"Vodič
sa pri plnení služobných povinnosti musel otočiť do opačného jazdného smeru." - cez priechod pre chodcov so stĺpikmi. Ona tá slávna Mačiarova vláda bola hrozná, ale v jednom mal ten Hudek pravdu - "Však vieš, policajti, ..." ? .
Mne to nepripada ako Raca..ale ako m.c. Nove mesto ? ..niekde ako je obchodne uciliste ci ako sa to vola pri Mladej garde ? Co bolo take dolezite, ze sa nemohol ist zabak otocit o par metrov dalej, ale cez ostrovcek cez kolajnice co sluzi pre chodcov ? ..alebo je to len ilustracne foto ?
Cestovný poriadok je ten istý. Už to že sa nebude stíhať, je iná vec. Ale vo všetkých troch prípadoch sa dajú v ideálnom prípade aj pri obchádzke vyjazdiť dnešné jazdné doby, pri najhoršom tam vznikne meškanie do 3 min.
Dík za opravu. Nechcelo sa mi to hľadať v PDO BSK (už si to nepamätám). ?
Re #162287 no.ev.di.: Možno znova nechtiac napíšem mimo: Pred pár mesiacmi som niekde zachytil, že tuším až do roku 2018 je zmluva.
Videl som vtedy na nete nejaké zastupiteľstvo z rokovania poslancov BSK, kde bolo kritizované, že BSK platí Slovak Lines približne toľko ako v nejakej horskej oblasti - teda, že susedné kraje platia dopravcom menej.
do kedy to vlastne má kraj predpísanú tú zdieračku s SL? A ako je vlastne tá zmluva postavená? Je to do daného roku s predpísaným objemom výkonov na dané obdobie, alebo to je tak spravené, že už je vopred aj poistené to, že koľko si ktorý rok musí kraj objednať? Tým pádom keby kraj vyčerpal výkony o 2-3 roky skôr, že by bolo treba podpísať novú zmluvu, ktorú by už kraj podpísal iba s ohľadom na počet výkonov potrebných podľa plánu BID.
sú to grázli proste... namiesto toho aby sa podporovala v rámci regiónu doprava na dlhšie cesty vlakom, tak sa to robí naopak, všetkých tlačia do autobusov. Ešte aj trať 160 nám schátra, čo teda bude hotová pohroma ? Nehovorím, že tam keď nie je práce, že je koho prepravovať no sú úseky, kde sa prevádzky Os vlakov, aspoň v podobe 813+913 alebo troj či štvorvozňovej súpravy predsa vyplatí. Milujem ten klasický argument, keď sa povie že :"Ľudia na tomto úseku necestujú a preto nemá pre železnice zmysel tam vytvárať nové spoje." na úsek, kde nič nepremáva, tak logicky tam ani nikto nemôže cestovať ? ale je to obľúbený argument železníc ako takých, resp. tzv. "odborníkov", ktorí tam pracujú 1-2 roky a už rozdávajú rozumy a 20-30 rokov pracujúcim ľuďom na železnici vlasy stávajú dupkom z tejto demencie. Tá Bc. práca od chlapíka čo študoval na dopravnej fakulte bola skvele vypracovaná, nakoľko odstránil osobné vlaky tam, kde bola fakt veľká vzdialenosť od vlakovej zastávky k dedine, zas prestrelil s tým nadmerným vypravovaním vlakov na niektorých lokálnych tratiach, ale to by sa dalo ešte vyškrtať. Hlavnou výhodou toho celého bola taktová doprava.
To vieš železnice sú štátne, SADky už zčasti sprivatizované a majú sa úplne doprivatizovať. A ono keď sa ukáže ako pekne veľa cestujúcich prepravia, aj tá privatizácia bude lahšia. Na Slovensku je to hlavne o tom, že chránime súkromné záujmy a verejnú dopravu nevinímajúc. Ak to takto pôjde so železnicami ďalej, zrušia úplne všetky regionálne trate postupne a zostane len tá hlavné medzi BA a KE.
Ziadna linka z Dunajskej Luznej nemalo koncit na Astronomickej. Tam mala koncit 720 z Mostu pri BA, 735 z DL pri Cintorine Ruzinov.
321 nema ist do Borinky, ale len do Marianky, aj ked ta mala uz davno byt sucastou BA aj s 37.
Do Borinky je 325 z AS.
Nepísalo sa náhodou pred časom, že výkony Slovak Lines budú presunuté inde?
PRÍKLAD: Ak naozaj nebudú v budúcnosti premávať medzi Bratislavou a Pezinkom žiadne prímestské autobusy Slovak Lines (že budú nahradené vlakmi), tak čo sa tu ušetrí sa má presunúť inde - ak si dobre pamätám. Napr. že cez pracovné dni aj víkendy budú podstatne častejšie premávať "zvážajúce autobusy" do Pezinka napr. z Limbachu či z Pezinskej Baby (príp. Malaciek?).
Ozaj a od tej možnosti ukončiť niektorú prímestskú linku BID do Dunajskej Lužnej na Astronomickej (prestup z / na električky) sa upustilo? Niečo podobné už dávno existuje: spoj o 13:40 h cez pracovné dni začína na Patrónke - ide do Stupavy. A na Patrónke by po novom mala začínať aj linka 321 do Marianky a Borinky, nie?
minule nás kamarát viezol autom z Eurovey kdesi do tých bočných uličiek pod Obchodnou kde má garáž a pred nami auto DS. Na to jeden poznamenal, že "dávaj si pozor, lebo títo s DS, GA, SA, robia s radosťou také, že nedajú smerovku a zrazu zmenia smer, alebo opačne príp. zrazu ti zastaví pred nosom." Za 10 sekúnd ako na zavolanie, zrazu nám zabrzdil magor DS pred nosom a šiel pozdĺžne parkovať ?
potom niečo ako BID vyzerá byť šialene nereálne, lebo keď SL teraz nechcú racionalizovať, tak ako ich k tomu prinúti kraj potom? Zaujímavé je, že na železniciach sa v prospech zasraných autobusákov škrtá jedna radosť ? ale opačne to ešte nikoho nenapadlo spraviť.
lenže to čo je podľa teba sa nezhoduje s trendami a štandardami ako sa robí MHD a to rozhodne, nie je systémom ťahania liniek z periférií s mizerným intervalom do centra mesta!
L65 ak si nepochopil prečo stojí na Rádiovej, tak je to preto aby ľudia, ktorí s ňou cestujú a chceli by prestúpiť na L204 alebo 205 mohli tak urobiť na tejto zastávke. Jasné, že nikto nevysloví pochvalu tomu, no keby sa L65 odklonila cez Galvaniho, určite by si do dvoch týždňov mal článok od niekoho nespokojného v BA novinách. Ono nie len v prípade L65 v BA ale aj iných mestách to je tak, že takéto lokálne linky alebo linky premávajúce medzi okrajovými m.č. by mali z pravidla mať pokiaľ možno aj nejaké tie prestupné body na trase na linky s lepším intervalom, ktoré premávajú do mesta a neraz preto robia na trasách daných liniek aj zachádzky dlhé ako má L65 k učilištiam Na pantoch.
Hug0