Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #160170:
"tá trať je už v katastrofálnom, v havarijnom stave"
Ako potom nazvat to, co je v Dnepropetrovsku (1:07 - 1:14) ?
http://www.youtube.com/watch?v=A1OOg8Brkbc
Reply on: no.ev.di. #160168:
Nech už nečakajú na nič, lebo tá trať je už v katastrofálnom, v havarijnom stave. Prestavba Hl.stanice ale dúfam, že už čoskoro. ?
Reply on: MatejBA #160167:
Ja viem len jedno autor vymazal a toto som nasiel az dnes
Reply on: 810zssk #160164:
ak nie, tak keď DPB plánuje aj rekonštruovať trať na Štefanovičovej, tak obratisko pod Predstaničným námestím nemôžu aj tak začať skôr budovať, čiže bude vyzerať veľmi divne, ak DPB odstaví danú trať a bude sa čakať na rekonštrukciu stanice alebo ak bude daná trať hotová aj s časťou podzemného úseku, ibaže ju nebude možné prevádzkovať lebo nebude k dispozícií funkčné obratisko...
Reply on: TEDOM-1103 #160162:
a kde si bol minimalne 4 roky? ?
Reply on: Viliam22 #160159:
inak je zaujímavé, že jak si tak súverénne dovolí výrobca už vyrobiť vozidlo s BA poťahmi, aj rovno s označovačmi lístkov... dúfam, že radu 12BN tu nechce DPB prevádzkovať ? inak na fotkách aj vo videe je krásne vidno, ako sa časti SORu vyslovene polámu a pokrčia jak kartónová krabica ? byť to vlak čo by nabralo SOR, tak ten vlak ním prejde jak nôž maslom.
Reply on: no.ev.di. #160163:
To fakt veris, ze tu stanicu tento rok zacnu stavat? Lebo ja uverim az ked uvidim.
Reply on: Ruslan #160151:
Mňa by zaujímalo, že kto na tom trhne tržbu a ako v skutočnosti to upratovanie a vynovený priestor bude vyzerať a aj to, že za aké prachy to bude riešenie na aký dlhý čas, veď ešte tento rok by sa mala začať Hl.st. rekonštruovať komplet a prerábať, či len Štefanovičova sa uzavrie a začne sa budovať od Žilinskej podpovrchovo aby bola pripravená na začatie výstavby nového Predstaničného námestia?
😃 http://www.youtube.com/watch?v=b_9WQDipgKQ&feature=related
Je to parodia na pesničku Spomal máš privysokú rýchlosť. A hrá sa v Sorke na Dlhých dieloch

Klip je o tom ako sa zamiluje čierna pasažierka (Polnišová) do revízora s historickou uniformou (do Dangla)
Dnes pojde v Krimi novinach na JOJke havária autobusov. Podla ukážok je 1 z nich je nejaká hrbatá sorka s potahmi Bratislava
Reply on: google #160152:
Prídi pracovať do DPB na investičný úsek, aby mali ostatní chlapci z imhd na koho nadávať, že to DPB nevie zariadiť.
Zaujímavosť - účastníkom nehody bol SOR BN12, ten akože "testovacie vozidlo" so sedačkami s BA poťahom:

http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/krimi-a-nehody/nehoda-pri-senici-zrazili-sa-dva-autobusy-a-auto-pat-zranenych.html
Reply on: Petto #160140:
jeden z vozov je hotový a do druhého treba namontovať elektrovýzbroj ktorá sa nenachádza v DPB lebo došli lóve. ? ? ?
Reply on: Valec #160115:
nijaky, lebo je za dobre s figelom, ktory ho prepasiroval na kandidatku .. mafiozo durkovsky dopadne ako bielik, pred dalsimi volbami je zase na supiske KDH ..
Reply on: luky1 #160134:
a
Re #160135 dopravak123:

Máte zaujímavé predstavy o oprave výtlkov. Výtlky Magistrát odstraňuje aj počas zimy (pokiaľ nemrzne a nesneží) a odstraňuje ich na cestách kde jazdia linky MHD, ostatné cesty sú druhoradé a odkladajú sa na neskôr resp. na jar nakoľko oprava výtlkov počas teploty okolo 10°C - 15°C je omnoho menej finančne náročná. A to, že nie sú opravené výtlky je to tým, že ich treba nahlásiť a nie len nadávať. Množstvo ľudí si jednoducho problémy nevšíma resp. ich nerieši ale len na ne nadáva. Kebyže radšej každý daný problém rieši je ich omnoho menej. Ja napr. nahlasujem pravidelne výtlky tam kde bývam a do niekoľkých dni od nahlásenia ich prídu opraviť ak je dobré počasie. Naposledy minuli týždeň boli zaplátavať výtlky, ktoré som ohlásil. Nechodí traktor s asfaltom, ale stará Liazka, ktorá ma v nádrži špeciálne upravený asfalt na zaplátanie dier a za ním ide rakúska dodávka, v ktorej je vibračná doska a robotníci a dané výtlky zhutňujú. ? Aj na zaplátanie hlbokých výtlkov sa používa len asfalt a nie betón... A kde nahlásiť dané výtlky? Napr. na call centre 17 100, och@bratislava.sk - Oddelenie cestného hospodástva (odpoveď príde ako kedy) resp. faxom na +421 2 593 567 85 (len niekedy mi toto faxové číslo nejde). Z pohľadu najlepšej opravy výtlkov je asi tá, ktorá sa vykonáva strojom Silkot 70-80 nakoľko sa nahreje aj okolie výtlku a tým sa "zlepia" aj praskliny okolo a je teda menšia pravdepodobnosť budúceho výskytu výtlku avšak v Bratislave sa takto cesty neopravujú. Video napr. na daný stroj: http://www.siltek.cz/krok-za-krokem
Toto by niektorych mohlo zaujimat - odpoved z ODP na otazky ohladne elektrickovej trate Bory:

Dobrý deň,

Dňa 25.1.2011 bol na Oddelenie dopravného plánovania Magistrátu hl. m. SR Bratislavy pridelený Váš email, prostredníctvom ktorého máte záujem o informáciu, či sa naďalej uvažuje s výstavbou električkovej trate (predĺženie z konečnej v Dúbravke – Pri Kríži) do priestoru Lamačskej brány – Bory a v akom časovom horizonte.

K Vašej otázke uvádzame, že na Oddelenie dopravného plánovania bola predložená technická štúdia Predĺženie Saratovskej, výstavba električkovej trate Dúbravka – Devínska Nová Ves (železničná stanica) – I. etapa (spracovateľ Dopravoprojekt, jún 2010), ku ktorej sa vyjadrilo stanoviskom dňa 15.11.2010. Predložená technická štúdia prehlbuje, spodrobňuje a preveruje technické možnosti riešenia predĺženia
Saratovskej ulice na základe posledných aktuálnych podkladov, a to spracovanej Urbanistickej štúdie zóny Lamačská brána (Aurex, január 2009), technickej štúdie Kolektorové riešenie diaľnice D2 v km 52,50 – 56,60 (spracovateľ Dopravoprojekt, a.s. Bratislava, december 2009) a dokumentácie pre územné rozhodnutie Lamačská brána, Príprava územia Devínska Nová Ves, Lamač – I. etapa (Coprojekt, august 2009).
Uvedená technická štúdia taktiež preveruje možnosti etapizácie výstavby (navrhnutá 0. až 3. etapa) vzhľadom k vývojovým fázam územia Bory – Lamačská brána, pričom predĺženie električkovej trate od obratiska „Pri Kríži“ do územia Bory je plánované v 2. etape, s predpokladaným uvedením do prevádzky v r. 2020.

S pozdravom

Ing. Ľudmila Uličná
Oddelenie dopravného plánovania
Reply on: Ruslan #160151:
Smutne, ze na to potrebuju MS, ale tak aspon to bude...

Na podobnu temu: http://spravy.pravda.sk/majstrovstva-sa-blizia-bratislava-a-kosice-riesia-najma-dopravu-p82-/sk_domace.asp?c=A110124_092243_sk_domace_p09

Ako nic v zlom, ale dopracovat projekt riesenia dopravy na takyto event mesiac a pol - dva mesiace vopred mi pride dost nevhodne..
Reply on: Petto #160148:
Myslim, ze teraz si sam sebe na svoju blbu poznamku aj odpovedal. Zatraktivnenim som myslel skor dlhodobejsie riesenia typu skratenie intervalov na niektorych linkach, kvalitne pripravena preferencia, nove nizkopodlazne vozidla ci oprava trati (napr. urcite medzi zastavkami STU a Zilinska) a pod.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.