Problem je aj v tom, ze tam je na niektorych busoch nadrbanych kopec tlacidiel na kope - dvere, zvukove znamenie, zachranna brzda... tak clovek nevie v podvedomi co stlacit, stlaci zvukove znamenie a vodic je nasraty.
Vysvetlite mi prosím niekto, ako je to s otváraním dverí na autobusoch MHD? Každý to má inak, jeden vodič otvára sám, druhý vyžaduje stláčanie tlačidla, tretí zasa vykrikuje prečo to cestujúci stláčajú. Neviem či sme my cestujúci blbí, alebo či je problém inde.
Dnes to bolo podobne, idem na zastávku, grafikon nikde. Čakám 25 minút, príde Irisbus, dvere neotvára. Na zastávke na znamenie dievčina stlačí Stop. Ide prednými dverami, vodič zastaví, ale zasa neotvára. Na ďalšej zastávke už pani stláča modré tlačidlo, vodič zasa neotvára, tak po chvíli mačkám červené, nech sa zobudí. Začne vykrikovať z kabíny že modré, modré ... S týmto sa stretávam často. DPB robí všetko preto, aby odohnal čo najviac zákazníkov.
No fajn , idem dnes vybavovat OTPready konto , tak som zvedavy. Hoc mi stary PCL konci 7.1. a karta BSK ma byt az 10.1. tak budem chodit par dni na listky,pokial mi nepride BSK karta domov - len aby som mohol vyuzit 10% zlavu na PCL s BMK nasledujuci tyzden ?
Dufam,ze bude aj moznost kupovat si PCL na BSK prostrednictvom webu.
Okrem toho sa uvadza v jednom clanku,ze v tomto roku zacnu vydavat kartu BMK aj Poštová banka a Volksbank ( predpoklad 2. polrok ) a v roku 2012 aj SLSP ?
Pravdepodobne áno. Lebo ak máš 2 druhy zľavy (z karty a PCL) a chceš aby tie zľavy boli aj motivačné, príde mi, že možné sú dve riešenia:
1. Zvýšiš cenu platenú v hotovosti - tá bude ako z automatu, tak aj u vodiča. Z tejto ceny dáš nejakú zľavu pri platbe kartou a nejakú vyššiu zľavu pri kúpe PCL (napr. 40-násobok ceny z karty, aby to bolo motivačné). Tým pádom, by sa to ale riadne dotklo cestovného v MHD, keďže lístky by mali byť spoločné.
2. K súčasným cenám ešte pridáš zvýhodnené PCL (napr. zas 40-násobok ceny z karty). Tým síce potešíš cestujúcich, ale riadne zaťažíš rozpočet objednávateľa.
Tieto možnosti mi vychádzajú z miest ako Trenčín či Žilina, kde majú aj zľavy z karty aj PCL, pričom aj domáci vo fórach na tomto webe konštatujú, že tie PCL sa príliž neoplatia. A lepšie je držať si počty cestujúcich existenciou PCL ako skúšať rôzne "experimenty" s neistým výsledkom.
Ono, vlastne mi napadajú ešte ďalšie možnosti a to, že:
- bude viac druhov cenníkov (hotovosť u vodiča, predpredaj, karta, PCL), čo však bude zbytočne mätúce pre cestujúcich,
- cestovné lístky typu REGIO by boli len z karty (teda v hotovosti by si cestujúci musel kúpiť drahší KOMBI), čo by však vyžadovalo nutnosť mať označovače s čítačkami na železničných staniciach a zas nechcem vidieť, akoby tie vyzerali po takom mesiaci vandalských nájazdov.
Re #159045 Marek1978: Ad 1:
A tým pádom rozbiť LV s nosnými linkami čo sa zaviedlo v septembri 2005, navýšiť výkony zbytočným prevážaním sa po Petržalke a vyhnať zopár cestujúcich z linky 95 (a tým pádom aj z MHD vôbec)... Proste perfektné riešenie.
Re #159050 44: "S tou kartou DPB nema ABSOLUT nic spolocne ! "
Akože s ňou nemá nič spoločné, však chceš na ňu nahrať električenku. Navyše je to karta úplne iného typu ako DPB doteraz používal, teda jej akceptácia (na predajných miestach, v predajnom systéme, v revízorských čítačkách...) si vyžiadala zrejme nejaké náklady...
BTW, neviem čo sa toľko čuduješ, že bude niečo aktivácia som ti písal už v #156832 a vidím že som to odhadol viac než dobre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
1. Zvýšiš cenu platenú v hotovosti - tá bude ako z automatu, tak aj u vodiča. Z tejto ceny dáš nejakú zľavu pri platbe kartou a nejakú vyššiu zľavu pri kúpe PCL (napr. 40-násobok ceny z karty, aby to bolo motivačné). Tým pádom, by sa to ale riadne dotklo cestovného v MHD, keďže lístky by mali byť spoločné.
2. K súčasným cenám ešte pridáš zvýhodnené PCL (napr. zas 40-násobok ceny z karty). Tým síce potešíš cestujúcich, ale riadne zaťažíš rozpočet objednávateľa.
Tieto možnosti mi vychádzajú z miest ako Trenčín či Žilina, kde majú aj zľavy z karty aj PCL, pričom aj domáci vo fórach na tomto webe konštatujú, že tie PCL sa príliž neoplatia. A lepšie je držať si počty cestujúcich existenciou PCL ako skúšať rôzne "experimenty" s neistým výsledkom.
Ono, vlastne mi napadajú ešte ďalšie možnosti a to, že:
- bude viac druhov cenníkov (hotovosť u vodiča, predpredaj, karta, PCL), čo však bude zbytočne mätúce pre cestujúcich,
- cestovné lístky typu REGIO by boli len z karty (teda v hotovosti by si cestujúci musel kúpiť drahší KOMBI), čo by však vyžadovalo nutnosť mať označovače s čítačkami na železničných staniciach a zas nechcem vidieť, akoby tie vyzerali po takom mesiaci vandalských nájazdov.
Re #159045 Marek1978: Ad 1:
A tým pádom rozbiť LV s nosnými linkami čo sa zaviedlo v septembri 2005, navýšiť výkony zbytočným prevážaním sa po Petržalke a vyhnať zopár cestujúcich z linky 95 (a tým pádom aj z MHD vôbec)... Proste perfektné riešenie.
Re #159050 44: "S tou kartou DPB nema ABSOLUT nic spolocne ! "
Akože s ňou nemá nič spoločné, však chceš na ňu nahrať električenku. Navyše je to karta úplne iného typu ako DPB doteraz používal, teda jej akceptácia (na predajných miestach, v predajnom systéme, v revízorských čítačkách...) si vyžiadala zrejme nejaké náklady...
BTW, neviem čo sa toľko čuduješ, že bude niečo aktivácia som ti písal už v #156832 a vidím že som to odhadol viac než dobre.