Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: colorec #162342:
Neni to tá skúšobná pre BB tak to je potom 30Tr.
Včera okolo 21:30 som na Račianskom mýte zahliadol SOR TNB 12 #99niečoniečo ako ide do Vozovne Trnávka. A hneď ma striaslo...
Reply on: AAA #162340:
môže byť no tisícky ľudí vyliať nie je tiež normálne, nakoniec zistia za 2 roky, že im nestačia ľudia ? a tiež iba rušenie spojov a prepúšťanie nazývať revitalizáciou je amatérizmus. Keby chceli revitalzovať tak majú vypracovaný poriadny GVD s taktovou dopravou. A tiež by nebolo také, že už týždeň je nová štruktúra oddelení ale tá je dočasná do 1.6. a zas sa to bude meniť ? veď tak sa nedá pracovať, je tam chaos.
Reply on: no.ev.di. #162330:
Čo poznám ľudí najmä z Carga, tak prezamestnanosť je minimálne v Cargu jednoznačná.
Reply on: S499.1023 #162338:
mohla viesť k ŽST Nové Mesto a obsluhovať Trnavskú cestu v úseku Trnavské mýto - Tomášikova. Vtedy by tam bola frekvencia električkovej dopravy nižšia, no dnes "ako keby sme našli" ?
Reply on: no.ev.di. #162337:
A kam by v tých rokoch viedla?
Reply on: S499.1023 #162336:
? ale povedal som zle, že na Trnavskej mohla byť fakt električka na tom mieste postavená?
Reply on: no.ev.di. #162335:
Po vojne je každý klitoris generálom.
Reply on: N/A #162334:
? boha toto je sprosté mesto ? veď, keď tam premával vlak, tak mohli iba na tom zvršku vybudovať trať pre električky ? to snáď ani nie je možné na čo všetko dojde človek časom čo sa v tomto meste posralo. Tu sa snáď pol storočia nespravilo jedno dobré rozhodnutie v oblasti dopravy či výstavby ?
Reply on: Peto02 #162332:
na tej fotke to vyzerá ako jednokoľajka, ale neviem veru...
Zdar. Vie prosim vas niekto, na co sluzili tie kolaje pri zimnom stadione na tejto historickej fotografii? Dik.

http://bratislavaflats.eu/obrazy-images/postcards/year-1945-1971/2/bratislava-slovakia-year-1945-1971-2-5.jpg
Reply on: N/A #162329:
najväčší problém je to, že ministerstvo dopravy nevie čo so železnicami a tak prepúšťa a ruší vlaky a celé to nazýva revitalizáciou ? na nič zásadné, čo by aspoň pripomínalo revitalizáciu sa nezmohli. Iba podosadzovali známych na vybrané pozície, teraz sa menila organizačná štruktúra napr. u ZSSK ale vraj od 1.6. sa bude meniť znova, proste KDHáci absolútne nevedia ako riadiť železnice, sú to amatéri a babráci. Aby aspoň nejak demonštrovali, svoju "schopnosť" šéfovať, tak zavádzajú rôzne buzerácie. ? Dakto si zamenil pojmy "devastácia" a "revitalizácia".
Reply on: Trolleybus #162325:
vypísal som si aj odchody a intervaly medzi nimi a vyšlo to tak, že ráno sú intervaly 45 a 50min, potom do 11h je interval 60min, potom 1,5h do 14-tej a potom zázračne počas celej poobednej špičky 45min (prečo to nešlo aj ráno tak spraviť?), večer nastupuje interval 1,5h ale nepochopiteľne je interval 2h medzi 19:09 a 21:09 a potom zrazu zas 1,5h pri spoji o 22:39 ? počas víkendov je interval chvíľu (prvé tri spoje) 1h:35min, potom 2h a potom 4x 1:30, zas 2h, 1:30, 2h a 1:30. Trochu tomu CP nechápem. Nadväznosti na vlaky niesú okrem pár spojov, slabota, ale koniec koncov na úsek Rajka - Hegyeshalom by stačila obyčajná malá "anča" Bzmot
Reply on: Ruslan #162326:
nemala byť inak ŽST Nové Mesto, potom Prievidzská vlaková stanica a ešte ďalšie dve rekonštruované v rámci nejakého projektu, myslím, že "moderná stanica" sa to volalo?!
Reply on: no.ev.di. #162324:
A nebolo by lepšie zrišť zachádzku na zastávku Čuňovo - námestie alebo aspo§ vrátiť hodinový interval?
nový CP L801 : http://www.dpb.sk/files/CP-RAJKA_stanica_2011_03_12_dvojjazycny.pdf

netrvalo to ani tak dlho kým to DPB napravil, že by tam začali rýchlejšie pracovať? ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.