SOR nerieši design, interier, preto to aj tak potom vyzerá ako vyzerá. Osobne veziem sa s ním rád ( kvoli plynulejsiemu rozjazdu ako a jazde ) ale teraz v zimnom období ked chodíme naobliekaní tak dve sedadlá vedla seba su dost uzke pre 2 cudzie prísediace osoby . V Tedome nemame problemy si sadnut vedla seba dvaja v bundach.
hlavne moc nefilozofovať lebo sa ešte vyrobí nejaká blbosť... Najzaujímavejšie bude inak viete čo? Keď sa bude rekontruovať križovatka Jantárova cesta / Rusovská cesta pri Vlasteneckom námestí, to som zvedavý ako budú autobusy premávať, či to nejak plynule napoja, systémom akým to robili v Žiline pri Váhostave keď museli robiť mimoúrovňové križovanie aj s trolejbusmi a či tiež potiahnu plynulý oblúk od Nám. hraničiarov k Vlasteneckému a to "esíčko" zmizne.
Mimochodom nevie nikto z Vás v akom stave je realizácia projektu na vybudovanie odbočky z mosta Apollo na Bosákovu? Má to byť riešené nejaký podjazdom.
on trpí akousi veľmi silnou autosugesciou a namýšľa si jak Lukašenko, že zastupuje hlas ľudu ?
Re #161271 Marek1978: neviem na čom sa rehníš ale článok to je dobrý. Tie električky chodia na HOVNO! Síce teoreticky, ale iba teoreticky by tam mal byť preklad 4min ale to iba tak ako sa zadarí, že si to aj dakto všimol, že tento systém stojí za "hdp". K SORkám veľmi pekný postreh, že je to úzke a sedadlá tiež o ničom. Ako je sakra možné, že rovnako široký Mercedes a Tedom majú dosť pohodlné aj široké sedadlá aj uličky a SOR toto nemá?! Čo v Libchavách neplatí matematika či čo? Fakt toto poprosím vysvetliť, lebo aj keď si odmyslím svoju chronickú averziu voči SORu tak na toto by som rád poznal aj Vaše názory ?
Majú byť, zatiaľ nie sú. Každopádne v METRE si môžeš dohodnúť stretnutie a prísť si to tam pozrieť. ?
Re #161286 810zssk: Áno, manipulačné (obojsmerné) obratisko by nebolo od veci, ale stačí obyčajné jednokoľajné (to by kľudne postačilo aj počas medziobdobia 2013-15), nie hento. Rovnako by som navrhoval aj prejazdné výhybky (z jednej koľaje na druhú) na oboch stranách mosta a možno aj niekde pri Technopole a pred Janíkovým dvorom (v prípade MU by sa proste na istom úseku jazdilo po jednej koľaji, boli by síce meškania ale furt lepšie ako náhrada v podobe 5 busov, z toho polovica sólo).
Inak som velice zvedavy co nakupia... vcera sa mi postastilo previest sa 15T a tu by som teda v BA videl neskutocne rad, skvele vozidlo.. len sedadla by mohli objednat ine
Kolko bude to obratisko stat? Malo. Ja by som ho tam budoval aj tak - pre MU. Predstav si napriklad, ze sa stane nehoda niekde na radiale.. tak sa nasadi NAD len na usek Janikov dvor - Farskeho a cez most uz prejde elektricka, ktora bude znacne rychlejsia ako bus (95) cez Apollo. Dokonca by som ho riesil tak, aby sa podla potreby dalo vyuzit aj opacne, teda pre spoje na trase Janikov dvor - Bosakova.
Elektricka cez kruhak je imho blbost, nechal by som estakadu.
Co sa mi ale paci je zastavka Viedenska cesta/Artmedia, tu by som tam nechal (ked uz pre nic ine tak pre Aupark), s tym, ze v rannej spicke by ju vacsina spojov prechadzala. Bosakovu by som zrusil a stalo by to az na Jantarovej.
aj ked ja si myslim, ze to docasne obratisko su vyhodene peniaze, nech radsej do 2015 ale komplet naraz .. tie 2 roky nas uz nezachrania .. a navyse naco velke obratisko, staci aj prepojene kolaje. najma nech sa to cim menej komplikuje ..
mno keby urobili prvu etapu ako to co povodne chceli mat docasnu vec po bosakovu t.j. ze by na bosakovej dali kruhac a nadchody pre chodcov co by bola aj zastavka elektricky, zaroven by potiahli cestu po jednej resp druhej strany elektricky, a dalo by sa ist autami aj cez stary most, ale nie cez zdielanu osu ..
810zssk
Co sa mi ale paci je zastavka Viedenska cesta/Artmedia, tu by som tam nechal (ked uz pre nic ine tak pre Aupark), s tym, ze v rannej spicke by ju vacsina spojov prechadzala. Bosakovu by som zrusil a stalo by to az na Jantarovej.