môže byť no tisícky ľudí vyliať nie je tiež normálne, nakoniec zistia za 2 roky, že im nestačia ľudia ? a tiež iba rušenie spojov a prepúšťanie nazývať revitalizáciou je amatérizmus. Keby chceli revitalzovať tak majú vypracovaný poriadny GVD s taktovou dopravou. A tiež by nebolo také, že už týždeň je nová štruktúra oddelení ale tá je dočasná do 1.6. a zas sa to bude meniť ? veď tak sa nedá pracovať, je tam chaos.
mohla viesť k ŽST Nové Mesto a obsluhovať Trnavskú cestu v úseku Trnavské mýto - Tomášikova. Vtedy by tam bola frekvencia električkovej dopravy nižšia, no dnes "ako keby sme našli" ?
? boha toto je sprosté mesto ? veď, keď tam premával vlak, tak mohli iba na tom zvršku vybudovať trať pre električky ? to snáď ani nie je možné na čo všetko dojde človek časom čo sa v tomto meste posralo. Tu sa snáď pol storočia nespravilo jedno dobré rozhodnutie v oblasti dopravy či výstavby ?
najväčší problém je to, že ministerstvo dopravy nevie čo so železnicami a tak prepúšťa a ruší vlaky a celé to nazýva revitalizáciou ? na nič zásadné, čo by aspoň pripomínalo revitalizáciu sa nezmohli. Iba podosadzovali známych na vybrané pozície, teraz sa menila organizačná štruktúra napr. u ZSSK ale vraj od 1.6. sa bude meniť znova, proste KDHáci absolútne nevedia ako riadiť železnice, sú to amatéri a babráci. Aby aspoň nejak demonštrovali, svoju "schopnosť" šéfovať, tak zavádzajú rôzne buzerácie. ? Dakto si zamenil pojmy "devastácia" a "revitalizácia".
vypísal som si aj odchody a intervaly medzi nimi a vyšlo to tak, že ráno sú intervaly 45 a 50min, potom do 11h je interval 60min, potom 1,5h do 14-tej a potom zázračne počas celej poobednej špičky 45min (prečo to nešlo aj ráno tak spraviť?), večer nastupuje interval 1,5h ale nepochopiteľne je interval 2h medzi 19:09 a 21:09 a potom zrazu zas 1,5h pri spoji o 22:39 ? počas víkendov je interval chvíľu (prvé tri spoje) 1h:35min, potom 2h a potom 4x 1:30, zas 2h, 1:30, 2h a 1:30. Trochu tomu CP nechápem. Nadväznosti na vlaky niesú okrem pár spojov, slabota, ale koniec koncov na úsek Rajka - Hegyeshalom by stačila obyčajná malá "anča" Bzmot
nemala byť inak ŽST Nové Mesto, potom Prievidzská vlaková stanica a ešte ďalšie dve rekonštruované v rámci nejakého projektu, myslím, že "moderná stanica" sa to volalo?!
Od 14. 03. do 15. 04. sa budú konať rekonštrukčné práce na ŽST Nové mesto. Žeby príprava na MS? ? Konečne niečo pozitívne, ale zaujímalo by ma, že kedy začne úprava Hl. st. na MS.
no.ev.di.