no sú dve možnosti
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?
Aby sme to upresnili, je tam zavedeny system P+R (Pray and Ride), cize ak sa budes dostatocne modlit tak mozno pride N72 skor ako N61 (ktore maju ist v tom istom case) a prestupit stihnes.. z mojej skusenosti, obcas ked idem N61 tak tam ta N72 stoji, cize teoreticky je prestup mozny.
Keby sa trochu pohlo rozumom tak sa N61 posunie o tri minutky neskor (t.j. cez Hodza Square x:23).
Inak by ma velmi zaujimalo kedy niekoho napadne trolejbusove nocaky proste zrusit a normalne tie linky nechat z Hlavnej stanice.
(apropo, ako to vyzera so zrusenim nocneho priplatku?)
Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?
mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
TP myslíš asi trvalý pobyt. To práve je divné, lebo občanov s trvalým pobytom v okolí zimáku chcú prinútiť, aby parkovali počas MS v priestoroch bývalého cyklistického štadióna (tak to bolo nedávno prezentované). Ak sa to zmenilo, oprav ma.
Kto je ten UHLER? Nejako do toho moc vidí... Za posledné roky (10 -12 rokov) sa robilo v DPB niekoľko personálnych auditov a často sa zistili skôr chýbajúci pracovníci na jednotlivých postoch ako prebytoční. Napriek tomu sa znížil stav zamestnancov v DPB v priebehu tých rokov o vyše 1000 ľudí !!! Teraz ich je tam však požehnane... :-((( Ak sa stále budú hľadať personálne rezervy, dôjde k stavu, že posledný zhasne (kľúč ani nebude komu odovzdať). Isté činnosti si vyžadujú potrebný počet ľudí. Ak sa na nich bude šetriť, tak tí zostávajúci síce budú mať trochu vyššie mzdy, ale nebudú prácu kvalitne odvádzať a stíhať. A to nie je len problém DPB, ale aj iných firiem na Slovensku. Keď nie sú prachy, hľadajú sa vnútorné rezervy. Nikdy sa však nepátra, PREČO nie sú prachy!!!
na 84/99 z mly na fars je vo svetelnej križovatke pravý pruh pre všetky tri smery pre všetku dopravu, je tam aj zvislá značka, podobne bolo z druhého pruhu zľava možné odbočiť doľava, ale iba pre "bus" na Farského z mosta (78 - keď ešte fungoval most) a je možné pre "bus" odbočiť vľavo i z druhého pruhu zľava pri ceste z N.mosta na Hálovu.
Re #162617 AAA: nebude to ten istý, kto v poslednom čase, bez ohľadu na slovníky, vymyslel slovo "magnitúdo"
Re #162602 Hug0: u nás by sa to neujalo - má to málo dverí a nemá to zavadzajúce sklopné sedadlá
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?