Vzhladom na to, ze v Bratislave nieje dostatok hal na ziaden sport, bude sa asi permanentne vyuzivat na hokej vsetkych kategorii. Aj ked pribudnu treningovky, ale uvidime, ci to bude stacit. Ale lad nieje problem - jednoducho sa nan polozi podlaha a netreba rozpustat. Vid: http://www.youtube.com/watch?v=_uFt-wEj7jY Takze na organizovanie vyznamnejsich podujati nieje problem upravit. Ale pravidelne slovenskoligove zapasy budu mat aj hokejisti problem naplnit, nieto volejbal, ci nebodaj basketbal....
nuž vysvetľuj to dakomu, kto nevytiahol päty zo Slovenska a pozná iba zabehaný model, že na každý šport tu treba zvlášť halu. Ono je pohodlnejšie pre všetkých nechať ľad ľadom a palubovku palubovkou namiesto toho aby tu boli 2 multifunkčné haly. Prakticky by sa dali v takej hale hrať tenis, hokej, hádzaná, basketbal, volejbal, curling, šport streľba, krasokorčuľovanie, rýchlokorčuľovanie + short track, gymnastika atď. teda okrem plávania a skokov z veže ?
sa niekedy celkom smejem ako sa tu objavuju "odbornici na vsetko" ...co sa tyka vytazenosti haly tak mas pravdu...ale s tym ladom si uplne mimo...pozri si nasledujuce video a potom nieco vrav o rozmrazovani ladu...co myslis ako je mozne ze sa v jeden den kona zapas nhl a nba? alebo zapas a koncert... http://www.youtube.com/watch?v=4d1DSj1Hrcw
Tak po dlhšom sledovaní som dospel k názoru, že ak by sa podarilo v rannej špičke skrátiť na L87 interval z 12 na 10 minút (kľudne postačí len medzi 6:30 a 7:30), spraviť na úseku Toryská - Astronomická preklad s L78 (a nedaj bože L87 aj maximálne obsadiť Solarismi - ale to nie je podmienkou), tak sa L178 môže rovno zrušiť.
Lenže to nie je obratisko. Tie trolejbusy stoja na jednosmernej ulici, kde majú ľudia vjazdy do garáží, je tam vjazd do pivovaru a pod.. Jedine je tu v časti ulice značka "zákaz státia" okrem MHD.
Asi stacilo, ale kedze kolo na tej linke by bolo beztak cez 40 minut tak by to bolo jedno, cize mohlo chodit aj takto. Milionari pojdu na Krce kde budu spravene nadvaznosti
Pri presscentre sa majú(mali) stavať garáže, ale asi "nésú peňáze", eurovea, part II som videl aj normálne zakreslenú v mape mesta, o cepite bol tuším vlani celkom pekný článok "Bielym parkom cvála biely kôň" na pravda.sk samozrejme, nejaká námestníčka magistrátu bola len zhodou okolností tuším spolukonateľkou (?) firmy, ktorá chcel apozemky...
btw. to "PAL" som ešte ani ja nepočul, mňa najprv napadlo, že prečo nie SECAM?
Re #160510 Hug0: keď si domyslíš, že vedľa ("za obratiskom") je parkovisko pri bufete/pivovare, možno by ti tie IGK neboli až také divné
Re #160511 c 744: lenže tam ide o súbežnú jazdu vo viacerých pruhoch. logika síce dá, že by to malo platiť aj v prípade 1-pruhovej jazdy eliny, ale u nás sa zákony a logika príliš v obľube nemajú
Re #160513 810zssk: Strmé vŕšky a MHD? veď pokiaľ si pamätám, tak v 2001-2(?) bol článok - "Strmé vŕšky alebo Beverly Hills po slovensky" - ak to tým štýlom pokračovalo ďalej, myslíš, že oni sa ti budú trepať do MHD?
Z Tvojich príspevkov vidno, že nemáš ani potuchy, ako sa chronometráže reálne robia. Nemá význam sa tu siahodlho vybavovať, podrobne Ti to vysvetľovať. Opakujem, ak máš záujem, oslov v DPB rezort prevádzky a techniky.
Davam Vam do pozornosti moj navrh minibusovej linky 137, ktora:
- Zabezpecuje obsluhu oblasti Strme vrsky (velky rozvoj vystavby v poslednom obdobi - bez zabezpecenia adekvatnej MHD)
- Spaja Zahorsku Bystricu s Devinskou Novou Vsou - po otvoreni Borov by mala konecnu prave tam (je mozne predpokladat dopyt po doprave zo Zahorskej), dovtedy by mala konecnu na Stefana Kralika (nakupne moznosti - Lidl a Tesco) a prestup na MHD.
Prestavky by boli riesene tak, ze dany spoj by siel len po zastavku "Testovacia draha", odtial na Jana Jonasa - VW (prestup na ine linky) a dalej naprazdno na Opletalovu. Alternativne je mozne dohodnut sa s Tescom na vyuzivani ich objektu. Po otvoreni Borov by bola socka tam.
Vodicak som si robil minuly rok na jar a vo vyhlaske je pisane ze chodec pred elektrickou prednost nema. Dokonca si pametam ze na teste som mal tuto otazku. Dal som si tu namahu a vyhladal som ju. Aj ked tato konkretne sa vztahuje na prechod pre cyklistov, pre chodcov sa mi hladat nechcelo, kazdopadne podstata je ta ista.
Jej cele znenie je:
Ak vodič zníži rýchlosť jazdy alebo ak zastaví vozidlo pred priechodom pre cyklistov, aby umožnil prejsť cez cestu cyklistom, vodiči ostatných vozidiel idúcich rovnakým smerom sú:
A, povinní podstatne zvýšiť rýchlosť jazdy,
B, takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo, len ak sú cyklisti mladší ako 12 rokov,
C, takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča električky.
810zssk