Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer_BA #158394:
Skus pouzit trochu rozumu - T6 maju depo pri Vinohradoch, T3/K2 v Jurajovom Dvore - CO asi DAS na L9? Co je blizsie? ?
Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

Reply on: S499.1023 #158391:
Pozorovala som situáciu trochu dlhšie a myslím tým, že na tomto mieste, v takýchto podmienkach je v tom, ako je zastávka vybudovaná zakotvené latentné ohrozenie...
Reply on: Dispecer_BA #158354:
Nikdo teda NEVIE KAM ZMYZLI z linky 9 elektricky typu ,,T6" ktore jazdia prevazne na linke 5 ?? VDAKAAAAAAAAAAA 🙂
Reply on: TeBeCe #158384:
Mal by tam byť 1032 a nakoľko sa bude jednať o školský spoj primárne (alebo jedine) pre žiakov Mokrohájskej, nemá zmysel zverejňovať jej trasu pre verejnosť. ?
Reply on: 810zssk #158388:
Práveže Blaguss do Viedne najskôr dlho nebol na cp.sk (ani v PDF ani vo vyhľadávaní), ale neskôr tam pribudol. Pre porovnanie - Blaguss do Mosonmagyarováru tam bol po celý čas svojej existencie.

Ale, žiaľ, pri 901-ke to bolo naopak. Najskor bola na cp.sk (v PDF aj vo vyhľadávaní), no potom zrazu "zmizla". V súčasnosti je tam zaradená iba medzi linkami MHD (a na bid.cp.sk).

801-ka je tam od jej spustenia tiež iba medzi MHD a bid.cp.sk. Teda CP v PDF "v prímestskom/diaľkovom/medzinárodnom formáte" tam pre linky 801 a 901 nie sú.
Reply on: Zora Pauliniová #158386:
Pani Paulíniová, keď zastávka nie je viedenského typu, ešte to neznamená, že je systémovo nebezpečná.
Reply on: S499.1023 #158379:
Myslim, ze budeme musiet pockat najmenej do jeho nastupu do fukncie (21.).
Reply on: intony #158375:
Lebo je vela dovodov preco mozes chciet ist busom... pre niekoho vyhovujucejsia zastavka vo Viedni, existencia vyhodnych jednosmernych listkov (to je napriklad pre mna casto dost relevantne), zastavka na letiskach v Bratislave aj Viedni, zastavky v Pe a pod NM (pre niekoho vyhodnejsie), atd...
Reply on: Peon #158374:
Blaguss uz dlho níe je na cp.sk, aspon sa mi tak zda..
Reply on: no.ev.di. #158385:

1) Hovorí sa o 5 stpuňoch, nie o MÍNUS piatich stupňoch.
2) Vykurovať vozidlá v mrazoch na +15 stupňov je nezmysel. Ľudia sú naobliekaní, vozidlá treba temperovať.
Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

O situácii na zastávke Vazovova na Radlinského:
http://pauliniova.blog.sme.sk/c/250475/Vyzenme-ich-z-ulic.html, viac o tom písal Martin Fundárek...
Reply on: S499.1023 #158378:
nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Tak tretia vozickarska linka nakoniec zacne jazdit az od noveho roka (RR)
Reply on: TeBeCe #158382:
Tak to je iné ... 🙂
Reply on: Hug0 #158381:
ale je, vyrabal sa zarovno s nasimi. len pre nas este vyrabali staru verziu...
V novom update je to troška popletené

Tieto biele Tedomy su určené pre Bulharsko a nie pre Polsko preto majú tolko madiel na dverách.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69186&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


Toto sú Tedomy pre Polsko presnejšie pre MKS Mielec.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69209&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=


A tento Tedom určite není s tej série čo naše prvé keďže túto priežku dostávali až posledné dodané vozidlá

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=69194&idt=u&idg=5055&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

:):)
Reply on: S499.1023 #158379:
zatial nie.
Reply on: TeBeCe #158376:
Mmch., už niekde prezentoval Vtáčkar, aké personálne zmeny chystá v managormente DPB?
Reply on: TeBeCe #158376:
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Reply on: intony #158375:
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.

Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.

Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.

Tu je porovnanie v tabuľke, ale ceny OBB (VOR) sú už vyššie. http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7244&text=do Viedne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.