Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #160456:
?
Re #160459 Marek1978: a nebol to ten ešte pred ním?
Re #160460 no.ev.di.: a najlepšie na Joj-ke, aby kydali na JeTi-ho nie? ? myslím, že pre príslušného redaktora by to v tej tv bol posledný príspevok 😉
Re #160463 Z: tuším zaplátali aj tie pri výjazde z Ovsišťa na Dolnozemskú (98smer Pe), tak v tom pripájacom pruhu ?
Re #160466 Valec: ale vezmi si to tak, že tu sa už toľko vecí stavalo/búralo bez povolenia, že na tom jednom papieri to PKO už nestojí.
Podľa mňa môže byť aj taká konšpiratívna verzia, že JeTi (henbury) má problém s financiami (splácanie úverov, neposkytnutie úveru od banky na stavbu a pod.), a tak by sa možno aj chcel elegantne zbaviť pozemku+pko a vyryžovať na tom - nepamätáš si ako ho tuším vlani či predvlani ponúkali mestu na spätné odkúpenie, samozrejme pôvodná cena + "niečo navyše"... o verzii s financiami by mohol svedčiť aj prípad z KV, kde koľko trvalo JeTimu, aby zaplatil za lodenicové pozemky...
Reply on: MatejBA #160464:
Ale to pôvodné povolenie platilo pre mesto, takže investor nič búrať nemohol.

Na Šancovej tiež len špekulujú, keďže povolenie vždy bolo len na 8 poschodí, všetko vyššie chceli dosiahnuť len zmenou.
Reply on: MatejBA #160464:
Ja im doprajem, nech tie milióny vysúdia. Pravidlá sa nemajú meniť počas hry.
Reply on: no.ev.di. #160460:
to PKO uz je zbytocne spolitizovane ... developer to mohol uz davno zburat, mal aj pravoplatne povolenie (Este to stare, povodne) a az potom sa aktivisti spametali, urobili bububu a Durkovsky "ustupil" ... len je otazka, preco to uz nezbural, ked mohol ? Asi chce vysudit nejake miliony ako majitel budovy na Sancovej ( http://bratislava.sme.sk/c/5740776/za-sporny-mrakodrap-ziada-investor-odskodne.html ) ?
Veľmi veľmi veľká a srdečná vďaka za všetky pľacky asfaltu, ktoré koncom minulého týždňa a v sobotu pribudli na trati a zastávkach linky 95. ? ? ? Opravené sú najpoškodenejšie zastávky ako Topoľčianska v smere Vyšehradská, oba smery zastávky Strečnianska, zastávky Šintavská aj cesta Šintavská-Topoľčianska. V sobotu dopoludnia zaliali aj hlboký výtlk a vlnu na zastávke Hrobákova smer Vyšehradská. Ešte raz srdečná vďaka za všetky opravy - a vopred aj za tie, ktoré budú nasledovať. ? ? ?
Reply on: Marek1978 #160459:
Mozno meskal.
Reply on: kecho #160455:
Oni sa neohradili proti rezidencnemu parkovaniu, ale proti tomu, ze do danej zony nebudu moct vojst s autom a teda sa do garaze nedostanu 😉
Inak nebolo ešte v TV novinách nič o autobusoch SOR? Tak ma napadlo, že v súvislosti s tým ako Ďurkovský dostáva na držku vďaka PKO, tak by zožal ďalšie chvíle slávy aj za toto, lebo určite v tom má prsty on a J&T. Je zaujímavé, že J&T figuruje aj v SORe a aj v Henbury developement. ?
Kedze sa tu bavite o skorsich odchodoch, tak ja Vam dnes pridam nemenovany voz na nemenovanej linke odchod o 5 minut skor. A to nemohol s konecnej nabrat, cize musel ist aj s konecnej aspon na +3. To je na riadny postih.
Reply on: slavius #160437:
keďže som tam chodil do školy a 4 roky som tadiaľ prechádzal z/ku L94 smerom k SGeŠ, tak som takéto situácie zažíval občas, že som šiel po prechode a vnímal som električku prichádzajúcu od Floriánskeho nám., električku od Vazovovej (2,8 alebo 9) som si nevšimol a tá sa vynorila potom spoza tej od Floriánskeho. S vodičmi električiek to tam ale nebolo také čierne ako píše autor článku, neraz zastavili ľuďom (najmä teda žiakom) prechádzajúcim cez prechod a preukázali viac ľudskosti než šoféri IAD, ktorí nemali problémy ísť cez zastávku Vazovova (3,5,7,11 a 17) napriek tomu, že vystupovali z nej ľudia. Takže by som skôr poukazoval na aroganciu vodičov IAD v týchto prípadoch, ktorá je nebezpečnejšia, nakoľko električky sa v týchto miestach pohybujú rýchlosťou 15-25km/h a sú schopné zabrzdiť skôr ako nejaký debilek čo tam ide 50-kou a ignoruje ako ľudí na prechode, tak aj tých čo vystupujú z električky. V tomto by som vyslovil pochvalu vodičom liniek 31,39,59 a 94, ktorí väčšinou ľudí púšťali aj keď som to ozaj nečakal, že by zastavili kvôli nim rozbehnuté vozidlo ?
Reply on: 810zssk #160430:
ibaže čo potiahneš k Vojenskej nemocnici, tak aby mohli cestujúci z Hodžka na Kramáre ísť na 1 prestup? Maximálne L93, potom sa to týka liniek 61 a 74, ibaže tie premávajú po Šancovej. Teoreticky by L212 a 204 mohli ostať bez zmeny, L209 by sa zrušila a L201 by so svojou kapacitou mohla striedavo premávať k NOÚ a NÚSCH, ibaže potom by mohli kľudne zrušiť aj L206, alebo by na L212 premávali výhradne sóla.
Reply on: kecho #160455:
v obratisku su dve stopy, pricom 204 stoji v lavom pruhu (nestoji v zastavke tak ako 207)
Reply on: no.ev.di. #160369:
nielen k tebe, ale všeobecná otázka - prečo by sa 93 nemohla točiť už na Zochovej? prečo ju naťahovať stále viac a viac? alebo čo keby sa medzi SAV a Zochovou točila po ceste L34?
neviem, prečo zlučovať 34+84, keď už jedna linka to spojenie robí - aby aj 84 v prípade problémov naberala meškanie?

Re #160362 Petto: a v zime sa zase nedá robiť a k tomu nezabudni prirátať "faktor kríza" a najmä neprehliadnuteľný "faktor IPR" 😉

Re #160395 Jezo: prečo ma vždy obhádzajú mrákoty, keď niekde vidím napísané spojenie "špeciálny" projekt dopravy?
ad rezidenčné parkovanie - "Nespokojnosť ... prejavili ľudia... ktorí v území vlastnia garáže," nerozumiem, veď keď vlastní garáž, tak predsa má kde parkovať, či nie?

Re #160411 zakaznik: len aby si nebol prekvapený, že to dopadne klasicky slovensky - ohradí sa všetko a stavať sa nebude;)

Re #160454 ivanbuto: prosím ťa, nevieš mi pls. náhodou vysvetliť zmysel konečnej L204 Valašská - prečo nemá konečnú na tej istej zastávke ako 207/nočák, keď je to "za rohom"? kvôli dojazdom do vozovne?
Reply on: AAA #160451:
Aby som to zobral z druhej strany, dám Ti príklad: Pri jazde z Rádiovej na Valašskú prídeš na Hýrošovu, t.j. posledná zastávka pred konečnou, navyše v jazdnom pruhu, na znamenie, a vzdialená od konečnej zopár desiatok metrov, na +1, prípadne +2. Budeš tam čakať? ? Resp. ty ako cestujúci by si to ocenil, keby tam vodič čakal?
Reply on: N/A #160447:
Nemusel by si tu všeobecne tárať, pokiaľ máš pripomienky ku niektorej konkrétnej linke, ktorú nevieš vyjazdiť, dá sa to predsa aj konštruktívne spísať a poslať podnet.

Ja môžem hovoriť za trolejbusy - všetky linky sú vyjazditeľné, a pri rozložení chronometráží bol braný do úvahy aj pohľad z terénu (nehovorím, že sú ideálne, v zásade sú OK).

Odísť z konečnej skôr ma ešte nikdy nenapadlo. Iná vec je náskok na trati, ktorý sa dá na viacerých linkách pomerne ľahko chytiť.
Reply on: N/A #160447:
Ty si teda poriadny truhlík !!!
Reply on: N/A #160445:
Je to aj porušenie vyhlášky, keďže doprava na trolejbusovej dráhe je organizovaná podľa CP, ktorý zjavne dodržaný nebol.
Reply on: slavius #160437:
Pokiaľ je električková trať s vyznačeným priechodom, tak sa na jeho použitie vzťahuje zákon o cestnej premávke a jeho vyhláška.
Reply on: N/A #160446:
1. A čo Ti tých 59 s. pomôže v tých prípadoch, keď sa to nedá stíhať (ale určite to nie je väčšina)? 2. Keby sa tá chronometráž predĺžila, tak by si si určite vymyslel nejaký jurajkovský argument preto, prečo musíš jazdiť s náskokom.
Reply on: N/A #160444:
...alebo by mohol voz trafiť meteorit, keby si na takej zastávke zastavil.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.