Pozorovala som situáciu trochu dlhšie a myslím tým, že na tomto mieste, v takýchto podmienkach je v tom, ako je zastávka vybudovaná zakotvené latentné ohrozenie...
Mal by tam byť 1032 a nakoľko sa bude jednať o školský spoj primárne (alebo jedine) pre žiakov Mokrohájskej, nemá zmysel zverejňovať jej trasu pre verejnosť. ?
Práveže Blaguss do Viedne najskôr dlho nebol na cp.sk (ani v PDF ani vo vyhľadávaní), ale neskôr tam pribudol. Pre porovnanie - Blaguss do Mosonmagyarováru tam bol po celý čas svojej existencie.
Ale, žiaľ, pri 901-ke to bolo naopak. Najskor bola na cp.sk (v PDF aj vo vyhľadávaní), no potom zrazu "zmizla". V súčasnosti je tam zaradená iba medzi linkami MHD (a na bid.cp.sk).
801-ka je tam od jej spustenia tiež iba medzi MHD a bid.cp.sk. Teda CP v PDF "v prímestskom/diaľkovom/medzinárodnom formáte" tam pre linky 801 a 901 nie sú.
Lebo je vela dovodov preco mozes chciet ist busom... pre niekoho vyhovujucejsia zastavka vo Viedni, existencia vyhodnych jednosmernych listkov (to je napriklad pre mna casto dost relevantne), zastavka na letiskach v Bratislave aj Viedni, zastavky v Pe a pod NM (pre niekoho vyhodnejsie), atd...
1) Hovorí sa o 5 stpuňoch, nie o MÍNUS piatich stupňoch.
2) Vykurovať vozidlá v mrazoch na +15 stupňov je nezmysel. Ľudia sú naobliekaní, vozidlá treba temperovať.
nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.
Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.
Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.
810zssk