Vsak kludne nech 66 jazdi do Eurovei od 15tej, dovtedy je to zbytocne. Ale rusit vytazenu linku je hlupost a krok podporujuci IAD (poznam par ludi co tou 66 jazdia lebo je rychla a celkom pohodlna; keby mali ist 50 tak idu autom.
no čo sa dalo čakať ? ty by si radšej z peňazí na nosné linky financoval L27,35,36,135,147 a 151 a na L21,34+83,68,93,94,95,96 a 98 by sa stovky ľudí tlačili každé ráno a poobede pri tých mizerných intervaloch lebo ľudia zmagorení rozhadzovaním výkonov nechcú pustiť tie "ohromné" linky, lebo prioritný je rozvoz linkami s polhodinovým intervalom po nákupoch a potom až rozvoz más ľudí do práce a z práce, či škôl ?
tak ty si dobre mimo, zaujímavé, že peniaze na vozenie ľudí do práce a školákov do škol nemáme, no vyvážanie geriatrie ktorá má čas od rána do večera už máme! sa uvedom!
Re #162997 810zssk: L66 tak nepremával a nebolo to ani treba. Práve proti takýmto debilinám sa pred rokmi tvrdo šlo. Za to, že ti chodí L66 pred domom to nebude chodiť celý deň iba preto, že "večer je plná"... nech si Eurovea zaplatí teda tie výkony čo robí L66 navyše v úseku trhovisko - Eurovea a môže premávať! Ťahanie liniek s takýmto intervalom do centra je blbosť 1. triedy a ty to vieš moc dobre, len iba preto, že tým chodíš do Eurovey sa najesť a späť, keď si lenivý počkať na L50 to budeš obhajovať. ? Škrtať by sa nemalo len v Karlovke. Táto L66 tiež nevznikla z nepolitických dôvodov. Sa pozri koľko vzkm sa rozhádzalo za Záhradníka idiota a ten na tieto sprosté linky namotal toľko ľudí, že 2 mesiace budú magori obťažovať DPB a starostov aby vrátili všetko späť.
skôr by som porobil spätne tie zmeny čo sa za Záhradníka porozdávali štedro výkony navyše. Čo všetko dokáže posrať KDHák v kombinácií s populistickým hajzlom. ? Napadlo ma, kde by sa dalo šetriť :
- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)
No, možno som bol pri tých desiatich dňoch optimista, ale na vždy , alebo niekoľko mesiacov to nebýva (možno len pri vozidlách, ktoré idú na vyradenie). Už som na to v minulosti poukazoval (aj prostredníctvom foto jednotlivých vozidiel), že vozidlá s oškrabanou reklamou vyzerajú hrozne, ale každý z kompetentných to zrejme len zobral na vedomie. Veď peniaze nesmrdia...
jeden menší OT
tuším včera Ftáčnik niekde tvrdil, že treba uvažovať o škrtaní vzkm - nebolo by preto dobré začať s tým, čo Bratislava dotuje iným obciam bez refundácie? tj so zrušením mimomestskej 901 a s obmedzením (keďže tá podľa podmienok EU o medzištátnej spolupráci musí premávať do 2013) 801?
Pardón, blbo som stlačil klávesu, ale k veci: Vždy, keď sa čosi deje, mení, tak RECAR začne konať . A jedným z výsledkov sú dočasne doslova barbarsky oškrabané reklamné plochy vozidiel (hlavne na zadných čelách), pred nalepením novej reklamy. A to všetko s tichým súhlasom dopravcu a dokonca aj akcionára. Len dnes (vlastne už včera) som videl tri takto barbarsky ošúpané autobusy zozadu. Asi za cca 10 dní tam bude zrejme nová reklama a všetko bude v poriadku, prekryje to ten starý bordel. Dobré, že? ... ?
Ak nepríde nízkopodlažný bus, netreba sa obávať niekoho vhodného (toto slovo podčiarkujem) osloviť. Ľudia nie sú až tak neochotní, ja som teda ešte aspoň nezažil aby niekto, koho mamička s kočíkom osloví s prosbou o pomoc, nepomohol. ?
BTW, keď sme už pri tej pomoci, nechajte tomu pomocníkovi, aby Vám kočík chytil za rúčku a Vy si ho chyťte na opačnej strane, bo len vy najlepšie kde ho správne uchopiť tak, aby to bolo bezpečné. Pri nástupe do nízkopodlažného vozidla (resp. skôr pri výstupe z neho) zasa odporúčam, aby ste najskôr vystúpili Vy a až potom vyťahovali kočík. Lebo keď vidím, ako niektoré mamičky nastupujú/vystupujú z vozidiel, tak sa len čudujem, že ešte niekomu dieťa nevypadlo z kočíka priamo pod vozidlo.
Re #162978 Marek1978: Pri 20-minútovom intervale? No ďakujem pekne. To naozaj radšej poprosiť nejakého najbližšie stojaceho gavaliera. ?
vyžadovalo by si to "iba" zobojsmernenie Tranovského, vozenie ľudí na Cabanovu mi príde ako kolosálna blbosť nakoľko si tí z Tranovského aj tak musia vyšľapať a na Cabanovu to je od L83 aj tak iba kúsok. Okrem toho momentálne by som v rámci šetrenia L27 odpálil bez náhrady úplne pokiaľ by nevyšlo zobojsmernenie Tranovského (neviem nakoľko to je moc zložitý proces). Seniori majú času až až, a okrem toho neďaleko Cabanovej a Tranovského je nejaká Jednota, takže tam sa môžu prejsť pomaly, príp. sa prejsť k L83, odviezť sa k LIDL-u, nakúpiť si a ísť späť. Síce podobnú vyťaženosť ako L27 má aj L151 ale tam ide o slušnú vzdialenosť a síce konečná Lopenícka je 1,2km od zast. Riazanská + ešte nepočítam to, že ľudia čo bývajú vyššie si ešte niečo vyšlapí, tí čo sú úplne hore tak 1,3km takmer. Cez víkend ale musia ísť pešo ?
teraz je uz dost velka sanca, ze pojde NP autobus. Na linke 96 je sanca skoro 100%, ale na sesterskej 196 jazdia hlavne starsie autobusy. Cez vikend a mimo spicky je velka sanca na 95, 93, 68, 98, pri kratkych autobusoch skoro vsade okrem 99. V spicke je to horsie, na druhej strane je lepsi interval a snad do 10 minut nieco vhodne prijde.
no neviem či DPB to vzal vážne čo som im písal ale na Koprivnicovej sa dnes premával 1908, tak neviem či nešiel skúsiť prejazd tou trasou ako som písal, každopádne to bolo zaujímavé, a jednoznačne super keby tam premávala L27, resp. podľa oblastného označovania by bolo lepšie keby mala číslo 35 alebo 36, podľa toho ktoré sa po zrušenej/zlúčenej minibusovej linke v KV uvoľní. Ešte by som tam doplnil aj zachádzku cez J. Hronca, o chvíľu sem "pastnem" aj link na ten návrh trasy spolu so zastávkami. Inak ul. Pri horárskej studni ma totálne zaskočila, vjazd do nej z Jadranskej je tak úzky, že tam by som veru minibus neposielal, celkovo ma zaskočila aj Tavárikova osada, lebo na mape to je všetko zakreslené ako normálne zjazdné komunikácie...ale iba to tak vyzerá ?
No ja by som rád vedel, že ktorá zastávka na 27-ke bola premiestnená. Prečo sa o takýchto drobnostiach (drobných presunoch) nikde neinformuje?
Podobne bola v minulosti presunutá zastávka "Rakyta" pre 23-ku v smere na Mláku o kúsok bližšie k Mláke, ale tú už asi takmer nikto nevyužíva odkedy existuje Vápencová pre 23-ku. ?
O trase 27-ky sme tu a / alebo na Dispečerskom fóre pred niekoľkými mesiacmi diskutovali. Tuším sme mali veľmi podobné názory. Ja som svoj návrh z Dispečerského fóra poslal na Miestny úrad Dúbravka a iba mi potvrdili, že to prečítali, ale nič neodpísali. ?
Ešte by som mal otázku, že z akého dôvodu je Tranovského jednosmerka? Keď som videl uplynulé dni aké ulice sú v Karlovke obojsmerné, tak mi nejde vôbec do hlavy, prečo je Tranovského jednosmerka. A tiež tá nádherne komická vzdialenosť zastávok Tranovského, ktorá je cca 130m podľa google stojí za to. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)