Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
že chodia SORky aj na dialkové linky som už videl ale dať SOR C9.5 na dialkovú linku BN - BA ❗ ? , to už musi byť SAD PD na tom naozaj zle...
Reply on: Mikimaus #162723:
Tak pozri, keby sa dlhe roky nekaslalo na obnovu abusov, tak mozno mame aj nejake NP eliny. Len abusy boli uz dost prestarnute . Prv bolo treba prestarnuty abus park poriesit, nez to ze mame moralne zastarane K2Sky.
Ale v tomto roku by sa uz mohol nejaky ten tender na eliny/tbusy vypisat. Predsa len elektricku nevyrobia za par dni ako SOR ?
Reply on: Petto #162704:
Napriklad to , ze su uz koncepcne prekonane, VP a moralne zastarane..prve reko K2S maju okolo 15? rokov. Uz sme tu mali mat davno NP eliny a tieto reko mali sluzit ako zaloha a zvysok na srot , alebo do KLDR ,ci niekde do exZSSR. Je hanba ze DPB ani v 21.st, ako jeden z ex CSR nema ani jednu NP elinu. Vlastne sak preco nerobit aj dalsich 15 rokov reko K2S na K2SS?? sak co ? Treba sa pohnut z miesta a nie preslapovat na mieste a vyhovarat sa..lebo peniaze, lebo radnica, lebo vlada ? ?
Reply on: 810zssk #162721:
..a heslo je imhd 😉
Spravil som tabulku, kde je vypocitane:
- Kolko by jednotlive listky mali stat ak by sa do uvahy brala len vyska inflacie v SR od 1.5.2004
- Rozdiel medzi dnesnou cenou a cenou z 2004 navysenou o inflaciu
- Kolko by jednotlive listky stali po zdrazeni o 20 percent
- Rozdiel ceny po zdrazeni o 20 percent a cenou z 2004 navysenou o inflaciu

http://www.uloz.to/8335657/mhd-listky-inflacia-xls
(obsahuje vsetky JCL, TCL a PCL pre 1., alebo 1.+2. pasmo /ostatne pre zjednodusenie nie su zahrnute/ a tiez ceny nocnej dopravy; neobsahuje zlavnene listky, percenta vsak platia aj pre ne, kedze vzdy boli 50 percent z obycajneho)

Tabulka ukazuje, ze navysenia cien cestovneho o 20 percent bude cena vacsiny cestovnych listkov stale nizsia ako keby doslo k navyseniu cien z 2004 o vysku inflacie (vyssia bude iba v pripade TCL a listkov na nocnu dopravu - ak sa nocny priplatok zrusi tak len v pripade TCL).
Reply on: JeJe #162706:
na 2.bod reagujem.
A to je priestor v interieri medzi kolesami 3.napravy vyznaceny na podlahe nazlto, cize by sa tam nemalo vobec stat ?

SOR NB18 by mal ozaceny ako LE prave preto ze ako spominas , taker ziadne sedadlo nie je bez schodiku - co je prvok skor LEčiek ako NPčiek
Reply on: TeBeCe #162705:
juuuj, tbusova 133ka to boli casy zlepsenia. Myslene ironicky .
V case zavedenia tbusov na Dlhace to bolo este horsie v spickach ako dovtedy obsluhovane Tambusmi .( tlacenice vid dole odkaz ) Tbusy chodili v intervale 7-8 minut alebo rano 5/10 resp. kazdych 5 minut, ale to len vtedy ked boli schopne vsetky 25 Tr. ( 33/6 a 33/7 ) Chvalabohu tento stav bol len 1 rok a preslo sa na 6minutovu poobednu spicku a aj rannu + pridanie 1 spoja na 32ke/ hodinu

http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18371&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=6102
Reply on: dopravak123 #162687:
ze ty pracujes v niektorej zo zmienovanych spolocnosti?
Reply on: S499.1023 #162714:
Ano viezol ? , motoricky su fajn, hoc sa testovalo s nadobami, neviem si predstavit stojacich ludi v tom vozidle , priestor ulicky nehorazne uzky , miesto len pre 1 kocik
Reply on: no.ev.di. #162689:
preco spominas dnesnu situaciu na trhu prace. Ty predsa hovori o ludoch co tam pracuju dlhe roky ba az desiatky rokov...
Reply on: 810zssk #162711:
jasne a dunco je moje alterego ktorym tu spamujem ?

Re #162710 810zssk: ked budem mat tolko penazi, budes prvy, komu to poviem ?

K SORu - je to LOW COST co znamena, ze setria kde sa da a su zaujimavy iba cenou (aj ked ani tou moc nie) ?
Reply on: Petto #162704:
Ty si sa už v živote viezol v Škoda 30/31Tr? Kde? Alebo len tak dunčokveruluješ zo zásady na kľúčové slovo SOR ? ?
Reply on: no.ev.di. #162695:
Pokud jezdí 133 vytížená, tak bych ji neškrtal, má dobrou trasu. Spíš bych škrtnul Trolejbusovou linku na DD do doby než se dostaví TrT smyslupně někam dál.
Reply on: Ivan3 #162708:


Súhlasím, že vo všeobecnosti sú NP určite lepšie ako VP, najmä z pohľadu imobilných cestujúcich. Ale to neznamená, že by sa interiér nedal vyriešiť tak, aby sa v takých busoch cítili pohodlne aj "nevozíčkarskí" cestujúci.
Reply on: MatejBA #162701:
Pan volil Fica?
Reply on: MatejBA #162698:
Ked mi das tolko penazi k dispozicii a bude ti jedno co v tej firme narobim tak to dokazem aj ja.
Reply on: Mike #162693:
Ceny sa zvysuju nie len od nastupu eura 😉 Podla mna je zdrazenie urcite lepsie riesenie ako redukcia.. Tusim v 2009 som tu ratal ake by mali byt ceny keby sa brala do uvahy len inflacia a vyslo, ze ovela vysie ako su.
Reply on: JeJe #162706:
Dívej se na to z pohledu vozíčkáře, děkuji. I ten sebeblbější NP autobus je tisíckrát lepší než ten nejsuprovější autobus VP, který je pro handicapované zcela bez užitku. Samozřejmě jsou NP Sorky lepší než VP autobusy. O tom není pochyb.
Reply on: TeBeCe #162705:
Fuuuuj ? ... zlaty brano ?
Dnes som po dlhšom čase cestoval dlhou kĺbovou SORkou a znova som mal raz príležitosť sa presvedčiť ako zle je vyriešený interiér týchto vozov:

1) v tomto buse tuším takmer ani nexistuje sedadlo, kde by sa dalo sedieť pohodlne (možno okrem sedadla vodiča),

2) do úzkej kĺbovej časti (na rozdiel od starých Karos) sa pohodlne vojdú tak 4 cestujúci

3) čo má cestujúci z nízkopodlažného nástupu a výstupu, keď vo vnútri sa ide zabiť na množstve schodov, výstupkov a "pódií"? (Osobne dávam prednosť vysokopodlažákom, radšej prekonám dva schodíky pri nástupe, keď môžem potom vovnútri chodiť po rovnej hladkej podlahe...)

4) tie druhé dvere z piatich sú úplne zbytočné

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.