Lebo je vela dovodov preco mozes chciet ist busom... pre niekoho vyhovujucejsia zastavka vo Viedni, existencia vyhodnych jednosmernych listkov (to je napriklad pre mna casto dost relevantne), zastavka na letiskach v Bratislave aj Viedni, zastavky v Pe a pod NM (pre niekoho vyhodnejsie), atd...
1) Hovorí sa o 5 stpuňoch, nie o MÍNUS piatich stupňoch.
2) Vykurovať vozidlá v mrazoch na +15 stupňov je nezmysel. Ľudia sú naobliekaní, vozidlá treba temperovať.
nedá sa ozaj kúriť v novších autobusoch aj tak, aby v nich bola teplota tak 10-15 stupňov počas zimy? Podľa mňa kúriť až keď je -5 je blbosť, lebo keď je napr. okolo nuly, celú noc stojí vozidlo vo vozovni a nekúri sa v ňom, tak je v ňom jak v ľadovni. A dokazovať DPB zo strany cestujúceho, že bolo -5 vonku a oni sa môžu škriepiť, že bolo -4 a prd sa vyrieši sťažnosťou. Čo sa týka toho kúrenia tak nemuselo by sa vyslovene kúriť na saunu ale stačilo by temperovať na už spomenutých 10-15 stupňov, lebo zas sedieť naobliekaný (rolák, sveter, bunda zimná/kabát) nie je nič príjemné a ešte by sa na tom dalo ušetriť keby nekúrili jak o život.
Ale aspoň ma darmožráč na záver ešte raz pobavil svjim technicky fundovaným výkladom k únikovému kúreniu (v živote som taký výraz nepočul, ani nič o tom, že by električky kúrili motorom ? ).
Tak to by sme si mohli položiť aj otázku, načo premáva do Viedne Slovak Lines, keď je drahší ako vlak a (na rozdiel od vlaku) sa odporúča si lístok vopred zakúpiť príp. rezervovať.
Veď do Wolfsthalu a Hainburgu premáva 901-ka. Na letisko Schwechat zas vlak S7, na ktorý sa dá prestúpiť z 901-ky. Blagussu to ale na letisko trvalo najkratšie, pomocou S7 je to najdlhšie.
Pre úplnosť dodávam, že vlak je do Viedne cenovo (a asi aj časovo najvýhodnejší - podľa toho z / do ktorej stanice sa cestuje) len v prípade zakúpenia spiatočného cestovného lístka. Ale je možné ísť v jednom smere cez Marchegg a v opačnom cez Kittsee - alebo opačne.
Linka dopravcu Blaguss z Bratislavy do Viedne bola zrušená ALEBO iba ešte nebol nahraný nový CP na www.cp.sk ? Lebo nedá sa vyhľadať a nie je tam ani doterajší CP v PDF. Na svojom webe však majú pôvodný CP naďalej.
Ak bola zrušená, tak je to podľa mňa škoda. Síce 2-hodinový interval bol oproti Slovak Lines nevýhodný, ale cestovné bolo lacnejšie (porovnateľné s vlakom) a premával po diaľnici.
Re #158372 no.ev.di.: To si myslím aj ja. V minulosti som to tu tiež kritizoval.
Ale podľa dpb.sk aj bid.cp.sk robí po novom zachádzku vo Wolfsthali k železničnej stanici, a to V OBOCH SMEROCH a nestojí na Hauptstrasse 40. Podľa imhd je to naopak. Ako je to v skutočnosti?
Už nedávno som si všimol (a tu spomínal), že v oboch prípadoch čo som išiel 901-kou v posledných týždňoch, spravil vodič IBA V SMERE DO BRATISLAVY zachádzku aj k železničnej stanici vo Wolfsthali. V CP to však nebolo uvedené. Ale stál aj na Hauptstrasse 40.
Dúfam, že tie spoje budú stíhať svoj odchod z Hainburgu (ktorý je nezmenený). Už teraz kvôli zápcham v Hainburgu cez pracovné dni popoludní zvykol z Hainburgu meškať do 5 minút.
prečo sa ešte drží v premávke L54? Nebolo by lepšie ju zrušiť a radšej predĺžiť vybrané spoje L52 k ŽST Vajnory + na nej predĺžiť prevádzku cez víkendy a zaviesť tiež prevádzku počas sedla pracovných dní?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
1) Hovorí sa o 5 stpuňoch, nie o MÍNUS piatich stupňoch.
2) Vykurovať vozidlá v mrazoch na +15 stupňov je nezmysel. Ľudia sú naobliekaní, vozidlá treba temperovať.