Netvrdim,ze na inu linku by sa nedal dat:-P.Napriklad by sa to este zislo na taku linku ktora sa casto rozbieha ci uz zo zastavky alebo z krizovatky.On ma totiz aj vynikajuci rozbeh:-P.Napriklad ta linka cislo 50.Ma dost vela semaforov na svojej trati.Tam si myslim,ze by sa ten autobus uzivil:-)Ale keby na tom jazdili ty traktoristi z 3-kolony tak to radsej nie:-D
Tomáš: No na takú 21 by naozaj bolo vhodné umiestniť Citaro, ale bolo by treba zhustiť intervali. Aspoň o minútu ak nie dva. V špičke by to zrejme urobilo o jedno poradie viac. Možno ani to nie, neviem aké majú prestávky. Ja som to skôr bral tak, že pri nezmenených intervaloch. Alebo aj zmeniť usporiadanie interiéru. Medzi 1 a 2. dvermi nie 2+2 ale 2+1 možno aj 1+1. Potom by sa interval meniť nemusel. No a zase môžeš kúpiť busy aj s menej výkonnými motormi na rovinaté linky. Bratislava v podstate nie je až tak kopcovitá aby si musel kupovať nejaké super výkonné busy. Na Kramáre a Hrad jazdí trolík, na Dlhé Diely zrejme bude tiež. Takže kvôi 2-3 linkám sa to možno aj neoplatí.
Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro :-))
No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.
No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
Dobre CITARO papa o 15 litrov viac ako "IKARUS 435"ale Citaro ma aj dvakrat lepsi motor...Citaro tusim zhltlo v priemere 60litrov...Ale neviem ci je to presne:-))
Vieš, čo je dogma? Dogma je jednostranné držanie sa nejakého názoru, kde nič nehrá rolu, žiadne pokusy, žiadne overovania, žiadne dôkazy, proste to tak musí byť, lebo sme o tom presvedčený, aj keby to tak nebolo...
Tomas: Citaro papa o 15 l viac ako I435. To je dost.
Kolko vlastne 435 zerie? Absolutne cislo zavisi od linky. Rozdiel medzi linkami 71 a napr 203 by bol aj 10 l. Mna zaujima skor relativne porovnanie I435 voci I280 ci K741 a I415 voci K732 ci TAM232.
Ty asi nepoznas zopar ludi DPB..Maju to na salame,ze ty si sa bavil ked si stal...Jednoducho nesmies ani otvorit kabinku:-I...Oni si myslia,ze to je nejaka tvoja znama a popripade znamy:-)A to je ta spinavost od nich...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Vyrok "Karosa je šerbel" je bratislavskou dogmou.