Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravim prosim Vas neviete preco mi revizor odmietal uznat ISIC kartu ako dokaz ze som student? Mal som platny zlavneny cestovny listok . To ze som student som mu dolozil platnou ISIC kartou tuto kartu prilozil na tu pipacku a mu to pisalo nejake blbosti ze to neuznava ci co. Neviete kde by mohol byt problem? Pokial viem ISIC karta s platnou prologacnou znamkou je dostatocny dokaz na to aby mi uveril ze som student a mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne. DIK
Reply on: Ike #162636:
Ja by som povedal, ze uzol t-bus/a-bus by mal byt jednotny (ak sa neda, tak nech sa nocne t-busy zrusia) s tym, ze nocne elektricky by som navrhol nechat premavat iba pred vikendom a boli by viac-menej mimo systemu ostatnych nocakov (teda boli by tam nejake preklady, t.j. ak N53 ide zo Zlotych x:05 tak N2 by isla x:35) s tym, ze pripadne by v centre mohol byt prestupny bod niekde na Nam. L. Stura (ale nie je to nevyhnutne).
Reply on: dopravak123 #162624:
keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
Reply on: no.ev.di. #162639:
prečítaj si jeho príspevok aj s vláknom aspoň 30x ?
Reply on: 810zssk #162635:
Pray and Ride? ? t.j. Modli sa a jazdi? Keď už tak Park & Ride nie? ?
Reply on: Mike #162637:
? ? ? a ja som už dva dni pozoroval na Hodžku, že kde je v tom smere trolejové obratisko
Reply on: Ike #162636:
N47 pokračuje ako N44. N44 pokračuje ako N72 a N72 pokračuje ako N47 ?
Reply on: 810zssk #162635:
no sú dve možnosti
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)

2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom

Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?

našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.

Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?
Reply on: Mike #162629:
Aby sme to upresnili, je tam zavedeny system P+R (Pray and Ride), cize ak sa budes dostatocne modlit tak mozno pride N72 skor ako N61 (ktore maju ist v tom istom case) a prestupit stihnes.. z mojej skusenosti, obcas ked idem N61 tak tam ta N72 stoji, cize teoreticky je prestup mozny.

Keby sa trochu pohlo rozumom tak sa N61 posunie o tri minutky neskor (t.j. cez Hodza Square x:23).

Inak by ma velmi zaujimalo kedy niekoho napadne trolejbusove nocaky proste zrusit a normalne tie linky nechat z Hlavnej stanice.

(apropo, ako to vyzera so zrusenim nocneho priplatku?)
Reply on: TeBeCe #162628:
Aka bola vcera diskusia? Som na nu uplne zabudol 😞
Reply on: TeBeCe #162626:
Bohužiaľ, je to tak, ale je to možno na širšiu diskusiu.
Reply on: Mike #162629:
"super" ? kazdopadne diki ?
Reply on: TeBeCe #162628:
Lolo pod clankom prispel do diskusie lolovinou ? ?
Reply on: Ike #162627:
Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) ❓ Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?
Prosím Vás, nočáky, ktoré idú cez Hodžovo námestie sa s tými, čo tu majú konečnú čakajú? ďakujem
Reply on: dopravak123 #162620:
mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
Reply on: no.ev.di. #162608:
? pravda, bohužiaľ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.