to by aj mňa celkom zaujímalo, ako je to naozaj s tým Vorplatzom
Re #158386 Zora Pauliniová: čo ti bráni napísať priamo mená Seifert a Vrbik a dať si tam link na naskenované vyjadrenia štvrťcajtov?
btw. "nebezpečnú" robia tú zastávku práve policajti, ktorí tam ešte tuším nikomu nepredpísali 100 € recept "na okuliare" a samozrejme, okrem nich aj mesto - tuším presne je to ODP, ktoré ani nenapadne na tejto ulici znevýhodniť IAD (veď sme v autoslave) a ktoré má kopec výhovoriek pri (ne)vybudovaní zastávky v opačnom smere... btw. Vazovova smer Rača zbiera autá z Radlinského i Vazky - tú nepovažuješ za "systémovo nebezpečnú"?
Re #158409 Mike: žeby boli pripravené pre "invalidov" z 27 či 36?
nie vsetky TAMBUSy dostali po generalke akusticke hlasenie, to namontovali len do vozov 1402, 1411, 2400, 2406, 2408, 2409, 2411... a tusim ze hlasic mal povodne aj 1413 (2418) ale v tom voze to viackrat nefungoval nez fungoval...
Myslíš na tých TAMbusoch? Tak to bola potom veru chyba. To mohli dať zvariť nový rám ked už bol voz rozobratý - no neviem teda do akej miery by to bolo rentabilné. Ale zrejme aj hej, keď to v Zlinner-i aj Karosám robia pri GO.
na CNG Karosach sa menili aj ramy ??? Tiez sa mi to nezda , tazko povedat ci sa niekde menili ramy, kedze to je uz potom vlastne nove vozidlo ako napr. Skody 14 TrM
Zdielam rovnaky nazor , TAMy boli asi najlepsie vozy co tu boli ( aspon kratasy - tie poznam od A po Z ).Keci o Ikarusoch 280 - si nechajte .
LBC Tambusy hoc vyzerali novo,ale ramy boli uz skorodovane viac nez dost. Kto vie ako vyzeraju Karosy CNG - no asi o nic lepsie to nebude - ved tie su napokon aj starsie ako vsetky TAMy ( okrem poslednej serie s RENAULT motormi )
Dufam, ze bude s nimi nejaka rozlucka a zachovaju sa historicaky 1409 a 3702
za kazdu cenu napchat do celoNP vozu co najviac vozikov, je prinajmensom chore. mozno sa mohli inspirovat v prahe, kde maju Crosswaye 12.8 LE, tam sa tych 5 vozikov vojde aspon civilizovanejsie... http://autobusy.kx.cz/autobusy/profily/3899.php
Na Mokrohájskej zamestnanci mali príkaz "byť spokojní" atak nejako boli usmerňovaní aj rodičia... no ten kto zadával podmienky evidentne nevedel aká je realita, s Mokrohásjkou a ani s 1.DP podľa všetkého nikto nekomunikoval...
Zdravím. Vyjadril by som sa k hromadnému vyraďovaniu TAM-Busov.
Podľa mňa je ich aj škoda, aj keď samozrejme nové už nie sú.
Boli to výkonné vozidlá so silným motorom.
Čomu sa však čudujem, že boli vyradené aj "červené" vozy po relatívne nedávno robenej generálnej oprave.
Byť to na mne, ja by som osobne vyradil radšej niektoré zeleno-žlté "plesňové" karosy alebo IK435 z najstaršej série.
TAM bus predsa len pôsobí o málo modernejším dojmom ako Karosa B741.
Mohlo sa tak 15-20 najlepších vozidiel nechať, spraviť generálnu opravu a zvyšok rozobrať na náhradné diely. A aj niektoré tie by mali byť relatívne dostupné, lebo TAM je vlastne licencia od MAN-u a tých sa vyrobilo plno.
Škoda, že sa nechali tieto vozy schátrať.
A ešte jedna vec. TAMbusy čo boli po GO mali Akustické hlásiče zastávok.
Čo sa s nimi plánuje? Lebo by bolo vhodné z vyradených vozov ich premontovať napr. aj do nových SORov.
kecho
Re #158386 Zora Pauliniová: čo ti bráni napísať priamo mená Seifert a Vrbik a dať si tam link na naskenované vyjadrenia štvrťcajtov?
btw. "nebezpečnú" robia tú zastávku práve policajti, ktorí tam ešte tuším nikomu nepredpísali 100 € recept "na okuliare" a samozrejme, okrem nich aj mesto - tuším presne je to ODP, ktoré ani nenapadne na tejto ulici znevýhodniť IAD (veď sme v autoslave) a ktoré má kopec výhovoriek pri (ne)vybudovaní zastávky v opačnom smere... btw. Vazovova smer Rača zbiera autá z Radlinského i Vazky - tú nepovažuješ za "systémovo nebezpečnú"?
Re #158409 Mike: žeby boli pripravené pre "invalidov" z 27 či 36?