslednymi dvoma dverami su velmi stiesnene. To vsetko je pravda a neda sa to odskriepit. Karosa urcite NEMA genialnu konstrukciu. Lenze... je nejaka ina alternativa? Existuje dnes na trhu nejaky iny stredno- az vysokopodlazny klbovy autobus, ktory stoji tolko ako K961 a ponuka taky komfort? Obavam sa, ze nie. Preto, aj ked si uvedomujem vyssie uvedene nedostatky, povazujem Karosu 961 za najvhodnejsie vozidlo, ktore by v BA pomohlo preklenut obdobie, dokedy nebude koncepcne vyriesena MHD - kym nebude nejaka kolajova rychlodraha do Petrzky, nejake nove trolejbusove trate a peniaze na nakup velkych serii NPA. Totiz vsetky tieto systemove riesenia su nutne, ale potrebuju cas - a bojim sa, ze ten cas je dlhsi, ako zivotnost sucasnych BA vozov. Dufam, ze vies, co chcem povedat.
m@rtin