už som uvažoval, že by bolo celkom fajn nosiť vo vrecku kameň (prípadne urobiť meší zásobník kamienkov niekde pri prístrešku) a prásknúť ho takým *bilom rovno do okna, keď už policajtom je to srdečne jedno ?
takýmto magorizmom DPB, zas bude mať Petržalská vozovňa deficit klbákov ? spočítajme si vyradené Ik435, naftové Karosy a prírastok sa takmer blíži nule ?
Vyraďovanie Ikarusov 435 vôbec nie je nevyhnutné! Naopak, je to veľmi zlý krok, plytvanie, kvôli ktorému bude na tom DPB o 2 - 3 roky (keď sa rozpadnú B 741 NGST) s článkovými autobusmi rovnako ako pred dodaním CapaCít a SORov NB 18. A pochybujem o tom, že dostanú peniaze na ďalšie nové autobusy, vtedy bude už totiž naozaj nevyhnutné investovať do nových elek3čiek a trolejbusov. Keby mal DPB rozum, poslal by Ikarusy 435 na GO. V Maďarsku vykonáva (minimálne) jedna firma GO s výmenou rámu na vysokej úrovni a pritom za slušnú sumu. Ako som spomínal aj vo vedľajšom fóre, v Budapešti nebol vyradený ešte ani jeden Ikarus 435 z celkového počtu 171 kusov a pritom tie vozidlá boli vyrobené už v rokoch 1994 - 1996.
"Do konca januára 2011 by prvý trolejbus (montovaný v Plzni) mal začať homologizačné jazdy v Bratislavy. Okrem technickej prehliadky má predpísaných 10 000 km jazdy so záťažou. Predpokladaný termín schválenia pre Slovenskú republiku je apríl - máj 2011"
a mozeme zacat homologizovat tykadlovy LOW-COST SOR NT12 ?
no.ev.di - sorry ak nezaspis vdaka mojmu prispevku ?
Dnes jeden blbec s Fabiou celkom odignoroval že ľudia vystupujú z 2-ky pred daňovým úradom na zastávke Vazovova. Ľudia odskakovali a on si za jazdy v pohode písal sms-ku za volantom.
Zrejme si to všimol aj vodič električky, lebo z nej vyskočil a s nadávkami sa snažil zastaviť to auto. Samozrejme že neúspešne...
Majo