Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #164906:
ale načo? načo má Ružomberčan cestovať prípojným rýchlikom do povedzme Tatier, alebo Žiliny a sadať na IC, keď z RK ide priamo rýchlik do BA...

Jednoducho IC je vlak vyššej kategórie a stojí na miestach, kde je väčší dopyt po komfortnejšej doprave. ten je logicky tam kde sú veľké sídla a kde sú aj malé sídla s prestupom na vlak do oblasti, kde by mohol byť ďalší zdroj takýchto cestujúcich (Prešov - Kysak, Nitra - Leopoldov, hoci tu má žial väčší význam a-bus)
Reply on: intony #164896:


Leopoldov, Kraľovany, Margecany, Kysak sú síce diery, ale významné dopravné uzly
o Tatrách sa baviť nemusíme, to je jasné, je to s BA najvýznamnejšia oblasť cestovného ruchu pre zahraničných turistov
do ostatných nekrajských miest chodia aj rýchliky s priamym spojením s BA.
kde je problém?
Reply on: kecho #164905:
Dovolim si povedat, ze ak sa s BA nestane nieco zasadne tak potom bude vacsi tlak generalkovat, lebo uz nebude nutne menit vozy za NP.
Reply on: AAA #164899:
V ramci Slovenska by to bolo treba riesit rychlikmi.
Reply on: no.ev.di. #164897:
Vies, kym s intonym sa o tom aspon mozme bavit, s tebou nie je, lebo tvoj argument "proste tam stoji, nechaj to tak" je na urovni DPB.
Reply on: intony #164896:
Tu nejde o vyznamovost, ale o to aky je tam dopyt po doprave. Opat vidim riesenie v pripojnom rychliku, ktory by stal vo Vrutkach, Ruzomberku, Mikulasi a podobne. To je podla mna uplne najrozumnejsie riesenie
Reply on: TeBeCe #164898:
teoreticky možno krátke, o dlhých veľmi pochybujem... uvidíme o 5-6 rokov 🙂
Reply on: Tam-bus #164903:
a ty by si sa uz konecne nechcel vyradit? ?
Reply on: TeBeCe #164898:
Aha,tak preto máš takú udkvelú predstavu o tom,že 3502 je nevyradený. ?
Navíc Poprad generuje sám sebe, nejde jen o Tatry. Je to už velké město. Takže IC stavět ve městech s nad 50 000 obyvateli (včetně jin ých nádraží určená pro města s nad 50tisíc).
Reply on: TeBeCe #164898:
keď nepodstúpili GO ikarusy 435 / 415, tak myslíš, že SORy bude niekto generálkovať?
Reply on: TeBeCe #164898:
? a kto to bude generálkovať? Nemyslíš vážne snáď ?
Reply on: 810zssk #164892:
Takže podľa tvojej logiky majú ísť ľudia z BA do Břeclavi a odtiaľ späť do Kútov? Tak to je ozaj "náramne" cenovo výhodné.
Reply on: no.ev.di. #164895:
ked podstupia GO, mozu tu byt SORky dalsich 10 rokov s nami ?
Reply on: 810zssk #164890:
Stojí v Liptovskom Mikuláši proste, nechaj to tak. Sú aj väčšie problémy na železnici ako to prečo IC stojí v LM. Kľudne tam stáť môže, nikoho to nezabije, zmysel to má.
Reply on: 810zssk #164890:
Čiže Liptovský Mikuláš resp. Liptov je región významovo na rovnakej úrovni ako nejaký Leopoldov, či Púchov a už vôbec tam nie sú Tatry? Komu to vlastne prospeje? Medzi Trnavou, Leopoldovom, Nový Mestom, Trenčínom, Púchovom a Žilinou sú trocha iné vzdialenosti medzi stanicami, ako medzi Žilinou, Mikulášom a Popradom, nezdá sa ti?
Keď začnú naše 9.5m busy odchádzať tak SOR nie je našťastie jedinou možnou náhradou ☺ Irisbus vyrába aj 9.42m dlhý bus

http://www.irisbus.com/en-us/PRODUCTS/Documents/Gx127_Data%20Sheet.pdf

http://www.irisbus.com/en-us/products/pages/gx127.aspx
Reply on: ufo #164888:
Čo tak? nič, lebo viem, že ZSSK žiaden nový Zr nezavedie. Budme realisti, ak sa zruší státie EC-čiek tam, nebude nijaká náhrada Zr vlakmi. Ano, bolo by dobré obsluhovať aj Zohor a DNV sZr vlakmi.
Podotýkam, chodia břeclavské rýchliky do MA a do Kútov + Brodské.
Reply on: ufo #164888:
Vsak BA-Zilina aj su (boli?)
Reply on: AAA #164884:
Ono keby mali rozum tak zrusia zastavovanie v Kutoch a takych 10 minut po prichode EC od Prahy do Breclavi daju odchod Zr vlaku co by uz tych ludi "rozdistribuoval"..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement