Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #164052:
Tak si mal študovať usilovnejšie. Dvojkĺbák je na prejazd len minimálne náročnejší než bežný kĺbák a kadiaľ prejde CapaCity, prejde aj on... V Zurichu aj v Gøtheborgu sú prevádzkované na bežných komunikáciach a čuduj sa svete funguje to. A v Stavangeri, kde sú komunikácie po ktorých MHD premáva podstatne užšie tiež pri testovaní s prejazdnosťou nebol problém.

Re #164041no.ev.di: Tak aby som ti osviežil pamäť prečo sa v BA sekcii rieši Prešov: Ty si sa totiž v jednom z tvojich antiSORových záchvatov v príspevku #163928 zamýšlal nad tým, na čo je Prešovu päť dverí. Na to ti bolo vysvetlené, aké sú v Prešove na trolejbusových linkách pomery, pretože, ako si sám priznal, vieš o nich trt baraní, a že tých päť dverí tam naozaj svoj význam má. TAKTO došlo k tomu, že sa tu začal preberať Prešov.
Inak ma fascinuje ako sa na jednej strane obúvaš do LoLa že je diletant a kecá do vecí o ktorých nič nevie a pritom suverénne vynášaš súdy o doprave v meste, do ktorého si v živote nevkročil. Hlavne že keby sa situácia otočila a niekto cezpoľný by si dovolil vyjadriť názor o Bratislave bol by si prvý čo by tu vrešťal ako postrelený pavián ?
Reply on: no.ev.di. #164053:
?
Reply on: Vladimír #164033:
stačí zrušiť dôchodcom 65+ bezplatné cestovanie v čase sedla a v pohode by si nastúpil
Reply on: 810zssk #164046:
presmerovaním niektorých autobusových liniek po vedľajších uliciach,alebo vybudovaním dlhších zastávok, BUS-pruh, preferencia vozidiel MHD, príp. obmedzenie vjazdu do určitej zóny iba pre MHD.
Reply on: S499.1023 #164048:
aj ty si znalec MHD Preshow?! Vítaj v klube ? zajtra ideme piť ja, Petto a Hugo na Preshowské dvojklbáky, kto sa pridá? ?
Reply on: S499.1023 #164051:
Hej, studujem to 49 rokov
Reply on: Petto #164042:
Óóó, pán je odborník nielen na Prešov ale aj na jazdné vlastnosti a prejazdový profil dvojkĺbového autobusu!
Reply on: 810zssk #164046:
Nechaj ho tak. Nemá to zmysel. Informácie nemá a ani o ne nestojí. Nebráni mu to však mať svoj názor.
Reply on: Petto #164044:
Jáj Kuklovská neni na púšti s velkou rozlohou ? tak to je ine... ?
Reply on: no.ev.di. #164032:
S blbetschkom, ktorý kladie rovnítko medzi Trnavu s hodinovými intervalmi liniek a využitím kĺbáku na pár spojoch denne v kladivá a Prešov, kde by dvojkĺbáky boli využité pať dní v týždni nejakých 12 hodín denne, fakt NEMÁ zmysel diskutovať.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: N/A #163576:
Už má lepšie hlody:
"Miesto zastupitela nebolo dost adekvatne pre moju osobu."
"Spatna vazba ukazuje, ze pozicia zastupitela nie je ta spravna pre mna a ja pre nu ale ze sa mam zamerat na funkcie vykonne ako je starosta alebo prednosta uradu."
http://bratislava.sme.sk/diskusie/1819871/3/16276059/Domove-samospravy-v-Petrzalke-vyzyvaju-na-podporu-spolocneho-kolajoveho-projektu.html#16276059
Úprimnú sústrasť Petržalke...
Reply on: no.ev.di. #164041:
Fajn tak mi prezrad ako zahustis usek kde je kazdu minutu odchod? Bez toho aby ti to skolabovalo. A naozaj to je efektivnejsie ako dlhsi bus?
Reply on: Petto #164042:
ono to ale vyzerá, že by za to dali život ? však vlastne ešte tu máme Apríl ? zajtra si dám jedno orosené teda, dobre vravíš ?
Reply on: Hug0 #164043:
A tocil by sa kde ??? a dalsich 150 liniek na Kuklovskej ? ?
Reply on: Petto #164042:
V Bratislave by som to videl realizovatelné na 33-ke.
Dvojklbaky v 90 tisicovom PRESOVe, to v ktorej sprostej gebuli toto vzniklo ??? ? ?
Detto dvojklbaky v BA , nerealizovatelne , ved len CAPA ma problemy na cestach a to ma len 19,54m

Noevdi: Ze ta to stale bavi hadat sa tu s nimi, uz ta nenapadlo ze si robia uz teba srandu . *** na nich , chod radsej von na pivo
Reply on: MatejBA #164038:
v Bratislave je koľko takých miest kde každú minútu dačo ide zo zastávky, príp. idú aj dva spoje za minútu a? Kto čo pretláča? Názor, že "Ja osobne by som do Prešova namiesto klasických trolejbusových klbákov kupoval dvojklbáky - PLNE by sa tam uživili." sa začal v príspevku #163984 a hneď sa na to ostatní zavesili do povelu, hustením do mňa (však do "dunča" sa ľahko skáče, lebo aj tak sa za neho nikto nepostaví, tak prečo sa neodbaviť...) ako keby som ja ovplyvnil to čo DPMP kupuje. Tak si choďte sťažovať sa inam, že DPMP kupuje low-cost LE SOR namiesto dvojklbákov. SOR ich nevyrába, tak máte smolu, SORu ste sa zastávali, ospevovali ho, iba zlý "dunčo" naň brechal, tak sa v ňom môžete voziť do smrti. Okrem toho mne môže byť úplne ukradnuté v čom sa kde v ČSSR vozia (bars aj rikše nech tu Vietnamci ťahajú), okrem Bratislavy kde žijem a neviem prečo riešime Prešovský dvojklbákový ošiaľ v BA sekcií? ?
Reply on: Mike #164034:
Tak po prve - odkedy ma EMTrest palubak dotykove ovladanie? A kde je jeho vyhoda pri palubaku? Su zariadenia kam sa proste dotyk nehodi a PP je jedno z nich.

Farebny displej - prosim ta, uved jeden dovod preco je to vyhoda.

Ad. skatula: Mozno, ale EMTrest je este vacsi.
Reply on: no.ev.di. #164037:
nikto z nas tu nevravi, ze sme experti a nikto okrem teba tu nepretlaca svoj nazor ako ten jediny pravy. A ak som to dobre pochopil, tak je usek, kde autobusy a trolejbusy jazdia kazdu MINUTU (1 - slovom jednu) a nahustenie nie je mozne ?

Vladimír #164015

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.