Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #160376:

1. L84 som navrhol spojiť s L34, t.j. L84 ide po Pražskej a pokračuje do Dúbravky v trase L34.
2. Čo sa týka tých Kramárov, tak tam som navrhol celkom často jazdiacu L206, na ktorú sa bude dať v pohode prestúpiť, príp. na Sokolskej sú k dispozícií aj ďalšie linky.
3. Neviem prečo na L53 je cez víkend lepší interval ako cez prac. dni v sedle, ale tak časom treba poskytnúť aj lepšie intervaly nie a 30min cez víkendy na L32 je predsa len slabota a to musí priznať každý nech je sebeviac proti preferovaniu KV v riešení MHD.
4. spojenie na Rajskú je zachované - prestup z L202/201 na L208 alebo 212 podľa návrhu
5. nákladné vlaky z VW premávajú cez Hl.st. a určite by bola blbosť ich ťahať cez Senicu, avšak by bolo dobré minimalizovať prejazd nákladných vlakov stanicou ak si to bude situácia vyžadovať. T.j.. čo pôjde z Břeclavi a nebude adresované do BA, tak by mohlo radšej cez Senicu ísť.
Reply on: AAA #160370:
Prejazdna samozrejme bude, len ide o to co tam bude stat. To co dnes nemaju sancu zvladnut v tom provizornom rieseni. Relaciu Praha - Budapest by som riesil zastavovanim na Vinohradoch a mozno aj v Lamaci.
Reply on: no.ev.di. #160369:
Odbocka zo Sancovej na Stefanikovu neexistuje a nikto ju nebude stavat, lebo pocas reko bude zrejme musiet ist zas dole.
Reply on: Mike #160372:
pardon, L13 tam nemala byť.To je teda dobrá pakovina, keď nemôžem vytvoriť linku iba preto, že tam nie je sociálka. Tak ale dalo by sa to opraviť.
L205 : Trnávka - Jégeho - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť
L212 : Zimný štadión - Švätoplukova - AS - Rajská a späť, myslím, že na Rajskej minimálne WC je a je tam aj kde si kúpiť piť
L32 a 53 som spojil kvôli rovnakému intervalu, resp. aspoň podobnému v časti dňa. To čo sa ušetrí na L74 tak sa využije na jazdu L32+53 po Šancovej.

Ostatné linky sú OK?
Čo sa týka tých električiek tam tam je interval 8/8/8//15.
Reply on: no.ev.di. #160374:
A nákladné vlaky z/do VW nepremávajú cez hlavnú stanicu? Neviem, len sa pýtam.
Reply on: Technopol #160348:
Lenže ak spojíš 201 a 202 do protismerného okruhu zrušíš spojenie na Rajskú.
Reply on: no.ev.di. #160369:
Ten rozsah zmien mi príde trochu prehnaný. Napr. tvoja 210 k VN a 212 na Šulekovu a spojenie Nemocnica Kramáre - CMO odstrelíš, aj keď sa ho výluka vôbec nedotýka.
Na 32/53: skracuješ interval v sedle na 53 a cez víkend na 32, čo znamená vozidlá a výkony navyše,
Ako chceš nacpať 84, 2x184, 61 a 93 do toho buspruhu pred zastávku Hroboňova naraz?
Reply on: AAA #160370:
nákladné vlaky, ktoré nepriberajú ďalšiu záťaž v staniciach na trati 110 môžu ísť kľudne po trati 116 Kúty - Trnava, a medzi BA-TT pochybujem, že nejaké vagóny vyprodukuje nejaká vlečka. Na trať 110 sa môžu dostať potom od Trnavy cez Sereď a prídu do Galanty. Môžu jazdiť samozrejme vyložene Mn vlaky BA - TT a BA - GA, ktoré budú voziť vagóny do TT a GA aby sa zaradili do príslušných vlakov.
Reply on: no.ev.di. #160369:
výluku Predstaničné Nám. myslíš akože pre električky úplnú? keď máš 13 s K2S bez zmeny.... ešte keby si dal 2xT3 zadkami k sebe.. tak to môže chodiť po Žilinskú ako obojsmerná súprava?
tbusy: Tvoja 212 Zimák - šulekovanemá nikde sociálky
busy: 32 a 53 ako jedna linka je megakravina...
Ešte mi vypadla L41 : Šafranová - Drotárska cesta - Hroboňova - Pražská - Štefánikova - Palisády - Šulekova a späť (15/30/15//30), tento návrh je ako alternatíva k ostatným, takže uznávam aj nápad s vedením linky na Kollárovo nám., môj návrh na L41 vznikol za účelom možnosti priamej prepravy na Palisády aj zo smeru SAV
Reply on: 810zssk #160347:
Odkiaľ máš, že tam bude stáť len vlak do Kútov? Podľa mňa tam budú stáť aj vlaky Praha - BA - NZ Budapešť, keďže inak trasované byť nemôžu, ak nerátam odklon Břeclav - Wien - Bruck - Kitsee - Petržalka. A stanica bude musieť ostať prejazdná aj pre nákladné vlaky.
Prispejem aj ja svojím návrhom k organizácií MHD počas plánovanej výluky na Predstaničnom námestí.
Električky :
2 : ŽST NOVÉ MESTO - Vazovova - Obchodná - Nám.SNP - NÁM.Ľ.ŠTÚRA a späť (K2)
3 : RAČA - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - RUŽINOV a späť (2xT)
4 : KARLOVA VES - tunel - Špitálska - ZLATÉ PIESKY a späť (2xT)
7 : ako dnes L17, premávka 6:30-8:30, 14:00-18:30 (K2)
9 : predĺžená z Karlovky do DÚBRAVKY (2xT)
11 : bez zmeny (2xT)
12 : bez zmeny (2xT)
13 : bez zmeny (K2)

Trolejbusy :
L201 : ... Gagarinova - Miletičova - Šancova - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS - Prievozská - Gagarinova - ...
L202 : opíše okruh v meste opačne ako L201, tým pádom budú na trase Hodžovo nám. - AS zaistené kĺbové trolejbusy, je však potreba vybudovania odbočky Šancova - Štefánikova a opačne pri SAV
L203,204 a 205 : bez zmien
L206 : (6/8/8//12) NOÚ/NÚSCH - Kramáre - Štefánikova - Kollárovo nám. - AS a späť, kĺbové trolejbusy aspoň každý druhý spoj, ak ostanú po rozdelení na L201 a 202
L207 : bez zmeny
L208 : všetky poradia sólo, odklonená zo Šulekovej na Rajskú
L209 : zrušená
L210 : ... Šancova - Pražská - Kramáre - Vojenská nemocnica a späť (10/12/12//15), sólo trolejbusy
L212 : Zimný štadión - Záhradnícka - Kollárovo nám. - Šulekova a späť (10/12/12//15), postačia sólo trolejbusy

Autobusy :
spojiť L34 a 84 = uvoľní sa miesto v obratisku Prokopa Veľkého
L32 : predĺžiť po Šancovej až k Trnavskému mýtu a spojiť s L53 s i=12/20/15//20
L61 : odklon na Prokopa Veľkého
L74 : od na Trnavskom mýte pri ceste do mesta zastaví ako L31 v smere na SU a bude pokračovať k zast. Povraznícka odkiaľ odbočí na Vazovu a pôjde ďalej ako L31 a 39 na Trnavské mýto a odtiaľ bude pokračovať do Vlčieho hrdla.
L93 : odkloniť na Prokopa Veľkého, tu by mali vozidlá pár min prestávky

MHD k ŽST Nové Mesto sa mi riešiť momentálne nechce lebo ani neviem koľko vlakov bude kde končiť a koľko vozidiel bude k dispozícií na zmeny v doprave, navyše už čas pokročil a mne sa chce ?

P.S.: NAD za električky na Štefanovičovej je nemožná akonáhle sa začne budovať vjazd do tunela, v ktorom pôjde električka pod Predstaničné nám., nakoľko bude Štefanovičova v úseku Žilinská - Šancova neprejazdná, takže s NAD nech si hlavu nikto neláme.
Reply on: 810zssk #160367:
Aj to a zároveň mi nenapadá miesto, kde tú linku rozumne točiť okrem Kollárka, no ťahať tam ďalšiu linku sa mi veľmi nechce.
Reply on: AAA #160365:
Moze byt, akurat nerozumiem opodstatneniu 32 na Jelacicovu. Akoze nahrada za 74?
Reply on: AAA #160365:
Pardon, že to tu pridalo trikrát, ale mi to nejak zblblo.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predĺžená cez Šancovu na Jelačičovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špičky

Nočné spoje:
Všetky spoje zo západnej časti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovičovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ďalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné nočné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Nočné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaè;ièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Dám aj svoj návrh:
L 3, 8, 13 zrušené
L 2: Zlaté Piesky - Trnavské mýto - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
L 6: ŽST Nové Mesto - Vazovova - Obchodná - Kamenné nám. - ŽST Nové Mesto (premáva len od 5:00 do 21:00)
L 11 a 14: zhustený interval (6 min. týždeò, 10 min. víkend)

L 201: zokruhovanie cez mesto, ak sa vybuduje stopa Šancova - Štefánikova, alebo k NOÚ.
L 209 (ak bude 201 premávať k NOÚ), 210, 211: zrušené

L 21: zastavuje v úseku AS MN - SAV na každej zastávke (náhrada L 210)
L 32: predåžená cez Šancovu na Jelaèièovu
L 41: zo Sokolskej by premávala na Kollárovo nám.239,239,267,33,,335
L 49: obnovená v pôvodnej trase (náhrada L 211)
L 61: polokružná trasa: Letisko - Raèianske mýto (obrat bez cestujúcich cez Vazovovu. Voz by za zastávkou Raèianske mýto na Mýtnej mal vyrovnávací èas 10 minút)
L 74: ŽST Nové Mesto, Trnavská, Bajkalská, VH
L 93: na Vazovovu ako 94
L 96: zachádzka k ŽST Nové Mesto mimo špièky

Noèné spoje:
Všetky spoje zo západnej èasti mesta N 80 a N95 na Kollárovo nám..
N 93 a N 61 by premávali po zastávku SAV a následne by sa toèila cez Štefanovièovu, Nám. slobody späť na Zochovu, resp. Kollárovo nám. a ïalej po pôvodných trasách.
Všetky ostatné noèné autobusové spoje by premávali na Hodžovo nám.. Noèné trolejbusy bez zmeny.
Reply on: Ruslan #160361:
Na jesen zacne vela prsat, fukat a zase mame zimu 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.