Reply on: PvvS #16421:
Ak mysliš, že DP má vyššiu dotáciu, ak kúpi NP vozidlo alebo trolejbus, nie je to tak. Skrátka, dostaneš a prachy a kúp si čo chceš. A tak si každý spočíta, že lacnejšie vyjde NP bus.K BRATISLAVE:
Dosť veľká diskusia sa tu prehnala. Poniektorí vystihli a zopakovali aj môj názor. Jednoznačne treba pre MHD viac nových autobusov ako 100. A na samé NP vozidlá jedak nemáte prachy a jednak nemáte dôvod. To chcete k Vodostavu, k Štátnym lesom alebo na Žabí majer posielať NP Citará. Bratislava ešte dlho bude potrebovať VP autobusy, pretože nie je vo finančnej situácii, aby si ich mohla dovoliť. Ak bude kupovať len tie, bude to na úkor početnosti dodávok a tým aj NA ÚKOR KVALITY MHD.
Ja vám opakujem, že cestujúci radšej príjme ak na linke bude mať samú Karosu B961 ako keby mala byť zmiešaná výprava Ik283 + kĺbové Citaro!
Budem sa opakovať, ale obnova vozidlového parku napr.
2003 - 50 ks Karosa B950
2004 - 50 ks Karosa B950 + 10 ks NP
2005 - 50 ks Karosa B950 + 20 ks NP
2006 - 30 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2007 - 15 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2008 - 10 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2009 - 50 ks NP
Riko
pozor ten 6 ročný bezplatný servis (pozri odkaz) nie je úplne "bezplatný" ako by sa z prvého počutia zdalo.
Nikto Ti nič a hlavne v dnešnej dobe nedá zadarmo. Takže tá bezplatnosť sa premietne niekde inde.
Je to o tom ako si postaviš cenu.