Tam kde sa im nepodarí zohnať vodiča, tak tam je buď nocovňa, alebo vodič dochádza (častokrát aj s vozidlom). Mimochodom, obehy vozidiel sú zámerne spracované tak, aby vyhovovali vodičom, teda aby končili tam kde vodič býva, resp. vo vedľajšej obci.
A nocovne, tak podľa počtu končiacich spojov / parkujúcich vozidiel to vyzerá na Plaveký Peter, Častú, Jánovce, Zlaté Klasy a zrejme aj Šamorín.
Nechápem jedno v Slovak Lines a u iných dopravcov - ako sa im podarí zohnať vodičov zrovna z obcí, kde končia posledné spoje, príp. zo susedných obcí?
Na noc necháva vodič bus pred svojim domom či bývajú v niektorých obciach aj parkoviská pre autobusy? Vraj existujú aj nocovne cestovného personálu. Kde v okolí Bratislavy sú nejaké?
Taakže zastávka "Tranovského II" je až na začiatku tej rovnej cesty.
Keby bolo na mne, zastávku "Cabanova" by som premiestnil o kúsok ďalej v smere jazdy, čím by sa vyhovelo #163037 . Totiž v súčasnej polohe je príliš blízko zastávke "Homolova", kde majú ľudia aj 83-ku. Len či by obsluha zastávky v kopci nebola problematická.. A samozrejme "Tranovského II" by som vrátil do pôvodnej polohy.
asi "najjednoduchšie" spojenie, ktoré by z Farského trvalo 35 min pod most by mohlo byť 95+12 s tým, že jedna 12tka ti zdrhla a ďalšia vynechala
ale možno jazdí pol hodinu kombináciou 78/95(po apollo)+88(na prístavnú)+66(po malú scému)+28/133, aby bol vždy prestup na hrane
niekedy aj mňa ten vyhľadávač spojení serie, keď mi hádže tak sprosté cesty, že až... ale v princípe je jasné, že do 15 min na prestup aj v sedle sa dá z Farského dojsť pod Nový most.
je to spôsobené tým, že do Citelisu nerveš viac ľudí lebo máš viac miesta na státie a pretože sa ti v Tedome toľko ľudí nepostaví, máš pocit, že je menej narvaný, lebo Citelis má väčšiu plochu na státie ? už vieš v čom to spočíva? Skús tak bajočko porátať keď je plný Tedom koľko ľudí stojí a koľko v Citelise ?
? A ze doveruj technike. Niektore tie spojenia su uzasne:
99+91 s prestupom na ZST Petrzalka, cas na prestup 2min
84+50 s prestupom na zastavke Aupark, cas na prestup 3min
a chutovka na zaver:
95+50+50 s prestupmi na zastavkach Most Apolo a Aupark. ?
Ale ja tym ludom rozumiem. Tiez som si vyberal cestou do skoly (pokial sa dalo) spoje tak, aby to bola vyhliadkova jazda a trvala co najdlhsie, nie najkratsia. Ale ak s takymto zamerom cestuju, tak nech sa potom nestazuju v novinach.
pokiaľ viem tak najväčšie excesy vyrábala Karlovka, čo sa týkalo blbých požiadaviek... aj keď podobných somárov máš aj v iných m.č., viď. predĺženie L56 a 66, požiadavka Dúbravky na predĺženie L4, zavedenie L27, L44 k NOÚ.
zle som pochopil... teda narážal na to, že dotyčná tú linku berie iba ako dopravu k cintorínu pričom neberie do úvahy to, že ju môžu využívať aj ľudia čo bývajú v starej Petržalke? teda, že tá koza čo si vymýšľala, že cestuje pod most 35minút, berie to tak, že keďže má L89 na cieľovom transparente "Cintorín Petržalka" tak je iba pre tých čo idú na cintorín ?
Hug0