Pracujem na navrhu pripojnych autobusov k RegioJetom - ak je tu niekto kto dane oblasti dobre pozna, chcel by sa na nom podielat alebo z ineho dovodu ma zaujem pripomienkovat ho este pred zverejnenim tu, budem rad ked sa mi ozve na e-mail.
Po vytvoreni finalneho projektu by mal byt zaslany na RegioJet, BSK a TSK.
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/docasna-neaktualizacia-vyhladavaca-dopravnych-spojeni/
Celkom by ma zaujimali tie prevadzkove dovody Sice ten vyhladavac nie je velmi pouzitelny (1. lebo cp.sk je ako taky pre MHD dost nevyhovujuci a krepy, 2. chybaju tam niektore prestupne body, napr. ked si date hladat ZST Vinohrady - Pezinok tak Vam to najde len vlaky a nie busy z Bratislava, Predmestie)
budiš, ale takt tam na rýchlikoch nie je asi to ani nie je v spektre záujmov ZSSK a ŽSR. Im stačí, že rýchliky BA-ZA-KE sú v takte a zvyšok ich netrápi, hlave aby si zvyšok Slovenska docestoval do BA v pohode, zvyšok si môže trhnúť ?
Nedávno sa tu veľa diskutovalo o kĺbových autobusoch a o problémoch s nimi. Keďsom bol v decembri v Japonsku, prekvapilo ma, že v žiadnom z miest ako je Fukuoka, Kumamoto, či Tokio som nevidel jeden jediný dlhý kĺbový autobus. Keďže všetky busy sú krátke, jazdí ich o to viac a v kratších intervaloch. Treba síce viac vodičov, ale v Japonsku všeobecne vládne prezamestnanosť.
Tie autobusy sú navyše vo všetkých mestách úplne rovnaké, akoby ich pre celé Japonsko vyrábal jediný výrobca. Neviem však aký - na vozidlách som nenašiel značku výrobcu a ani moji japonskí pritelia mi nevedeli povedať, kto ich vyrába.
Máš obraz o využití tých gemerských lokálok alebo tých osobákov Jesenské - Rožňava? Alebo si to navštívil v živote len prstom po mape a vagínuješ z princípu?
Ohľadom Čadca - Makov sa ruší len úsek Turzovka - Makov. Je tam síce veľa autobusov, ale chodí plné všetko, aj busy aj vlaky, koncepcia síce žiadna, ale zrušením vlakov by tam vznikol ešte väčší bordel. (Vo vlakoch počet cestujúcich okolo 200 ľudí).
Re #159586 no.ev.di.: Jesenské - Tornaľa už malo byť zrušené dávno, tam Os vlakmi nikto nechodí. Tam majú význam akurát rýchliky, keby chodili v 2h takte.
Inak ma pobavilo, ze chcu rusit "cast spojov" na trati BA-NM - BA-Pe.. to ku****ky usetria ked skratia cast z tych az 4 spojov (ktore jazdia len v PD) po BA-NM ?
ked uz vytrhavat z kontextu, tak potom "A zaujimave je, ze ked na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod (z toho co som sledoval)" ?
Re #159592 no.ev.di.: mozno, ze prave toto skrtanie je priprava na vstup dalsich sukromnych prepravcov ala RegioJet ?
možno sa dočkáme ale toho, že sa dopravy na týchto tratiach chytí nejaký dopravca, ktorý to dokáže za menej, rýchlejšie, modernejšie a hlavne s intervalmi. Inak ako to, že Regio Jet sľubuje interval na trati 131, keď ZSSK dostalo od ŽSR pridelené polohy vlakov tak, že tam interval nie je? To si je nádejný budúci dopravca taký istý, že mu ŽSR pridelí také polohy vlakov? Pokiaľ viem tak trať stále patrí pod ŽSR...
810zssk
Po vytvoreni finalneho projektu by mal byt zaslany na RegioJet, BSK a TSK.