Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keď začnú naše 9.5m busy odchádzať tak SOR nie je našťastie jedinou možnou náhradou ☺ Irisbus vyrába aj 9.42m dlhý bus

http://www.irisbus.com/en-us/PRODUCTS/Documents/Gx127_Data%20Sheet.pdf

http://www.irisbus.com/en-us/products/pages/gx127.aspx
Reply on: ufo #164888:
Čo tak? nič, lebo viem, že ZSSK žiaden nový Zr nezavedie. Budme realisti, ak sa zruší státie EC-čiek tam, nebude nijaká náhrada Zr vlakmi. Ano, bolo by dobré obsluhovať aj Zohor a DNV sZr vlakmi.
Podotýkam, chodia břeclavské rýchliky do MA a do Kútov + Brodské.
Reply on: ufo #164888:
Vsak BA-Zilina aj su (boli?)
Reply on: AAA #164884:
Ono keby mali rozum tak zrusia zastavovanie v Kutoch a takych 10 minut po prichode EC od Prahy do Breclavi daju odchod Zr vlaku co by uz tych ludi "rozdistribuoval"..
Reply on: AAA #164882:
Tak taka Devinska Nova Ves, tam mas moznost prestupu smer Vieden 🙂
Reply on: intony #164878:
Lebo su to krajske mesta (resp. v Kysaku je prestup na vlaky do krajskeho mesta).

A ano, Poprad, lebo Tatry.
Reply on: ufo #164877:
Tak never mind.
Reply on: Joyki #164879:
Úžasná koncepcia a prístup. Nechceš ísť robiť do ZSSK? Zaveďme aj Os BA-Zvolen, BA-Žilina.

Čo tak skôr Os BA-MA a Zr BA-MA bez zastavenia a ďalej po Kúty so zastavením všade?
Reply on: 810zssk #164869:
Ak dobre čítam IC sú dotované, resp. do roku 2010 boli: http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2010_pdf/ZVVZ_2010_Priloha_1.pdf a pozri si aj prílohu č. 6.
Reply on: ufo #164868:
Najlepší sú v tomto Slovinci. V Slovinsku okrem Pendolín Maribor-Ljubljana a 1 páru rýchlikov Koper - Maribor, je celá diaľková doprava vykonávaná medzištátnymi vlakmi, ktoré stoja v každej diere.
Reply on: intony #164881:
Áno, niet pochýb, že preto. Počet vystupujúcich a nastupujúcich zastavovaniu IC v Poprade podľa môjho názoru dáva plné opodstatnenie.
Reply on: S499.1023 #164859:
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Reply on: intony #164881:
A je tam aj prestup na TEŽ. ?
Reply on: 810zssk #164864:
Lenže porovnávať odbočku Devínske Jazero s ex PPS Kúty je absolútne nevhodné. V Kútoch máš možnosť prestupu smer Skalica a trať 116.
Reply on: Peon #164880:
A čo Poprad? Lebo Tatry?
Reply on: intony #164878:
V Trnave a Trenčíne možno preto, že sú to krajské mestá.

Re #164877 ufo: Aha a tie Ex boli zrušené a nahradili ich EC?

Re #164863 810zssk: Nerozumiem tejto vete, že ako si to myslel: "Inak podla mna by tym mohli celkom savnut ak by v Breclavi nemenili vlakove caty."

Re #164858 S499.1023: Si aj za zrušenie zastavovania EC v Nových Zámkoch?
Reply on: ufo #164868:
Dosť Os vlakov a R ide do Kútov. Nech idú do Kútov tými, aj tak EC-čka idú v dvojhodinovom takte. Nejako to vdržia...
Reply on: 810zssk #164875:
Prečo má zastavovať v Trnave, Trenčíne a Kysaku?
Reply on: 810zssk #164874:
Ani formálne. Sú v zmluve o výkonoch vo verejnom záujme.
Re #164873 Peon: To boli vlaky v kategórii Ex.
Reply on: 810zssk #164865:
Ak je tá linka vedená tak, že JE PRIPOJOVÁ LINKA na R 875, tak má čakať min. 5 min. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.