tak som sa trafil predsa ☺ som nevedel, že L75 stojí na Garde a L59 nie ? až teraz som sa pozrel na CP... ešte by ma zaujímalo jak sa tam páni policajti dostali ? a potom sa divíme, že akí blbci jazdia po cestách, keď tí čo majú ísť príkladom a dohliadať na poriadok aj na cestách vyrábajú takéto perly ? od teraz sa budem pre istotu pozerať, keď budem stáť pri prechode, či sa nechystajú zjazdiť aj nejakí policajti, takže kryjem si chrbát ?
presne tak. Medzi zastavkami Nam.Biely Kriz a Mlada Garda. Z tej strany odkial vosiel s tym autom stlpik chyba. Nebol prvy ,ktory si to tade chcel skratit..
všimni si inak, že tam v pozadí vedľa električky 11 v opačnom smere stoja ľudia na zastávke na autobus, takže to musí byť nejaká zastávka L59. Lenže Pekná cesta a ŽST Vinohrady určite nie, Pionierska vyzerá inak a Račianske mýto tiež nie. Mi to skôr príde ako niekde medzi Ursínyho a Račkom alebo niekde okolo Mladej gardy...
dobre "laminátka" poznamenal, že cez priechod so stĺpikmi. Ešte by ma zaujímalo, že keď teda už to boli služobné povinnosti, tak či v tom zhone mal zapnuté svetlá na streche a zvukové znamenie. Bez neho je policajné auto obyčajný účastník cestnej premávky bez nároku na prednostnú jazdu, či nejaké iné výsady. Ten fízel teda musel byť ak nie opitý, tak musel pobrať nejaké drogy ?
"Vodič
sa pri plnení služobných povinnosti musel otočiť do opačného jazdného smeru." - cez priechod pre chodcov so stĺpikmi. Ona tá slávna Mačiarova vláda bola hrozná, ale v jednom mal ten Hudek pravdu - "Však vieš, policajti, ..." ? .
Mne to nepripada ako Raca..ale ako m.c. Nove mesto ? ..niekde ako je obchodne uciliste ci ako sa to vola pri Mladej garde ? Co bolo take dolezite, ze sa nemohol ist zabak otocit o par metrov dalej, ale cez ostrovcek cez kolajnice co sluzi pre chodcov ? ..alebo je to len ilustracne foto ?
Cestovný poriadok je ten istý. Už to že sa nebude stíhať, je iná vec. Ale vo všetkých troch prípadoch sa dajú v ideálnom prípade aj pri obchádzke vyjazdiť dnešné jazdné doby, pri najhoršom tam vznikne meškanie do 3 min.
Dík za opravu. Nechcelo sa mi to hľadať v PDO BSK (už si to nepamätám). ?
Re #162287 no.ev.di.: Možno znova nechtiac napíšem mimo: Pred pár mesiacmi som niekde zachytil, že tuším až do roku 2018 je zmluva.
Videl som vtedy na nete nejaké zastupiteľstvo z rokovania poslancov BSK, kde bolo kritizované, že BSK platí Slovak Lines približne toľko ako v nejakej horskej oblasti - teda, že susedné kraje platia dopravcom menej.
do kedy to vlastne má kraj predpísanú tú zdieračku s SL? A ako je vlastne tá zmluva postavená? Je to do daného roku s predpísaným objemom výkonov na dané obdobie, alebo to je tak spravené, že už je vopred aj poistené to, že koľko si ktorý rok musí kraj objednať? Tým pádom keby kraj vyčerpal výkony o 2-3 roky skôr, že by bolo treba podpísať novú zmluvu, ktorú by už kraj podpísal iba s ohľadom na počet výkonov potrebných podľa plánu BID.
sú to grázli proste... namiesto toho aby sa podporovala v rámci regiónu doprava na dlhšie cesty vlakom, tak sa to robí naopak, všetkých tlačia do autobusov. Ešte aj trať 160 nám schátra, čo teda bude hotová pohroma ? Nehovorím, že tam keď nie je práce, že je koho prepravovať no sú úseky, kde sa prevádzky Os vlakov, aspoň v podobe 813+913 alebo troj či štvorvozňovej súpravy predsa vyplatí. Milujem ten klasický argument, keď sa povie že :"Ľudia na tomto úseku necestujú a preto nemá pre železnice zmysel tam vytvárať nové spoje." na úsek, kde nič nepremáva, tak logicky tam ani nikto nemôže cestovať ? ale je to obľúbený argument železníc ako takých, resp. tzv. "odborníkov", ktorí tam pracujú 1-2 roky a už rozdávajú rozumy a 20-30 rokov pracujúcim ľuďom na železnici vlasy stávajú dupkom z tejto demencie. Tá Bc. práca od chlapíka čo študoval na dopravnej fakulte bola skvele vypracovaná, nakoľko odstránil osobné vlaky tam, kde bola fakt veľká vzdialenosť od vlakovej zastávky k dedine, zas prestrelil s tým nadmerným vypravovaním vlakov na niektorých lokálnych tratiach, ale to by sa dalo ešte vyškrtať. Hlavnou výhodou toho celého bola taktová doprava.
To vieš železnice sú štátne, SADky už zčasti sprivatizované a majú sa úplne doprivatizovať. A ono keď sa ukáže ako pekne veľa cestujúcich prepravia, aj tá privatizácia bude lahšia. Na Slovensku je to hlavne o tom, že chránime súkromné záujmy a verejnú dopravu nevinímajúc. Ak to takto pôjde so železnicami ďalej, zrušia úplne všetky regionálne trate postupne a zostane len tá hlavné medzi BA a KE.
no.ev.di.