Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #162338:
mohla viesť k ŽST Nové Mesto a obsluhovať Trnavskú cestu v úseku Trnavské mýto - Tomášikova. Vtedy by tam bola frekvencia električkovej dopravy nižšia, no dnes "ako keby sme našli" ?
Reply on: no.ev.di. #162337:
A kam by v tých rokoch viedla?
Reply on: S499.1023 #162336:
? ale povedal som zle, že na Trnavskej mohla byť fakt električka na tom mieste postavená?
Reply on: no.ev.di. #162335:
Po vojne je každý klitoris generálom.
Reply on: N/A #162334:
? boha toto je sprosté mesto ? veď, keď tam premával vlak, tak mohli iba na tom zvršku vybudovať trať pre električky ? to snáď ani nie je možné na čo všetko dojde človek časom čo sa v tomto meste posralo. Tu sa snáď pol storočia nespravilo jedno dobré rozhodnutie v oblasti dopravy či výstavby ?
Reply on: Peto02 #162332:
na tej fotke to vyzerá ako jednokoľajka, ale neviem veru...
Zdar. Vie prosim vas niekto, na co sluzili tie kolaje pri zimnom stadione na tejto historickej fotografii? Dik.

http://bratislavaflats.eu/obrazy-images/postcards/year-1945-1971/2/bratislava-slovakia-year-1945-1971-2-5.jpg
Reply on: N/A #162329:
najväčší problém je to, že ministerstvo dopravy nevie čo so železnicami a tak prepúšťa a ruší vlaky a celé to nazýva revitalizáciou ? na nič zásadné, čo by aspoň pripomínalo revitalizáciu sa nezmohli. Iba podosadzovali známych na vybrané pozície, teraz sa menila organizačná štruktúra napr. u ZSSK ale vraj od 1.6. sa bude meniť znova, proste KDHáci absolútne nevedia ako riadiť železnice, sú to amatéri a babráci. Aby aspoň nejak demonštrovali, svoju "schopnosť" šéfovať, tak zavádzajú rôzne buzerácie. ? Dakto si zamenil pojmy "devastácia" a "revitalizácia".
Reply on: Trolleybus #162325:
vypísal som si aj odchody a intervaly medzi nimi a vyšlo to tak, že ráno sú intervaly 45 a 50min, potom do 11h je interval 60min, potom 1,5h do 14-tej a potom zázračne počas celej poobednej špičky 45min (prečo to nešlo aj ráno tak spraviť?), večer nastupuje interval 1,5h ale nepochopiteľne je interval 2h medzi 19:09 a 21:09 a potom zrazu zas 1,5h pri spoji o 22:39 ? počas víkendov je interval chvíľu (prvé tri spoje) 1h:35min, potom 2h a potom 4x 1:30, zas 2h, 1:30, 2h a 1:30. Trochu tomu CP nechápem. Nadväznosti na vlaky niesú okrem pár spojov, slabota, ale koniec koncov na úsek Rajka - Hegyeshalom by stačila obyčajná malá "anča" Bzmot
Reply on: Ruslan #162326:
nemala byť inak ŽST Nové Mesto, potom Prievidzská vlaková stanica a ešte ďalšie dve rekonštruované v rámci nejakého projektu, myslím, že "moderná stanica" sa to volalo?!
Reply on: no.ev.di. #162324:
A nebolo by lepšie zrišť zachádzku na zastávku Čuňovo - námestie alebo aspo§ vrátiť hodinový interval?
nový CP L801 : http://www.dpb.sk/files/CP-RAJKA_stanica_2011_03_12_dvojjazycny.pdf

netrvalo to ani tak dlho kým to DPB napravil, že by tam začali rýchlejšie pracovať? ☺
Pozor - Linka 801 bude mať od 12. marca 2011 upravený cestovný poriadok. Dôvodom je časté meškanie spojov. Viac na stránke www.dpb.sk.
ak nechcete byť ovalený smradom bezdomovca, ktorý sedí na balkóniku v MBCC 68: 4912 (13:18 z Markovej smer Tr.my.), tak sa tomuto busu vyhýbajte. V zadnej vlečke je taký smrad, že sa to nevyvetrá ani za dva dni... ?
Reply on: no.ev.di. #162319:
to čo sa stalo mnr bolo v sobotu večer po 20-tej,takže bus nebol až taký plný, lebo väčšina ide dole na Hálovej a Nám. Hraničiarov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement