ale Acitonland tam vlastni "akoze offroad drahu" paintballove ihrisko a teraz stavaju lanove centrum, ktore vyzera fakt super.
Re #161736 Peon: ja len viem, ze repre ma problemy sa dostat na ranne poobedne treningy. A to nehovorim len o kategorii ziakov. aj o muzoch a zenach, ktori studuju VS a na auto nemaju, kedze nas zvaz podporuje len tych co nieco dokazali a vlastne uz ziadnu velku podporu nepotrebuju. Takze chodia na korculiach, bicykloch, pesi. Cez leto je to romantika, no v takom oktobri je to o hubu.
Predpokladám, že v júli a auguste bude znova premávať 199-ka.
A veď k Danubiane aj na hrádzu premáva verejná doprava - prímestská linka dopravcu SAD Dunajská Streda. Ale iba zriedka v nepravidelných intervaloch a samozrejme neplatia tam jednorázové ani predplatené lístky bratislavskej MHD. http://portal.cp.sk/Data/L201413_101212_31511.pdf
Re #161734 Ámos: Ten hotel čo je pri Areále vodných športov - tam chodia všetci zamestnanci autami, príp. niektorým platí zamestnávateľ taxík?
Tak za Trnávku:
204 - 6 ks,
205 - 5 ks,
206 - 6 ks,
207 - 5 ks,
208 - 5 ks,
209 - 7 ks,
210 - 3 ks,
212 - 4 ks,
ZV - 1 ks, (mali by byť 2...)
42 ks spolu
a stav: bez "požičaných" vozov na Hrobonku:
6230, 6232, 6234, 6236, 6238, 6241, 6244, 6255, 6260, 6262, 6265, 6271, 6273-6277, 6279-6299, 6300-6303, 6306, 6310-6312, 6314, 6315
48 ks spolu
ale z toho je asi nejaký na VP, isto je jeden-dva na SP a to nehovoriac o iných poruchách a mimoriadne odstavených vozoch...
je to actionland a nie je to sportova draha. je to mini areal na firemne eventy. to si danubiana a areal vodnych sportov zasluzia urcite viac pozornosti. Nie je treba aby tam chodil bus kazdych 20 minut, no raz za dve - tri hodky by bodol. Predsa len tam pracuje cca 100 ludi dohromady.
Podľa mňa zastávka "Schengenská" pre 801-ku má zmysel, aj keď využívaná bude určite iba minimálne.
1; Neďaleko nej len pár metrov pred hranicou je nejaká športová dráha. Videl som ich webstránku pred pár mesiacmi, no nemôžem to nájsť. ? Pri ceste 801-kou do Rajky je to na ľavej strane. V opačnom smere je to na pravej strane. ?
2; V pešej dostupnosti odtiaľ sa nachádza záhradkárska lokalita "Čunovo - záhrady". Žial chodník tam nevedie (tak treba ísť po ceste alebo po poli). 199-ka mala zastávku priamo pri nej.
3; Možno tá zastávka príde vhod niekomu zo Schengenskej ul., prípadne nejakému poľnohospodárovi.
4; Možno sa (v období pekného teplejšieho počasia) nájdu špekulanti, ktorí aby ušetrili na cestovnom do Rajky, vystúpia tam a ďalej pôjdu pešo. Totiž odtiaľ je to do Rajky v porovnaní s inými zastávkami MHD najbližšie. Ale to je iba taká moja teória. ?
Re #161730 Solider: Aha, tak potom sorry za spam. ja uz jeho prispevky necitam, len zbezne ak niekto na neho reagujete, takze z toho vznikla moja chyba.
nebolo by praktickejšie kebyže jazdia nočáky od 23 do 5? podľa mňa sú vtedy podstatne menšie prepravné nároky a aj dopravný podnik by ušetril dosť veľa vozokilometrov. podľa mňa by bolo dobrým protipólom to, že by mohli jazdiť nočáky častejšie počas noci, alebo vo vybrané dni, tj.piatok alebo nedeľa, čo vy na to? a po prípadne by boli robené dojazdy - nebolo by potrebné aby chodili vozy na prázdno smerom do mesta aby už po 5 vykonali spoj do ostatných častí... ?
mohli by ich z autobusových liniek presunúť na t-busy aby sa vrátili linky 203 a 207 do pôvodného intervalu. Len teraz neviem či je pri výprave t-bus liniek s počtom šoférov alebo počtom t-busov. Počítal som koľko vozidiel zhlntne, ktorá linka a nevyzerá to tak, žeby sme mali deficit krátkych t-busov. ?
ale inak to plati pre drazne vozidla a inak pre busy. Tam by malo stacit, len vyhlasenie o sulade s normamy EHS, a homologizacia v aspon jednej krajne EU, nie?
Ámos