Efektívnejšie riešenie problému s výtlkmi a s dierami v cestách spočíva vo vyrezaní väčšej časti asfaltu okolo diery/výtlku a následnom zaliatí betónom alebo aspoň lepšou asfaltovou kašou, nie nekonečnom a absurdnom zaplátavaní a zasypávaní. Tých úsekov je skutočne mnoho, napr. medzi Prievoz-most a cintorínom Ružinov si trolejbusy dobre poskáču alebo kolajnice na Mlynských nivách-večne neriešiteľný problém ?
Re #166449 Peter6607: Pekné video, ale nepočul som tam nič okrem tej trúby ? Dnes som išiel v 6630, naozaj tam neni všetko OK, otrasný zvuk, ale pred dvoma týždňami s ňou nebolo nič ?
Aha, tak rád by som to vzal do parády, keby ma k tomu pustili. To by sa mi páčilo! ? Ale imhd by tým pádom v informovaní cestujúcich asi získalo vážnu konkurenciu.. ?
Nepamätám si už či bola 901-ka na portal.cp.sk zaradená medzi prímestskými alebo diaľkovými linkami.
Každopádne linky 801 aj 901 premávajú aj mimo územia Slovenskej republiky, preto by podľa mňa mali byť zaradené medzi medzinárodnými linkami.
Na http://www.dpb.sk/prepravny-poriadok to DPB nazýva "pravidelná medzinárodná autobusová doprava", ale na cestovnom lístku na 901-ku kúpenom v predajni majú napísané "príhraničná doprava" alebo "mestská doprava v príhraničnej oblasti" či také niečo. ?
Na 630-ku som zabudol. ? Tá je, predpokladám, oficiálne prímestská linka.
Ale ako pozerám na cp.sk, tiež je zaradená iba medzi MHD! Kvôli rozdielnym názvom zastávok si napr. cez prac. dni poobede človek vyhľadá na http://bid.cp.sk spojenie z Vajnor do Chorvátskeho Grobu vždy iba jedným z dopravcov (podľa toho, ktoré názvy zastávok zvolí). Vyhľadávač nezohľadňuje, že je to jedna, teda tá istá zastávka!! ? Dva príklady:
Slovak Lines: Bratislava,Vajnory,MiÚ
Pre 630-ku je to: MiÚ Vajnory
Slovak Lines: Chorvátsky Grob,,nám.
Pre 630-ku je to: Chorvátsky Grob
Dúfam, že takto jednoducho a prozákaznícky to bude aj po spustení reálnej BID! ? Nemohlo by prísť čo najskôr k zjednoteniu názvov spoločných zastávok MHD a prímestských liniek?
O Noci muzei tam bola informacia skorej, len si to asi malokto vsimol, kedze ten oznam dali z nepochopitelnych dovodov az pod tie, co sa tykali hokejovych majstrovstiev, pritom to bol novsi oznam.
Neviete náhodou - na web DPB sa dávajú novinky jednoducho cez nejaký redakčný systém ALEBO to môže robiť iba človek ovládajúci PHP a takéto "programátorské veci" či ako to nazvať?
Inak je fajn, ze na dpb.sk dnes poobede zverejnili vyluku linky 901 v Hainburgu konanu predminulu nedelu a informaciu o Noci muzei a historickych vozidlach v uplynulu sobotu...a o dalsich pofunusovych novinkach skoda hovorit ?
V Česku médiá tliachajú momotiny. Článok obsahuje veľa nezmyslov. Napríklad to, že berlínske električky menej opotrebujú koľajnice, nie je pravda. Berlínske električky Bombardier Flexity Berlin vyhcádzajú z koncepcie ADTranz Incentro s pevnými podvozkami a voľnými kolesami, čo je najviac koľajožravé riešenie. ĎAlej nie je pravdou ani to, že električky majú dvere po obcoh stranách - objednané je obojsmerné aj jednosmerné riešenie.
Žiadna iné električka koncepcie 15T na svete neexistuje a preto sa nedá posudzovať, či je predražená alebo nie. Nákup prakticky bez výberového konania (Praha nastavila prekticky nikým iným nesplniteľné podmienky a Škoda vyhrala s vtedy ešte neexistujúcim vozidlom) určite nebol kóšer ale či sú električky dobré alebo nie sa ukáže až postupom času.
no.ev.di.