malo by sa riesit aj nieco ine ako obmena autobusov, ano chapem su tiez potrebne, ale tie historicke kusky co nam jazdia v Bratislave to bude vizizka zase, ked tu budu MS v hokeji.
je rozdiel kupovať 10-20 trolejbusov a rozdiel mať na krku vyraďovanie CNG klbákov, potreba tendra na električky a trolejbusy! To je markantný rozdiel teda!
Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.
Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
to je "zázrak" celého toho zasraného systému, že oserú nás o peniaze čo dáme do štátnej kasy a ešte aj EÚ na nás serie a tie "zaostalé" regióny zas tie peniaze nevedia využiť, resp. rozkradnú sa a na vine je... veď vieme kto... ?
Pred dvoma týždňami som na ňu volal ohľadom presmerovania liniek 28 a 29 a volal som okolo 18:00 a zodvihla mi to pani a poradila mi. I keď nie úplne celá rada bola pravdivá, ale hlavne, že tam kde som potreboval nastúpiť to vtedy stálo. ?
je ťažke niečo napísať, iba ak ÚPRIMNÚ SÚSTRASŤ... ? 21storočie a opäť krok späť... ?
Re #161135 Peon: tá "nočák mapka" už je v obehu mesiac a je to grc... ale to vieš, odchádzajúce vedenie a rôzne ich firmičky musia ešte niečo vyťažiť... ?
Vladimír