o SORe som už počul aj také, že ich prístup k výtkam od zákazníkov k interiéru a celkovo k ich vozidlám nie je najideálnejší, ale skôr arogantný. Čiže, dopravci by možno aj po čase chceli nejaké zmeny na interiéri vykonať, no výrobca to má na háku. Jediné čoho sa SOR bojí je to, že keby neopravoval tak promptne dané vozidlá, že by si riadne zavaril, ale inak nič navyše. Skôr to je o prístupe, že SOR im povie "môžete mať najlacnejší s 5dverami alebo si budete trvať na svojom a môžete mať 4-dverový klbák od iného za drahší peniaz" a to na našich dopravcov zaberie. Pri trojdveráku myslím, že sú iba dvoje dverí odstránené, ale pri 4-dveráku by si to vyžadovalo novú polohu druhých dverí myslím a s týmto sa podľa mňa nechce SOR zabávať. Prečo by inak Nitra brala 5-dverák? Alebo LM 4-dverový 12m SOR NB? Ten tiež mimochodom nebol ešte videný ako 3-dverák.
nikde inde vo svete nie je väčší nápor na zastávky? viem, že je tam jednoprúdovka, no predĺžiť ju by fakt nešlo? Pozri, Preshow bude mať SORky, SORky si väčšina diskutujúcich chváli, tak sa v nich voziť bude, splní sa im sen. Nemôžu mať dvojklbák aj SOR t-bus v jednom a hádaj prečo.
Záchvat ako záchvat... ja v tom príspevku vidím vyjardený názor človeka, ktorý jednak v oblasti MHD pracuje x-rokov a jednak z Prešova pochádza a tamojšie pomery asi pozná trochu lepšie než ty. Ergo, keď tvrdí že dvojkĺb by sa tam uživil a prešiel, má pre mňa tento názor podstatne vyššiu váhu ako tvoj. Bez urážky, ale tak to proste je. Keby sme sa bavili povedzme o nosnom systéme MHD v Bratislave, mal by pre mňa tvoj názor vyššiu váhu než napríklad LoLov ?
A vôbec, nechápem prečo je okolo tých piatich dverí taký strašný ****ng. Keby sa našiel dopravca, ktorý by silou-mocou chcel NB18 zo štyrmi dverami a bol by ochotný si za to zaplatiť, nepochybujem že SOR by mu ich vyrobil. Myslím že je to len otázka času.
ibaže to bol SOR a jeho povestných 5 dverí. Ale záchvat s dvojklbákmi sa začal tuto : #163984
A neviem čo na tom príspevku bol najväčší antiSORový záchvat ? iba som sa opýtal a dal link na to, čo sa mi páči. Ale keď chceš môžem ti cez mail poslať a ukázať ako vyzerá ozajstný antiSORový záchvat so všetkým čo k tomu patrí, keď teda máš taký mylný dojem ?
Neschováva sa za týmto nickom jeden nemenovaný Dispečer z DPB? ? On ma v láske pýtať sa ľudí či sú odborníci v danom obore, že o tom vedia povedať infantílnu vetu. -.- ?
Tak si mal študovať usilovnejšie. Dvojkĺbák je na prejazd len minimálne náročnejší než bežný kĺbák a kadiaľ prejde CapaCity, prejde aj on... V Zurichu aj v Gøtheborgu sú prevádzkované na bežných komunikáciach a čuduj sa svete funguje to. A v Stavangeri, kde sú komunikácie po ktorých MHD premáva podstatne užšie tiež pri testovaní s prejazdnosťou nebol problém.
Re #164041no.ev.di: Tak aby som ti osviežil pamäť prečo sa v BA sekcii rieši Prešov: Ty si sa totiž v jednom z tvojich antiSORových záchvatov v príspevku #163928 zamýšlal nad tým, na čo je Prešovu päť dverí. Na to ti bolo vysvetlené, aké sú v Prešove na trolejbusových linkách pomery, pretože, ako si sám priznal, vieš o nich trt baraní, a že tých päť dverí tam naozaj svoj význam má. TAKTO došlo k tomu, že sa tu začal preberať Prešov.
Inak ma fascinuje ako sa na jednej strane obúvaš do LoLa že je diletant a kecá do vecí o ktorých nič nevie a pritom suverénne vynášaš súdy o doprave v meste, do ktorého si v živote nevkročil. Hlavne že keby sa situácia otočila a niekto cezpoľný by si dovolil vyjadriť názor o Bratislave bol by si prvý čo by tu vrešťal ako postrelený pavián ?
presmerovaním niektorých autobusových liniek po vedľajších uliciach,alebo vybudovaním dlhších zastávok, BUS-pruh, preferencia vozidiel MHD, príp. obmedzenie vjazdu do určitej zóny iba pre MHD.
AAA