Ako to súvisí s Piešťanmi? Až do Žiliny premávali niektoré spoje.
To aj v iných krajinách je legálne, aby bola v CP uvádzaná trasa, ktorej (dokonca väčšiu) časť neobsluhuje žiadny spoj? Ešte aj hore vedľa čísla linky má uvedené Piešťany, Trenčín a Žilinu!
Viem, že toto zďaleka nie je prvý prípad a aj iných dopravcov sa to týka. Kto vlastne vydáva licencie na diaľkové linky? Ministerstvo dopravy
Podľa mňa je to svojim spôsobom zavádzanie cestujúcich a malo by sa to stať protizákonné
Prispieva Bratislava a Chorvátsky Grob - každý na svojom území.
Re #158317 Peon: SAD DS + SAD TT majú na území Bratislavského kraja viac výkonov (ale zas nie o veľa) ako SL na trnavskom území. Čo je aj logické, keďže vozia "trnavčanov" za prácou do Bratislavy, teda tieto spoje slúžia viac ich obyvateľom.
netrep, ty krtko! Ja si narozdiel od Magdušky uvedomujem priority a aj to, že nejde všetko spraviť mávnutím prútika a aj to, že aj keby rovno peniaze na to boli tak nie je možné tie trate postaviť v krátkom časovom horizonte. Ďalšia vec je to, že moje návrhy niesú kontraproduktívne, zatiaľ čo z rozprávok pani Magdy akurát rozbolela znalcov dopravy a takmer celú Petržalku (okrem "domovník fan-clubu") hlava.
Si si istý, že nedotuje? "Ak je predmetom služieb vo verejnom záujme vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce v mestskej autobusovej doprave, zmluvu o službách uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorej sa nachádza východisková zastávka. Na úhrade za služby vo verejnom záujme sa podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná zastávka alebo cieľová zastávka, ak sa nedohodnú inak." § 15 ods. 5 zákona o cestnej doprave.
Čo myslíte, robí viac výkonov Slovak Lines v Trnavskom kraji a l e b o SAD Trnava v Bratislavskom kraji? To by bolo podľa mňa zaujímavé porovnanie, že kto na koho dopláca. ? Ešte by som do porovnania zahrnul aj SAD Dunajská Streda.
Ozaj, na 630-ku v súčasnosti BSK prispieva? Či to si len obec Chorvátsky Grob prispieva? Alebo my Bratislavčania im na to prispievame?
Cez pracovné dni v úseku "Zlaté Piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob, horný dvor" premáva aj prímestský Slovak Lines pokračujúci do Slovenského Grobu (resp. niektoré spoje do Viničného či dokonca až do Pezinka). Toto nie je vnímané ako súbeh s dotovanou linkou?
Ja som jednoznačne "za" ? Neviem čo tu riešite jazvenie Bratislavy.Veď by to malo vyrásť za Petržalkou smerom na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Lepšia lokalita asi neexistuje.Ďaleko od centra,mimo Petržalských panelákov.Jedine čo by sa muselo doriešiť je napojenie na obchvat a rožšírenie starej cesty na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Ďalším plusom sú nové pracovné miesta od výstavby po samotné užívanie komplexu.Má tam byť všetko čo Bratislave chýba.
Čo sa týka PKO.Pamiatka nepamiatka zbúrať tú socialistickú prehnitú rozapadávajúcu sa opachu ? Podobne to "famózne" premostenie na Slovenskej národnej galérii.Zbytočne to kazí dojem z nábrežia.Celé to dosr_li.
Licenciu by mu kraj možno aj vydal, lebo jej vlastníctvo ešte neznamená, že linku bude aj dotovať. Akurát, že v rámci konania može SL nesúhlasiť, čo potom však neviem. Každý kraj prepláca len to, čo si objedná a keďže u SAD TT si BSK neobjednáva nič, tak logicky ani nič neplatí. Výkony medzi krajmi sa v súčasnosti nevyrovnávajú nijako.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec