Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes rano bola ciastocne ocistena zastavka Zochova od plagatov, ale vysledok je stale otrasny ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/viedenska-cesta-bude-mozno-obojsmerna.html?page_id=227931

..."Obojsmernú premávku na Viedenskej ceste by privítal aj dopravný podnik, ktorý je pod tlakom, ako riešiť obsluhovanie divadla Aréna a rekreačno-športovej lokality na dunajskom nábreží po uzatvorení Starého mosta." ?

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/nove-mesto-spristupni-este-dve-parkovacie-plochy.html?page_id=227886

Nové mesto sprístupní ešte dve parkovacie plochy na MS. ?

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/nazory/vyber-hlavneho-architekta-nebol-transparentny.html?page_id=227930
Inak dúfam, že od zajtrajšieho obmedzenia na Trnavskej ulici sa zmenia v iných častiach mesta BUS-pruhy na tretie jazdné pruhy pre BMW, Audi a Mercedesy, nebudú tam chytať policajti a keď budem chcieť ísť autobusom na hokej trolejbusom tak budem stáť s autami v kolóne...
Reply on: 810zssk #165447:
Hmm... ? tak trebakliknúť na ten posledný link, na stránke na PIMMS TRANSFER Master Class Treviso a najsť si tie prednášky podľa názvu.
Reply on: Valec #165445:
nem funguje
Reply on: Valec #165444:
Tak v takychto situaciach urcite je dovod to nezverejnovat. Ale su pripady kedy stat ma nieco zadarmo (resp. ma nieco co nikoho ineho nezaujima) a taji to zubami nechtami..
Len pre zaujímavosť (veci, čo sa v Bratislave nedajú):

Promotion of Public Transport in Frankfurt am Main - Dr Johannes Theissen, traffiQ, Frankfurt
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=3cc2a26e70598b54a0eac0b684b3b8bb

Parking Policy as Tool for Mobility Management - Giuliano Mingardo, Erasmus University, Rotterdam
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=c8713e2c896a702c4e80ce4080b3ed51

Promoting Cycling to Business - Charlotte May, North London Travel Plans
http://www.pimms-transfer-eu.org/includes/tng/pub/tNG_download4.php?id_sec=44&KT_download1=5e1bb050ae7ca28b99c5350dde342bb1

Prípadne aj ďalšie na http://www.pimms-transfer-eu.org/masterclasses.php?id_sec=44
Reply on: 810zssk #165442:
Ale potom by jej ich nikto nepredal, resp. by boli poriadne drahé keďže po ich zverejnení by ich predajca už nikomu inému nemal šancu predať.
Reply on: kvorka #165438:
Ale jasne, ze stoji pri Orange Arene.
Reply on: Valec #165437:
Tak to je ine. Ale stale si myslim, ze ak raz verejna sprava kupuje/ma nejake udaje, mali by byt verejne.
Reply on: eripmav #165440:
V tomto úplne súhlasím. Ale napr aj teraz: zrazu bude fungovať aj "záchytné" parkovisko v areáli ŽST Filiálka. To je vyše 500m od arény... a koľko ľudí pôjde od auta na zimák pešo a koľko tú 1 zastávku MHD?...
Alebo dochádzková vzdialenosť od zimáku na zastávku slovkalines na Bajkalskej... koľko je...
proste tá orange arena tram má prirodzenú väzbu na orange arenu, to je úplne ok...
Reply on: Mike #165439:
keby ta arena stala niekde v poli pri meste (co mnoho zastancov americkeho urbanizmu presadzovala samozrejme...) tak by tych 420 metrov nikomu nerobili problem prejst aj 3 krat od zaparkovaneho auta k stadionu, lebo asi take velke, minimalne, by bolo pakrovisko ? ? nech zije americky "urbanizmus"
Reply on: kvorka #165438:
Električkové H-čko (H4) bude zastavovať na zastávke Orange Arena, Tram (rovnako ako linky 1,2,4 a N53), ktorá sa od hlavného vchodu do Orange Areny nachádza cca 420 metrov. Máš dojem, že v mestách, kde sa pohybuješ prevažne, je dostupnosť zastávky 420 metrov nejako extrémne dlhá? a zvlášť v prípade významných športových podujatí.
Reply on: kecho #165334:
že to električkové H-čko nestojí pri Orange-arene ako sa to uvádza v tom vrchnom popise, teda nezabezpečuje spojenie s Orange arénou. Maximálne tak prípojovosť. ?
Reply on: 810zssk #165435:
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
Reply on: Ruslan #165411:
Viedenský architekt v tom článku nejako zabudol spomenúť, že OeBB na zvojkoľajnení z Parndorfu do Petržalky neurobili ešte ani meter práce (pričom spodok je na to pripravený od rekonštrukcie v roku 1996), elektrifikácia cez Marchegg je aj z rakúskej strany v nedohľadne.... ale že my nebudeme mať tunel (ktorý má s koridorom TEN-T len málo spoločné) by bolo medzinárodnou blamážou. Kde sa títo experti stále berú? ?
Reply on: Valec #165430:
Dufam, ze to je zas tak ze je to robene za nase peniaze, ale vysledky neverejne. Alebo to plati niekto sukromny? Inak nice vec, len male pokrytie.
Reply on: Andy #165425:
Neviem, nemam cisla. Ale napr. na nakup vozov myslim dostava peniaze od statu.
Reply on: no.ev.di. #165423:
No vsak prave, kto povedal, ze RegioJet musi mat diesle?
Reply on: no.ev.di. #165422:
Milej zlatej, tu ide o to ze debata VOBEC nebola o SORe a ked uz tak JeTimu by sa oplatilo prevadzkovat SORky na svojich spojoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement