Mna dostala otazka kedy som sa pristahoval do sucasneho bydliska.... neviem ci si myslia, ze teraz pojdem hladat papiere aby som nasiel presny mesiac... tipol som a je to
Štát si môže väčšinu tých údajov zistiť z iks evidencií, ktoré vedie, resp. sú sprístupňované štátnym orgánom. Osobne uvažujem, že to nevyplním, a nech mi dajú pokutu 33€. Alebo radšej vyplním naschvál výmysly pri otázkach, na ktoré nechcem odpovedať a nemôžu mu nič, keďže sčítanie je oficiálne anonymné.
Sú tam aj ďalšie perly.
"Prekročenie čerpania nákladov v nákladovej položke Spotreba materiálu bolo spôsobené najmä v položke Spotreba nafty pre MHD, a to z dôvodu zmeny štruktúry výkonov vplyvom nákupu nových autobusov ako i zabezpečením náhradnej autobusovej dopravy v čase plánovaných výluk električkových tratí (napr. rekonštrukcia električkových tratí Krížna a Tunel pod Hradom)."
Nespomínate si náhodou niekto, aká NAD jazdila z dôvodu rekonštrukcie električkového tunela?
"V roku 2010 Dopravný podnik Bratislava a.s., z tohoto
dôvodu nakúpil nové autobusy na prevádzku MHD a to 25 ks autobusov Mercedes
Capa City, 80 ks autobusov SOR NB 18, 4 ks autobusov SOR NB10,5".
SOR pre Bratislavu vyrobil špeciálnu edíciu NB10,5? ?
Urcite ste sa tu uz o tom bavili, ale nesledujem to tu pravidelne.
Chcem sa spytat komu patri ta oranzova upravena SMka, na co sluzi (obhliadky mesta?), komu patrila povodne, ake su nejake blizsie info o nej? Staci mi aj link na cast, kde ste tu o tom uz debatovali. Dik.
Petržalka tramvaj. V letec 1951-61 jezdila tramvaj do Petržalky. Přes most jezdila jak? na silniční části nebo na železniční jako jednokolejka přes most? Je tam vidět kolejová trasa 1435 a 1000mm.
A druhá otázka. Na fotce je tramvaj končící na konečné a je tam dvojkolejka, ale vypadá to na nějakou splítku 1435 1000mm na fotce. To byl ještě pozůstatek staré 1435mm trati? Ale proč by tam byla splítka 1435 1000, když se 1435 už nevyužívala a dřív tam byla jen 1435 a když se tam dělala 1000mm tak se to tam muselo poloit znova, tak proč by tam pak zůstávala 1435. Nebo je to jen optický klam na té fotce?
O ex ŠPZ. Pozri si fotky alebo katalóg vozidiel tých dvoch Karos a zistíš, že EČV BA-142LB bolo po vyradení jednej Karosy (4063) pridelené druhej (ex 1199).
To mi je jasné, že EČV sa po vyradení vozidla neprideľuje ďalej, ale občas sa také čachre s EČV robia - viď napr. Karosy B 732 #4063 a 4063/II (ex 1199).
ty "niečo ako" na tlačive je "miesto pre čiarový kód" čiže žiadny identifikátor a už vôbec nie "nalepte tu" ?
Re #166575 PVo: EČV sa viaže ku konkrétnemu vozu a po vyradení sa vracia policajtom a tí ho zrejme likvidujú - veď potom by ti stačilo "točiť" iba EČV BA xxxyy a nemusel by si ísť na sadu BL
Re #166576 Ike: ?
Re #166577 PVo: "na čo za ne ešte DPB platí?" uvedom si, že nejde o súkromnú organizáciu, ale o molocha plateného z daní, takže "z cudzieho krv netečie"...
Re #166580 TeBeCe: to bol nejaký ekologický voz jazdiaci iba z kopca?
Re #166581 Daniel: mne zaktualizovali poisťovňu po zmene asi tak po 2 mesiacoch... si myslím, že do skp asi posielajú poisťovne balíky so zmluvami v nejakých intervaloch a so zrušeniami v ešte väčších intervaloch
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
"V roku 2010 Dopravný podnik Bratislava a.s., z tohoto
dôvodu nakúpil nové autobusy na prevádzku MHD a to 25 ks autobusov Mercedes
Capa City, 80 ks autobusov SOR NB 18, 4 ks autobusov SOR NB10,5".
SOR pre Bratislavu vyrobil špeciálnu edíciu NB10,5? ?