Hmm, tak to nechapem ani ja, asi vikendova premavka L52 nie je len s dvomi sofermi, ci tam nie su nejake prejazdy alebo nedajbože delene poradia (ako cez prac.dni )
Práve preto ma prekvapuje, že je v špičke len 30 min. interval. Myslím, že bude chodiť ešte plnšia, keď ľudia zistia, že im to ide z DD priamo do Tesca. Možno, že po mesiaci začnú na nej požadovať kapacitnejšie vozidlá, čo však pri súčasnej zachádzke na Hlaváčikovu nie je veľmi reálne.
Chápem dieram v CP liniek, kde je problém s pauzami, ale aký je problém s pauzami zrazu na L52? ? toho diery sú v 10,14 a 16-tej hodine v oboch smeroch a v jednom ešte aj o 18-tej.
Neplatí predsa : Poznaj svojho nepriateľa?! ? pozeral som si včera fotky testovaných vozidiel a niektoré veci mal prvý testovací SOR fakt lepšie riešené. Stále ma však zaujíma prečo je kryt v točni riešený v SORe inak, zatiaľ čo Irisbus, Mercedes, MAN, Solaris majú ten istý kryt v točni a subjektívne poviem, že sa mi zdá byť lepší.
Keď už si pri tých obciach a baví sa tu o CP: minulý rok som bol cez leto na Donovaloch a raz som túru končil na jednej zastávke za Bielym Potokom smer Donovaly a pozeral som CP, vedel som približne kedy má ísť autobus (bol to posledný spoj smer Donovaly). Na zastávke však bol starý CP, čo si človek hneď nevšimne, keďže bol pekne zachovalý a dátum každý nekontroluje. Na starom CP bol tento posledný spoj posunutý o polhodinu dopredu. Takže pokiaľ by sa niekto spoliehal na ten tlačený CP, posledný spoj by mu už odišiel.
Mne RadioPoint zas nepomoze, lebo na "mojich" zastavkach nie je. Nechodim pred kazdou cestou na dpb.sk, ale urcite je dost ludi co si tam pred cestou pozeraju CP a tato informacia by ich "trafila". A keby som vedel, ze to tam publikuju tak si to pozriem vzdy ked budem mat pocit ze podozrivo dlho nic neslo..
Radiopoint by urcite mal fungovat tiez, ale ten zasiahne tiez dost malo ludi.. ono podla mna aj take popup okno s kratkym textom z dispecingu by pomohlo.
Konečne si tento bordel niekto všimol. Súkromné spoločnosti, kde veľkým (ak aj nie väčšinovým) vlastníkom je štát a ich dopravu financujú kraje si ešte budú diktovať podmienky. A MDVRR SR miesto toho, aby pripravilo novelu zákona 168/96 a dalo poskytovanie týchto údajov objednávateľovi ako zákonnú povinnosť len dúfa... ?
Re #164445 Mike: ŽSR zverejňuje návrhy GVD a zvyčajne týždeň vopred je možné zakúpiť si nový CP na staniciach. SADky tiež zvyknú mať knižný CP vopred. Ale preliepať niečo na zastávkach týždeň vopred, resp. mať tam hneď dva CP jednej linky je samozrejme nezmysel. Ale na webe by to naozaj mohlo byť v priebehu pár minút po spracovaní zmeny.
Re #164463 Vladimír: Ale neviem si dosť dobre predstaviť, aký formát by musel mať oznam DPB, aby v ňom mohli byť zverejnené všetky posunuté spoje k 11.4. ?
Re #164466 810zssk: Čo dispečerovi, stačilo by to z dispečingu do Rádiopointu zavolať a oni to zaradia do vysielania. Tak ma teda napadá, pri budúcej výluke môže niekto skúsiť nadiktovať túto zmenu sám a uvidíme.
Ja co si pamatam tak niekde lepili take oznamy o tom ktore spoje sa posuvaju na aky cas, pripadne rusia.. dokonca v niektorych dedinach sa svojho casu distribuovali aj letaky pre tu-ktoru obec.
Vo vlaku som to nezazil.. tipujem, ze niekoho hladali, takto nas svojho casu zastavili na priechode Petrzalka/Kittsee, chceli OP (a TP), potom to overovali v aute a nakoniec nas pustili... ak si ich stretol dva krat za den, tak to bude zrejme toto.
Toto ma inak fascinuje, ze ked je mimoriadny odklon (ako napr. vcera Ruzinov) tak je vacsia sanca ze to bude na imhd ako ze to bude na dpb.sk, pricom DPB ma vsetky potrebne info.. len oni nie su schopni dat dispecerovi pristup k nejakemu CMS kde by jednoducho za 2 minuty nahodil oznam...
Peon
Cestný prechod je Jarovce - Kittsee (ak si pod TP myslel technický preukaz a nie trvalý pobyt). Aj sa pýtali kam / odkiaľ idete? Mňa nie.