To ideme generalkovat dalsie 14 Tr a 15 TrM ??? No mňa už picne z tohto mesta. ?
Ale ked si pomyslim ze by aj tak chodili nove 30,31 Tr SOR , tak to nemusia radsej vypisovat ziadny tender.
Dikes.. cize dobre chapem, ze na Sturovej sa trat zdvojkolaji a na Vajanskeho bude stale jednosmerna (+ bez odbocky na Stary most)? Z Dubravky to bude trochu obchadzka, ale stale lepsie ako nic. A zastavka Bosakova bude teda nadzemna (ak to pojde po estakade)? A je vobec potrebna (nestaci Jantarova)?
Inak ako pozeram na tu mapu, stale mi pride strasna skoda, ze nikto nechce vybudovat odbocku do Eurovei po tej rampe + obratisko na mieste dnesneho sluzobneho parkoviska. Urcite by padlo vhod.
Este by bola celkom zaujimava alternativa, keby bola krizovatka Safarikovo namestie riesena mimourovnovo (elektricka na estakade) co by riesilo aj to prudke stupanie (aj ked podla mna sa to da zvladnut).. trochu na styl, napr. Chicaga s ich nadzemnym metrom v centre Ale to by u nas nikdy nepovolili.
Inak nech sa na mňa nikto nehnevá, ale nazvať hento nosný systém, pričom z priloženého plániku vidno, že to bude v pešej dostupnosti tak 1000 ľuďom v 4 činžiakoch, vyznie troška tragikomicky ?
"DPB by mal podľa nášho názoru hľadať možnosti na optimalizáciu liniek MHD"
žeby konečne prišlo k tej zmene organizácie elín + likvidácii liniek až pred vchod?
Re #161270 aquila: podľa mňa by z pohľadu cestujúceho najlepšie bolo, keby zastávky boli na úrovni okolitého terénu, aby na ne nebolo potrebné chodiť po schodoch alebo fárať do jamy (kočíky, vozíky, imobilní a pod.) lenže neviem, či by potom nebola trať ako húsenková dráha v prípade MUK s IAD, keďže priama trať pretína dosť ciest na krátkom úseku most-kaufland... samozrejme, logický predpoklad je, že by sa mala dokončiť tá "uhryznutá" časť nájazdu na Starý mostaspoň po ex betonáreň (či čo to tam je), pričom by ju využívali eliny, na to by mala byť dosť široká...
Ak som dobre (popri vyrušovaní) včera pochopil, tak úsek Šafko-Bosákova bude v zmysle už dávnejšie prezentovaných návrhov (teda estakáda až za Bosákovu) a úsek Bosákova-Janíkov dvor sa ešte bude doprojektovávať, takže spôsoby križovania so súčasnými cestami nie sú pevne určené. ?
ja sa bojim toho co sa skryva za "povrchovym variantom" .. ze ci to bude ozaj mimourovno riesene na celej petrzalskej radiale ..
najidealnejsie by bolo keby to bol estakadovy variant aspon po stanicu bosakova, potom to moze ist na uroven a rusovska cesta by nadhadzala elektricku pri stanici haje sever.. a dalej vyuzit vykopove jamy kde by sa to dalo pre polozapusteny variant, kazdopadne s kazdou cestnou komunikaciou by bolo najlepsie mimourovnove krizenie ..
uplne to poseru, ked budu riesit krizovanie bosakovej a elektricky cez semafory ..
"Slávik chce za každú cenu dokázať, že rozhodnutie električka je nesprávne, pretože chce mať metro" ? tak aspoňže Ftáčnik vie, čo je to za blba...
btw. to je akože platená správa alebo prečo je potom SITA uchvátená Združením domovníkov Slovenska?
a to nehovorím o tom že chránený areál sa nachádza pri Dolnozemskej ceste, kde nie je potreba obsluhy územia z dôvodu neexistencie zástavby, takže furt neviem o čom ten chlap mele...
"Podľa neho električka "zabíja“ územie na povrchu." - jeho by skôr mohli ubiť obyvatelia niekdajšej starej Petržalky, ktorí mali svojho času na mieste jeho cteného príbytku svoje domy a oni sú tí, ktorí môžu vravieť o nejakom "zabíjaní" územia.
už by tomu trtovi mohol niekto vysvetliť že viesť električku pod povrchom mimo centra mesta a hustej zástavby s vybudovaním zariadení (eskalátorov a staníc) je tak neefektívne, ako kúpiť si notebook na kalkulačku!
Ten chlap si myslí, že električka bude negatívne pôsobiť chránený areál ( IV. stupeň ochrany), ale bágrovanie tunela sa ho ani nedotkne. Keď bude električka tichá a odhlučnená, tak viac budú tomu územiu škodiť psíčkari.
810zssk