Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?
Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).
Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
A naco by to akoze Slovak Lines robil? Vodic mal odchod tak proste odisiel. Je to tupy system, ale hladat za tym ze "Slovak Lines prikazuje vodicom utiect cestujucim s vlakom" je hlupost.
Poznas TIS BID? Ak ten dokument nechcu porusit tak to z v sucasnosti existujucich produktov moze byt zrejme jedine EM-Trest.
Nemam nic proti farebnemu displeju (nie principialne), mam vsak vsetko proti tomu ked si niekto pomyli vyrobu portable televizora a palubneho pocitaca.
Mám skúsenosť, že pre SL 5 - 10 minút meškania žiadny problém. V nedávnej minulosti som potreboval z ASMN cestovať do Pezinka. Autobus prišiel na nástupište vždy 2 až 4 minúty po odchode + čas na tarifné vybavenie cestujúcich podľa ich počtu. Sumasumárum - už z východzej zastávky sme meškali od 9 do 13 minút. Keby toto robil DPB...
Rôzne "džentlmenské" dohody sa robia a potom je súťaž len formalita, ale to nikto neprizná. Beriem, že pokrok ide dopredu a farebný displej je jedným z prvkov pokroku. Lenže - iní výrobcovia na západe by si ani neškrtli, keby ten ich farebný PP nespolupracoval s tým, čo má vo vozidle riadiť, ako je to u MTest-u. Áno, BUSE zaspalo vo vývoji dobu, lenže stále im to u nás funguje (aj v ČR). Až sa raz systém zrúti, potom môže byť sranda. BUSE bude skúmať, prečo to padlo a nové PP, či už od BUSE, alebo od niekoho iného nebudú odskúšané, kompatibilné s ostatnými zariadeniami. Nakoniec budú, ale chvíľu to potrvá a čo počas toho hluchého času?
Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"
Hmm, tak to s vami teda súhlasiť nebudem. Roky rokúce som sa čosi nacestoval EC po tejto trati a zastavovať tu s EC kvoli pár ľuďom je fakt nezmysel.
Iná vec je, že tam nejazdí prakticky nič v rýchlikoch ale, ako som už písal, EC nemajú suplovať lakomému štátu ZDO.
Vedenie ZSSKje na rozprášenie ale nie kvoli zrušeniu zastavovania EC v Kútoch a ten, kto tú tému s krajom komunikoval týmto sposobom, si zaslúži pár po papuli.
1) Kedy bolo zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách?
2) Aký je dovod zastavovania vlakov EC v Kútoch? V Kútoch sa zastavovalo kvoli colnému a pasovému odbaveniu, už pekných pár rokov sa tam zastavovať nemuselo. Vlak sa nevolá EuroVillage a nemá suplovať ZDO.
normálny dopravca si spraví rezervu 10min v prípade, že by vlak meškal 5min, tak 5min ešte stále ostáva na presun vlak-bus. Ale čo by si chcel, veď máš na výber :"Keď sa ti nepáči, cestuj autom."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?