iba to posunúť na NKÚ ale e-mailom by to nestačilo, čiže skôr ako oficiálny list a naformulovať to. Lenže obávam sa toho, že by sme uškodili iba ak tak DPB a v konečnom dôsledku cestujúcim, no tí čo tieto podfuky vyrobili by sa ich to ani nedotklo!
No pekne, okamzite presetrit . Ako moze byt cena ta ista, to musi byt zase nejaky podvod. ☠
Ci to mam chapat ako ked si objedname 10x pizzu HAWAI a na 3 pizze nam daju navyse zadara articoky ?
pardon, pomýlil som sa, spomínam si na jednu schému spätne a je to ako hovoríte. Vtedy sa myslím ako zanikli L181,193 spojili aj L98 a 186 do linky 68, že? ☺
ZSSK vozí v súčasnosti na trati 131 ročne cca 600 000 vlkm a dostáva od štátu na 1 vlkm 6,8 EUR.
Jančura bude voziť na trati 131 ročne cca 1 200 000 vlkm a dostane od štátu na 1 vlkm 5,9 EUR. (V zmluve je možné nájsť číslo 4,6 EUR na vlkm, ale to je tým, že pri Jančurovi bude platiť za použitie dc ministerstvo priamo ŽSR, kdežto ZSSK si za dc platí sama a je to v tej cene 6,8 za 1 vlkm)
No pokial je ta cena rovnaka ako vravis, zislo by sa to presetrit. Ked uz nam asi na take veci neodpovedia cez mail , mozno LAMPAREN na Markize by bola vhod ☺
A tak si sám odpoviem...
"Povinné uverejňovanie zmlúv, objednávok a faktúr sa týka len zmlúv uzatvorených po 1. januári 2011, objednávok tovarov a služieb vyhotovených po 1. januári 2011 a faktúr doručených alebo zaplatených po 1. januári 2011."
Takže je to čisto na ich rozhodnutí či by to zverejnili a je jasné, že určite by do toho nešli.
Škoda, že nie je zverejnená aj zmluva o dodávke autobusov SOR tak ako je zverejnená v prípade vozičkárskych Citelisov... Nevie niekto či si ju je možné vyžiadať vrámci infozákona? To by objasňovalo aj to ako je to s výbavou SORov. Lebo momentálne mám v PC dve faktúry z tej stránky jednu pre SOR s klímou a druhou bez nej a je tam ako všetci vieme rovnaká suma... Mať tu zmluvu tak by nebol problém rozpútať menší mediálny tlak... ?
čo je vlastne mizerný GVD? Ak je na trati aspoň 6-7 párov Os vlakov, ktoré jazdia síce iba v špičke, avšak využité, nech jazdia ale v takte. A mimo tejto špičky vykonanej vlakovými spojmi budú jazdiť busy na menšie balíky ľudí.
narozdiel od teba ty hnidopich robí v jednej spoločnosti vyše 30 rokov. Tebe preskočilo ale totálne v tej lebeni. Ty z tej tvojej zaprdenej šéfovskej stoličky vieš veľké hnedé smradľavé pán Jeřábek, koľko sa v ZSSK načo vyhadzuje a už vonkoncom nevieš čo sa tam deje, tak ako tí čo tam pracujú. Prd vieš za aké ceny čo nakupuje ZSSK od ŽOS. Na to aby videl človek, že podnik v ktorom robí rozhadzuje peniaze nepotrebuje byť nikto odborník, ani mať VŠ aby odverklikoval ceny za ktoré sa čo nakupuje a akej kvality a ani nemusí byť boss vlakového dopravcu. Na jednej strane nazývaš ZSSK, že "zlodejská" s čím s tebou súhlasím, no keď už sa povie prečo a medzi dôvodmi figuruje aj ŽOS, tak zrazu zamietaš tento dôvod, takisto ako aj to, že vozne, ktoré máme sú o ničom (no zaujímavé, že v tých tak ospevovaných vozňoch moderných som sa viezol iba ak tak 2x do Trnavy a potom do ZA na ICéčku, ale na smer Galanta vždy staré humusy). Ty iba tak podsúvaš prázdne kecy, hovoríš iba kto aký je, kto ako na prd robí všetko, no nič ale absolútne nič nepomenuješ konkrétne, lebo keď ťa k tomu človek vyzve vždy sa vyparíš jak prd z gatí, alebo povieš "nájdi si to/vygoogli si". Potom na základe čoho je ZSSK teda zlodejská, keď vlastne všetko je podľa teba u nich v poriadku? ?
Re #163496 S499.1023: v podstate s odstupom času aj mne prišlo smiešne, že kto už sa môže vydávať len za mňa ? ten človek musel hodne klesnúť ?
To, čo tam je teraz je len paródia na prímestkú dopravu, polhodinový kvázitakt ráno tam chvíľu je aj teraz, obsadenosť 80%, potom po siedmej ide vlak každú hodinu a obsadenosť je 110%.
Nemá zmysel voziť Spišské Podhradia, červené Skaly a pod. s nepoužiteľným gvd a s 5 ľuďmi vo vlaku.
Takt musí byť, no mal by priniesť úsporu na vlkm. A nie predraženú vozbu, ako je teraz pri tom smiešnom dopytovom grafikone.
Ale RegioJet neviem koho bude tam voziť, ak takt bude 30-minútový (zastávkové a zrýchlené Os vlaky). Budú tam voziť za drahé peniaze vzduch? A za to, že tam dostali 2x viac vlkm, zaplatia iní na Slovensku popri regionálnych tratiach. (zrušené spoje)
no.ev.di.