Ešte k revízorom: niet pochýb, že sú potrební a že èiernych pasažierov treba postihovať (èi už s OP alebo bez neho). Ale sú dve skupiny èiernych pasažierov:
1) tí notorickí, ktorí vždy a schválne jazdia naèierno a snažia sa revízorom vyhnúť (èo sa im vïaka fotogalérii na facebooku aj darí), prípadne na nich úplne kašlú (napr. bezdomovci)
2) tí príležitostní, "neúmyselní", ktorí aj lístok majú, ale si ho nestihnú z nejakého dôvodu vèas oznaèiť, prípadne sa im v oznaèovaèi roztrhne a pod.
Vadí mi, že niektorí revízori (platení pod¾a poètu pokutovaných) zámerne a úmyselne "po¾ujú" práve na tých druhých (èesť výnimkám!) Príkladom je hlavná železnièná stanica. Práve tu je hustota revízorov najväèšia, lebo práve tu sa najèastejšie stáva, že si èlovek prichádzajúci z vlaku nestihne vèas oznaèiť prichystaný lístok, keï chce najskôr uložiť batožinu, aby nezavadzala ostatným pri dverách.
Mám návrh - èo keby bola MHD do vzdialenosti jednej zastávky od železniènej (prípadne aj autobusovej) stanice bezplatná? (Aby si cestujúci v k¾ude stihli uložiť batožinu a oznaèiť lístok.) Ako by v takom prípade vyzerali revízorské štatistiky? Za pokus by to stálo...
Zas si ale povedzmne, koľko tých vrtuľníkov pristáva na heliporte NBSky. ? Osobne si myslím, že dva prílety a odlety za deň je prehnané číslo, kto by tam toľko chodil?
Na heliport potrebujes specialne povolenie. A preco ludom vadi? No pozri, mne napr. ten hotel sam o sebe nevadi, mam s nim len principialny problem. Oproti tomu, pristavanie helikopter vyrazne znizuje kvalitu zivota.
hlavne, že odtiaľ je sanitkou kúsok do ružinovskej nemocnice a tam tuším môžu pristávať vrtuľníky ? proste henten človek je jednoducho zmrd, ktorý sa zabetónoval v szľh a ktorému sme (Bratislavčania) mali to potešenie zaplatiť načierno postavený hotel...
Re #160751 jt: zaujímavé, že najnovšie súdruh szľh-štb tvrdí, že iba dokončujú strechu a ajhľa o pár mesiacov z nej bude heliport
Prečo viacerím leží v žalúdku práve ten heliport? Viem, že hotel sa staval bez povolení, ale heliport by mal byť jeho súčasťou, tak prečo sa všade spomína práve ten?
Čítali ste niekto rozhovor s J. Širokým k jeho ilegálne stavenému hotelu a heliportu na jeho streche? Že vraj ten heliport má slúžiť na odvoz hráčov do nemocnice ? spôsob akým Široký odpovedal na otázky hraničí s drzou aroganciou, podobou tej akú prejavili Ďurkovský so Záhradníkom.
Je niekoĺko možností:
1) Firma, ktorá má vyhrať, ešte nemá zapojený internet.
2) Firma, ktorá má vyhrať, nemože do elektronickej aukcie vyplniť IČO, keďže ešte nebola založená.
JeJe
1) tí notorickí, ktorí vždy a schválne jazdia naèierno a snažia sa revízorom vyhnúť (èo sa im vïaka fotogalérii na facebooku aj darí), prípadne na nich úplne kašlú (napr. bezdomovci)
2) tí príležitostní, "neúmyselní", ktorí aj lístok majú, ale si ho nestihnú z nejakého dôvodu vèas oznaèiť, prípadne sa im v oznaèovaèi roztrhne a pod.
Vadí mi, že niektorí revízori (platení pod¾a poètu pokutovaných) zámerne a úmyselne "po¾ujú" práve na tých druhých (èesť výnimkám!) Príkladom je hlavná železnièná stanica. Práve tu je hustota revízorov najväèšia, lebo práve tu sa najèastejšie stáva, že si èlovek prichádzajúci z vlaku nestihne vèas oznaèiť prichystaný lístok, keï chce najskôr uložiť batožinu, aby nezavadzala ostatným pri dverách.
Mám návrh - èo keby bola MHD do vzdialenosti jednej zastávky od železniènej (prípadne aj autobusovej) stanice bezplatná? (Aby si cestujúci v k¾ude stihli uložiť batožinu a oznaèiť lístok.) Ako by v takom prípade vyzerali revízorské štatistiky? Za pokus by to stálo...