príkladní blbci... neviem načo sa ľudí pýtajú na to, či si dakde želajú trolejbus alebo nie, keď sa jedná o tichšie a ekologickejšie riešenie. Táto tuposť ma vie nasrať teda ?
Projekty už sú dávno na svete aj sa viackrát menili, aj keď na nete to asi nie je. Ak si dobre pamätám výstupište a nástupište MHD by malo byť cca ako dnes... výstupište SL by malo byť tiež cca ako dnes akurát v podzemí...
jedna verzia bola aj viesť MHD (vrátane tbus) po Páričkovej a to by bolo nástupište ako je dnes to "parkovisko" a ako ústí Šagátová.. ale proti tomu boli obyvatelia 500 bytov...
už je aj známe ako by mali vyzerať priestory pre autobusy a nástupištia? Ma napadlo, či to majú riešené tak, že by MHD mala nástupište liniek tam kde aj prímestské linky, aby to nebolo moc separé a bol by ľahší prestup.
Hej ten celý priestor vlastní firma, ktorá práve kvôli prestavbe AS MN má aj približne polovicu akcií v Slovaklines a v rámci projektu "Twincity" (ktorý môže byť kľude hotový skôr ako hl. stanica) sa má kompletne prestavať aj ASMN a okolie.. Tú developerskú firmu veľmi dobre poznáš jej meno sa tu omieľa stále... ☺
Napadlo ma pri pohľade na 10rokov starú fotku nástupišťa linik MHD pri ASMN, či okrem projektu na reko predstaničného námestia je aj projekt na kompletne novú autobusovú stanicu a nové obratisko a+t-bus na ASMN? To čo tam je teraz vyzerá rok od roka iba horšie veru. ?
Bratislavský primátor Milan Ftáčnik bude v stredu 19. januára od 16:00 v priestoroch Primaciálneho paláca odpovedať na otázky občianskych aktivistov i Bratislavčanov.
serem na celý SOC či SER, či jak sa to volá, takému humusu ani na meno človek nepríde... už sa neviem inak dočkať kedy sa bude šrotovať prvá SORka. Dúfam, že tie vajčáky a hlavne hrbaté vajčáky budú čoskoro chcípať a dúfam, že ďalšie BNká 9.5 už DPB nekúpi. Keď sa to bude šrotovať a nebudú stíhať tak dajte vedieť s radosťou prídem vybúriť hormón na tom tak, že to ani výrobca nespozná jak sa do toho s chuťou pustím ?
už som uvažoval, že by bolo celkom fajn nosiť vo vrecku kameň (prípadne urobiť meší zásobník kamienkov niekde pri prístrešku) a prásknúť ho takým *bilom rovno do okna, keď už policajtom je to srdečne jedno ?
takýmto magorizmom DPB, zas bude mať Petržalská vozovňa deficit klbákov ? spočítajme si vyradené Ik435, naftové Karosy a prírastok sa takmer blíži nule ?
Vyraďovanie Ikarusov 435 vôbec nie je nevyhnutné! Naopak, je to veľmi zlý krok, plytvanie, kvôli ktorému bude na tom DPB o 2 - 3 roky (keď sa rozpadnú B 741 NGST) s článkovými autobusmi rovnako ako pred dodaním CapaCít a SORov NB 18. A pochybujem o tom, že dostanú peniaze na ďalšie nové autobusy, vtedy bude už totiž naozaj nevyhnutné investovať do nových elek3čiek a trolejbusov. Keby mal DPB rozum, poslal by Ikarusy 435 na GO. V Maďarsku vykonáva (minimálne) jedna firma GO s výmenou rámu na vysokej úrovni a pritom za slušnú sumu. Ako som spomínal aj vo vedľajšom fóre, v Budapešti nebol vyradený ešte ani jeden Ikarus 435 z celkového počtu 171 kusov a pritom tie vozidlá boli vyrobené už v rokoch 1994 - 1996.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo