ani sa necudujem tym, co su z DD ze im 133 tak vyhovuje a nechcu za ziadnu cenu pocut o jej ruseni , jednoducho ked si zoberiete len cestu k novemu mostu, v pohode sa da usetrit aj okolo 5 minut, nemusia prestupovat + 133 je rychlejsia ako elektricka, skorej by som uvazoval zhorsit trochu interval na L33, keby byvam na DD ani mne a myslim si, ze nikomu by sa nechcelo prestupovat na elektricky ked mozu ist rychlejsie a priamo, viem ze elektricka by mala fungovat ako nosny system ale naozaj tak nefunguje, kedze je pomalsia ako autobusy a stoji pomaly vsade kde sa len da, zastavky tak na husto
a konecne nejake dobre spravy zastavky na znamenie a rusenie 156 a podobne, este by mohli aj par elektrickovych zastavok zrusit, zacat by mali vazovovou a nepostavit tu novu pred trnavskym mytom
a konecne nejake dobre spravy zastavky na znamenie a rusenie 156 a podobne, este by mohli aj par elektrickovych zastavok zrusit, zacat by mali vazovovou a nepostavit tu novu pred trnavskym mytom
Petto
Na 82ke boli 2 vozy 4 soferi ,
na 180 bol1 voz 1 sofer ,
na 89 vyzera ze bude 1 voz 1 sofer
+ asi sa usetri daco aj na vikendovej 51 a zrusenej 156
Inak 3502 je evidovany o5 medzi schopnymi nevyradenymi vozidlami ?