Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #166229:
Nesuhlasim s tebou tak nerozumiem?
Reply on: no.ev.di. #166228:
ja som nepovedal, ze teraz je ta zmluva dobra, ale ze dobra zmluva by bola vzdy lepsia ako keby to robil priamo DPB
Reply on: JeJe #166230:
Ten rozdiel v tržbách doplatíš zo svojho? Alebo budeš platiť cestovné v plnej nákladovej cene?
Reply on: 810zssk #166198:
Pretoze predpisy su site na mieru predovsetkym motorovej doprave a chodcom. Ale s bicyklom sa v meste, opakujem, malokam bezpecne dostanes. Keby boli predpisy uzasne a dostatocne, zrejme by ziadna cykloaliancia nedavala pripomienku k novele.
Reply on: 810zssk #166227:


DPB by vo vlastnej réžii určite nedokázal to, čo externá agentúra, ale je otázne, či by to bolo na škodu veci. Radšej menej reklamy a nižšie tržby ako voziť sa v električkách vyzerajúcich ako exotické papagáje. Aj vďaka ním vyzerá súčasná Bratislava skôr ako Disneyland a nie ako seriózne hlavné mesto.
Reply on: 810zssk #166203:
Nerozumies, nevadi. ?
Reply on: 810zssk #166227:
ako vieš, že je rozumne nastavená tá zmluva a ešte k tomu aby bolo niečo v prospech mestského/štátneho podniku keď je v tom J&T a celé to spáchal Chrunislav Gardenescu? Si spadol z višne na znak? Tých 35 pochybení pri rôznych obstarávaniach nebolo len tak pre nič za nič. ? Ako vieš, že by tržby pre DPB padli? O čo tam vlastne ide? Ten kto chce reklamu dodá plagáty, DPB to iba osadí do tých vitrín vo vozidlách alebo nacapí na vozidlo. Jediné na čo by som si spravil outsourcing by boli tí pracovníci čo by lepili CVR-ky (ak to nerobia teda zamestnanci DPB) a objednával ich iba podľa potreby lepenia CVR-iek na vozidlá a osádzania do vitrín. Tým by dali príslušné množstvo peňazí.
Reply on: no.ev.di. #166226:
Uplne zabudas na dopady toho keby si to robil DPB sam. Je dost mozne ze by mu v skutocnosti trzby padli (aspon oproti rozumne nastavenej zmluve s externou agenturou).
Reply on: kecho #166217:
treba si vypočítať, že či by viac vyšlo penále za odstúpenie od zmluvy alebo vyžieranie ziskov z reklám za daný čas. Každopádne by bolo dobré, keby aj toto začal Ftáčnik riešiť.
Reply on: Ivan3 #166219:
Nic sa prerozchodovat nema, cela siet zostane na 1000mm. Akurat na niektorych usekoch bude zavedeny dualny rozchod - 1000 aj 1435 mm
Reply on: ivanbuto #166218:
Ano, predpisy porusujem, porusujeme ich asi vsetci, to neznamena ze to je OK. Napokon, realita je ukazka toho co sa snazim povedat - ked si kazdy svojvolne meni pravidla ako sa to jemu hodi, vysledkom je chaos. Chodci skacuci pod auta, vodici jazdiaci po chodniku, cyklisti jazdiaci na cervenu, atd.
Reply on: JeJe #166222:
su nebezpečne lebo putaju pozornosť vodičov
Zaujíma ma názor účastníkov tohto fóra na otázku, či sú billboardy (tie staticke aj tie pojazdné) a veľké svetelné tabule (napr. tá na hale na Pasienkoch) nebezpečné pre cestnú premávku alebo nie. V niektorých krajinách (?) je vraj ich umiestňovanie na rizikových úsekoch ciest zakázané. Vie niekto o takých krajinách?
Reply on: tr3mp #166220:
Však ale cez cestu sa môže prechádzať aj mimo priechodu pre chodcov.. teda cyklista by v takejto križovatke po správnosti mal zosadnúť z bicykla a ako chodec by mal ten bike pretlačiť cez križovatku, čo môže úplne legálne.. ?
Reply on: 810zssk #166198:
Dám ti takúto otázku: Prídeš na bicykli na dynamicky riadenú križovatku, indukčná slučka ťa ako cyklistu nezachytí. Ideš zo smeru, z ktorého chodí málo áut (nie je problém čakať aj 5 minút na auto). Paralelne nie je dokonca ani prechod pre chodcov.
Čo by si urobil ako cyklista ty? Čakal by si päť minút na zelenú, ktorá naskočí po príchode auta? Alebo by si spravil niečo iné? Čo?
(Príklad je z existujúcej križovatky v Bratislave.)
Až se přerozchoduje TT síť v Bratislavě na 1435mm s výstavbou TT do Petržalky viz. 2tý rozchod TT Petržalka-Hlavná Stanice. Zůstane aspoň dvojitý rozchod. Vozovna Vinohrady-oblast Centra i pro 1000mm, aby mohly někde jezdit i historické tramvaje až budou přerozchodované všechny TT v Bratislavě. Viz nový plán s TT do Petržalky? A které úseky přesně zůstanou s oběma rozchody 1000 a 1435mm.
Reply on: 810zssk #166198:
Keď sa to vezme čisto technicky, máš pravdu, ale dopravné predpisy pre mňa nie sú nejaká dogma, a viem sa zamyslieť, rozlišovať konkrétne situácie a dopady správania jednotlivcov.
Zamysli sa, koľko krát pri svojom pohybe cez mesto denne porušíš nejaký dopravný predpis, ako to je možné, a čo s tým.
Reply on: no.ev.di. #166215:
prvá myšlienka (získať späť) by bol asi ešte väčší tunel (možno niečo v štýle pozemky a PKO, že zrazu Hedbury ponúkol pozemky naspäť za obstarávaciu cenu + "pár €" navyše) 😉 skôr tá druhá vec, teda že by si DPB robil reklamu sám, ale to zrejme musí počkať, kým skončí zmluva, alebo ju vypovedať, len bohvie aké sankcie sú za výpoveď...
Reply on: Mike #166214:
Ved ja viem ze sa bicykle cez tyzden prevazat nemozu. V tomto si vodic zasluzi pochvalu. Neviem co sa tam presne stalo, ale urcite by si vodic vysluzil aj cestne uznanie keby tej cyklistke prepravu povolil na vlastnu zodpovednost 😉 To ma vsak ani tak netrapilo, skorej tie otvorene okna a zapnuta klima.
Reply on: JeJe #166213:
je možné vôbec získať Recar späť alebo spraviť to, že si DPB jednoducho začne robiť reklamu sám? T.j. vo vlastnej réžií a 100% zisku by šlo iba im a Recar by nemal nárok. Ftáčnik by mohol v tejto veci konať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.