Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #160140:
jeden z vozov je hotový a do druhého treba namontovať elektrovýzbroj ktorá sa nenachádza v DPB lebo došli lóve. ? ? ?
Reply on: Valec #160115:
nijaky, lebo je za dobre s figelom, ktory ho prepasiroval na kandidatku .. mafiozo durkovsky dopadne ako bielik, pred dalsimi volbami je zase na supiske KDH ..
Reply on: luky1 #160134:
a
Re #160135 dopravak123:

Máte zaujímavé predstavy o oprave výtlkov. Výtlky Magistrát odstraňuje aj počas zimy (pokiaľ nemrzne a nesneží) a odstraňuje ich na cestách kde jazdia linky MHD, ostatné cesty sú druhoradé a odkladajú sa na neskôr resp. na jar nakoľko oprava výtlkov počas teploty okolo 10°C - 15°C je omnoho menej finančne náročná. A to, že nie sú opravené výtlky je to tým, že ich treba nahlásiť a nie len nadávať. Množstvo ľudí si jednoducho problémy nevšíma resp. ich nerieši ale len na ne nadáva. Kebyže radšej každý daný problém rieši je ich omnoho menej. Ja napr. nahlasujem pravidelne výtlky tam kde bývam a do niekoľkých dni od nahlásenia ich prídu opraviť ak je dobré počasie. Naposledy minuli týždeň boli zaplátavať výtlky, ktoré som ohlásil. Nechodí traktor s asfaltom, ale stará Liazka, ktorá ma v nádrži špeciálne upravený asfalt na zaplátanie dier a za ním ide rakúska dodávka, v ktorej je vibračná doska a robotníci a dané výtlky zhutňujú. ? Aj na zaplátanie hlbokých výtlkov sa používa len asfalt a nie betón... A kde nahlásiť dané výtlky? Napr. na call centre 17 100, och@bratislava.sk - Oddelenie cestného hospodástva (odpoveď príde ako kedy) resp. faxom na +421 2 593 567 85 (len niekedy mi toto faxové číslo nejde). Z pohľadu najlepšej opravy výtlkov je asi tá, ktorá sa vykonáva strojom Silkot 70-80 nakoľko sa nahreje aj okolie výtlku a tým sa "zlepia" aj praskliny okolo a je teda menšia pravdepodobnosť budúceho výskytu výtlku avšak v Bratislave sa takto cesty neopravujú. Video napr. na daný stroj: http://www.siltek.cz/krok-za-krokem
Toto by niektorych mohlo zaujimat - odpoved z ODP na otazky ohladne elektrickovej trate Bory:

Dobrý deň,

Dňa 25.1.2011 bol na Oddelenie dopravného plánovania Magistrátu hl. m. SR Bratislavy pridelený Váš email, prostredníctvom ktorého máte záujem o informáciu, či sa naďalej uvažuje s výstavbou električkovej trate (predĺženie z konečnej v Dúbravke – Pri Kríži) do priestoru Lamačskej brány – Bory a v akom časovom horizonte.

K Vašej otázke uvádzame, že na Oddelenie dopravného plánovania bola predložená technická štúdia Predĺženie Saratovskej, výstavba električkovej trate Dúbravka – Devínska Nová Ves (železničná stanica) – I. etapa (spracovateľ Dopravoprojekt, jún 2010), ku ktorej sa vyjadrilo stanoviskom dňa 15.11.2010. Predložená technická štúdia prehlbuje, spodrobňuje a preveruje technické možnosti riešenia predĺženia
Saratovskej ulice na základe posledných aktuálnych podkladov, a to spracovanej Urbanistickej štúdie zóny Lamačská brána (Aurex, január 2009), technickej štúdie Kolektorové riešenie diaľnice D2 v km 52,50 – 56,60 (spracovateľ Dopravoprojekt, a.s. Bratislava, december 2009) a dokumentácie pre územné rozhodnutie Lamačská brána, Príprava územia Devínska Nová Ves, Lamač – I. etapa (Coprojekt, august 2009).
Uvedená technická štúdia taktiež preveruje možnosti etapizácie výstavby (navrhnutá 0. až 3. etapa) vzhľadom k vývojovým fázam územia Bory – Lamačská brána, pričom predĺženie električkovej trate od obratiska „Pri Kríži“ do územia Bory je plánované v 2. etape, s predpokladaným uvedením do prevádzky v r. 2020.

S pozdravom

Ing. Ľudmila Uličná
Oddelenie dopravného plánovania
Reply on: Ruslan #160151:
Smutne, ze na to potrebuju MS, ale tak aspon to bude...

Na podobnu temu: http://spravy.pravda.sk/majstrovstva-sa-blizia-bratislava-a-kosice-riesia-najma-dopravu-p82-/sk_domace.asp?c=A110124_092243_sk_domace_p09

Ako nic v zlom, ale dopracovat projekt riesenia dopravy na takyto event mesiac a pol - dva mesiace vopred mi pride dost nevhodne..
Reply on: Petto #160148:
Myslim, ze teraz si sam sebe na svoju blbu poznamku aj odpovedal. Zatraktivnenim som myslel skor dlhodobejsie riesenia typu skratenie intervalov na niektorych linkach, kvalitne pripravena preferencia, nove nizkopodlazne vozidla ci oprava trati (napr. urcite medzi zastavkami STU a Zilinska) a pod.
Reply on: Petto #160148:
on možno chcel, aby v každej eline vyhrávala žobrácka kapela ako tuším vlani či predvlani 😉 samozrejme, cestujúca bez lístkov...
Reply on: 810zssk #160147:
Ved jasne ze ano, mozes zatraktivnit interval ( na co som narazal ), preferenciu ( hoc to radsej nie-vieme ako vzdy dopadlo ) alebo vozidla ( nakupom novych elin - no nie su "love" )
Reply on: Petto #160145:
Vies co znamena slovo zatraktivnit?
Reply on: Petto #160145:
Aj to len v Krasnanoch , a ked je kalamita od 21tej , ma DPB volat "konciacich "soferov aby este urobili jedno dve kola ??? To mi pride nonsens
Reply on: google #160144:
A cim ich ma zatraktivnit ? ? V spicke jazdi maximum vozov
http://bratislava.sme.sk/c/5738163/dopravny-podnik-odporuca-bratislavcanom-na-prepravu-elektricky.html

Pekne odporucanie, keby vsak aj realne nejakym sposobom tie elektricky zatraktivnili. Hovorit do vetra vie predsa kazdy.
Reply on: kecho #160142:
to je tak nahnuté, že podľa mňa keby sa autobus ešte naklonil, tak tí ľudia sa vysypú von a nástupná hrana autobusu by bola pod hranou chodníka, čo by bola fakt rarita alebo iba ak tak jav á la Albania ?
Reply on: dopravak123 #160139:
máš pravdu, pred pár rokmi mi z dpb odpísali, že zastávka "budí dojem dočasnej", ale je to problém mesta a nie dpb...
btw. bol by taký veľký problém zlúčiť zastávky Hálova a Jungmannova? takisto by bolo možno vhodné uvažovať o zrušení Vavilovovej, veď hneď za semaformi je Farského...
Re #160137 no.ev.di.: to na Duláku je predsa kneeling verzia BA, nie? 😉 no a k jungmannke (smer Pe), sú tam dva krásne výtlky; to už viem, že bude "buch" a zastavíme, rozbehneme sa a potom ešte jeden "buch" - toť sa dosť často podarí chytiť výtlk pri označíku...
Reply on: MatejBA #160062:
chýbajú mu tam aj zbytočné 82 a 180 😉
V akom stave je GO 7795-6 ???
Reply on: no.ev.di. #160137:
Tie panely ako nástupište sú špecifická vec, je to pozostatok dočasného provizória na "jeden furt" (jednotka dočasnosti). Možno (neviem), že to ani nie je vecou DPB, ale mestskej časti.
Stav zastávkových ník, resp. zastavovacích priestorov zastávok nerieši DPB, ale správca komunikácií (viď jeden z predchádzajúcich príspevkov). DPB permanentne opravy žiada, ale z finančných dôvodov sa na meste odkladajú.
Čo sa týka prístreškov, lavičiek, to je nadštandardná výbava zastávky, ostáva to už dlhé roky v kompetencii mesta a mestských častí, pokiaľ na to majú peniaze. Štandardnou výbavou zastávky je stĺpik s označníkom, názvom zastávky, číslami liniek, ktoré tam zastavujú a cestovné poriadky (prípadne info oznamy, ak je ich kde nalepiť, umiestniť). Aj kýbel na smeti je nadštandardný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.