Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: klasIK #158752:
Ïakujem za video

Re #158751 Ámos: Tak to sú potom pekne hrubé kachlièky ?
Ale nie, rozumiem. Predošlá dlažba mi však prišla dosť zakopávacia, no vedel by som si tam predstaviť aj takú ako je na Hviezdoslavovom námestí.
No a èo sa týka tej zelene, polovica stromov èo tam bola poèas 90. rokov vyschla. Vraj to bolo zapríèinené aj vylievaním použitého oleja z vianoèných stánkov. Pri takejto inteligencií by bolo márne tam vysádzať èoko¾vek na úrovni dlažby. Zeleò by musela byť vysadená v nieèom pevnom a vyvýšenom, èo by zas bránilo vo¾nému pohybu. Asi z tohto dôvodu je tam teda len mobilná zeleò v podobne závesných muškátov a ve¾kých drevom obložených kvetináèov so stromami, ktoré na zimu sťahujú k radnici alebo na Primaciálne námestie (inak tam by som si vedel predstaviť viac pevnej zelene).
Takže vzh¾adom na ve¾kosť a frekventovanosť je pod¾a mòa Hlavné námestie rozumne riešené, bohužia¾ na úkor zelene.
Reply on: Peon #158758:
Ak nieko chce nicit voz, tak tym ze ho nechas stat na zime si urcite nepomozes.
Reply on: Peon #158755:
V noci je tam napisane "Odjazd nocnych liniek - 00:30" (a dalsie casy). Ale urcite to nie je tak ze v noci by sa zazracne vypla 🙂
Reply on: Ámos #158751:
?

Re #158748 Peto3700: Povedzme, že dalo by sa to percento zelene redukovať a zároveň zapracovať tak aby to tomu priestoru dalo trochu viac života. Čiste iba dlažba sama o sebe pôsobí asi tak kreatívne ako Petržalské bytovky ?
Reply on: 810zssk #158747:
V článku sa ešte píše:

"Niektorí vodiči, ktorí už pristavili vozidlá na nástupište, ignorovali cestujúcich stojacich v daždi a vetre a stláčajúcich tlačidlá na otváranie dverí. Vodič linky N53 sa radšej v teple zhováral s kolegami a na staršiu pani pokúšajúcu sa dostať do autobusu sa iba dvakrát ozval rozkaz "pani, zostaňte vonku!". Našťastie nie všetci vodiči sa zachovali takto, vodička linky N80 umožnila nástup cestujúcim do tepla."

Aké majú na toto v DPB interné smernice ❓ V noci (hlavne z piatka na sobotu + zo soboty na nedeľu) je podľa mňa z dôvodu zvýšeného rizika vandalizmu opodstatnené púšťať ľudí do vozidla až tesne pred skutočným časom rozjazdu.

Ale na Štedrý večer pri zlom počasí mali podľa mňa tí, ktorí už boli pristavení na nástupišti, umožniť ľuďom nastúpiť hoci aj 4 minúty pred plánovaným rozjazdom.

Aj pri včerajšom rozjazde 20:30 h (reálne od 20:37 h) niektorí vodiči ľudí pustili dovnútra od cca 20:30 h, ale iní nie.
Reply on: Peon #158755:
Nemá zmysel sa baviť o smerniciach... teda aspoň vprípade dispečingu nie.. tam je proste "dobrá" smena/partia.. alebo "zlá" smena/partia..a takto to funguje už vyše 10 rokov... a to sa tam ľudia obmieňajú a občas aj vymieňajú medzi smenami...
Reply on: Mike #158753:
Kedy bol reálne vykonaný rozjazd plánovaný na 22:30 h? Okolo 22:50 h ❓ Lebo nechápem ako sa potom mohol podariť rozjazd 01:30 h urobiť presne (hoci možno len na niektorých linkách). ?

Totiž vynechaný odchod (vďaka ktorému by sa rozjazdy mohli vrátiť do štandardného stavu) bol až 02:30 h.
Reply on: AAA #158745:
Tá informačná tabula na Hlavnej stanici sa náhodou nepoužíva iba na denné linky?

Re #158747 810zssk:
Presne tak, čakať na rozjazd 20 minút a kvôli jednému nočáku je určite prehnané. Nemajú na to v DPB nejaké interné smernice?
Reply on: Mike #158753:
A aj N70
Reply on: 810zssk #158747:
Odchod z Hl. St. o 1:30 bol vykonaný o 1:30.. teda aspoň N61 vtedy šla...
Reply on: no.ev.di. #158744:
#135195
Reply on: Peto3700 #158748:
v jednom ma vsak pravdu. dlazdenie, ktore bolo pred touto rekonstrukciou do cervenej zuly bolo lepsie. Teraz je to sterilne vykachlickovana kupelka... proste hnus
Reply on: Jadran #158749:
To ze tam nie je nahrata sluzba este neznamena ze tam nie je nahrata trasa... nocaky jazdili po standardnej trase a teda vodic mohol manualne trasu navolit (myslim ze tlacidlo 6 to je). Je chyba DPB ze vodicov neinstruoval aby to spravili.
Reply on: no.ev.di. #158746:
ked v palubaku nie je nahrata trasa a k tomu udaje (pasmo, zastavky) tak marne cakas aby sa ti zobrazovali zastavky na transparentoch...
Reply on: no.ev.di. #158744:

Vtedy sa ale na Hlavnom nepohybovalo denne toľko ľudí. Dnes by tá zeleň asi ani nevydržala a nebol by priestor na väčšie akcie. Ale tiež by som aspoň po bokoch prijal zopár stromov.
Podla toho co sa pise v clanku a na dispecerskom fore to vidim tak, ze najvacsia chyba je ze cakali na pripoj pokazeneho trolejbusu (N72) napriek tomu, ze meskanie bolo obrovske (cez 20 minut) a to im rozbilo cely system nocakov. Pri tom logickejsie by bolo nechat ludi z N72 cakat pol hodku ako kompletne znicit CP mozno aj do rana (celkom by ma zaujimalo ci uz to dobehli - teraz niekedy by mi mal ist pod oknom nocak a zatial som nic nepocul).

Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?

Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.

A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....
Reply on: AAA #158745:
nuž tak známemu čo sa ma pýtal ako jazdili nočáky, tak asi bol riadne nasraný ? keď vidím, že interval bol 60min, tak žiadna sláva. Podľa mňa mal byť interval do polnoci 30min na nočákoch. To, že infosystémy vo vozidlách nezobrazovali pásmo a ani zastávky bola ďalšia závažná chyba, keď už nové vozidlá nehlásia akusticky zastávky aspoň pre tých čo vidia by ich mohli zobrazovať.
K tomu novému článku len toto: Dnes som šiel N 29, oboma vozmi na N 31 a jedným na N 47, no ani v jednom voze neboli zobrazené nasledujúce zastávky a ani pásmo. Nehovoriac o tom, že vodič N 55 označil voz ako 55. Ale zas kritizovať DPB preto, že na tabuli nie je dôvod meškania, no neviem, to mi príde trochu prehnané.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=20806&idt=u&idg=2409&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Stav v akom je dnešné Hlavné nám. iba bezducho vydláždeným priestranstvom sa nemôže porovnávať ani zďaleka s tým čo je na fotke.
Reply on: N/A #158740:
len asi málokoho napadne takto uvažovať, že sa jedná o 3 týždne a tak 4-6 jázd denne pre dané vozidlá. Možno dovtedy ozaj niečo DPB nachystá, že dá dokopy z vyradených kusov dačo pojazdné a čisté, resp. rád by som tomu veril. Po MS nech uý kľudne vyradia tie vozidlá nadobro, ale treba brať do úvahy aj to, že zápasy sa budú konať v máji kedy bude aj dosť teplo, takže tlačenka bežných cestujúcich z/do práce "poteší"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.